- Bizarní situace si žádá bizarní řešení.
- Představte si, že vás otravuje nějaký lidský humus s tímto hlasem.
- Nahrávky jsem pořizoval za plného vědomí 😀
- Toto jsou naprosto primitivní nastavení jednoho efektu a zaberou cca 10 vteřin. I proto je řada pachatelů používá.
- Je zajímavé, kolik scénářů a “pravd” tento příspěvek spustil.
Když si poslechnete nahrávky
- Některým částem budete asi špatně rozumnět
- To je způsobeno silnou rezonancí. Podobný jev nastává když mluvíte v prázdném pokojí. Tu a tam “zavadíte” o rezonanční frekvenci místnosti a hlas se rozezní silněji.
- Proto pachatelé tyto zvuky používají. Jde o vysokofrekvenční vibrace, které rezonují např s okenní tabulí, nábytkem, topením, nádobím, zvukem ventilátoru, rezonanční frekvencí místnosti atd atd.
- Poslech takových zvuků lze trénovat. A to klidně několik let. Mozek se poté dokáže stále přesněji zaměřit jen na určité frekvence a vy slyšíte “vzorec”, který znáte. Např řeč a slova.
- Takový zvuk ovšem může obsahovat další zvuk a tak v tom, co vy vnímáte jako slova někdo slyší ještě další zvuky, je schopen vnímat “vyšší rozlišení” zvuk. Ale také se umí zaměřit na všechna nižší rozlišení. Jen potřebují znát “vodící” linku, konkrétní hodnotu “přibližení”. (nebo ji odhadnout)
- To vše je konkrétní vysvětlení pro situace, proč někdo slyší něco, co jiný ne. A proč pachatelé často obtěžují lidí, kteří mají dobrý či výborný hudební sluch.
- Všimněte si také, jak jsou např hned v první nahrávce zřetelně slyšet emoce. Skoro až vidíte mimiku tváře. Přitom je vše jen díky zvuku a vzorcům, které má mozek naučené. Je to opět něco, čeho pachatelé často zneužívají.
- A na závěr. Tyto efekty jsou aplikovány na hlas v reálném čase. Proto sami sebe slyšíte jinak. Mozek se dokáže ihned “vžít do role” a okamžitě změníte intonaci, práci s hlasem, skladbu vět. Zde rovněž spojitost s hudebním sluchem a inteligencí. Inteligence = schopnost pestřejší kombinace slov. Schopnost zahrát dokonalého debila, malé dítě apod. Hudební sluch = schopnost opakovat zvuky, avšak absence kontextu = pachatelé a “sofistikovaný” projev. Debilita = různé hlasy, identický projev.
Poslechněte si nahrávky
Související informace
Opačná strana mince
- Zpěv, reverb, rezonátory. Několik hodin jsem si zpíval, kombinoval rezonátory, nastavoval různé ozvěny. Proč? Mám to jako relax. Později jsem zjistil, že Hlas. Zpěv. Reverb. Ekvalizér. Odmagnetizování? Defragentace? Vyladění?
- Navíc pokud máte vytrénovaný sluch – lze nacházet zajímavé souvislosti s Případem století.
- Díky ostřejšímu, mužskému hlasu a rezonátorům vznikají naprosto neuvěřitelné kombinace tónů, melodií. Je to jako by se k vám přidal celý sbor.
- A samozřejmě taky pachatelé. Retardované prasata, které toto neumí ale zjistili, že lze pomocí těchto melodií manipulovat s lidma.
- Včera jsem totiž objevil jednu naprosto zásadní souvislost.
Zpravidla si řeknete: “A co jako? Pěkná slova bez kontextu = žádný přinos, prázdná fráze.” Já vám ovšem brzy vysvětlím, proč se Bruce tváří zrovna takto :-).
Reakce většiny z vás bude: Takové nijaké. Není se čeho chytit. Moc “mlhavé” že? 🙂
Mimochodem
- Cca 30 cm od mikrofonu se nacházelo ustřední topení, což se v náhravce projevilo jako špatně nastavený rezonátor. Ale co už 🙂
- Pachatel se nonstop snaží vecpat do některé rezonance a “zpívat” nebo jinak otravovat.
Píseň jsem nazval: Božský Adam 😀