Podle toho jaké frekvence slyšíte nejlépe či jak je daný zvuk (hlas) vytvořen slyšíte konkrétní “linku”
Souběžně s tím je však puštěno několik dalších. Ty sedí rytmicky přesně s každým slovem a to tak, že se vzájemně “přelévají” a doplňují.
Každá je o něco tišší = vyšší frekvence = více a více nevědomá / vnímána podprahově.
Do toho lze také někdy slyšet “inženýry” kteří se neustále snaží některou, zpravidla tu nejvíce slyšitelnou (naučili se daný zvuk) linku narušovat
V případě Gangstalkingu jde však toto jeden z důvodů, proč je někdy tak složité něco “neslyšet”.
Jde o jeden z okopírovaných postupů.
Po určitou dobu je vám podsouván určitý rytmus, na který se “naladíte”. Je to např některá vaše oblíbená píseň, kterou si zpíváte v hlavě.
Následně se spustí tyto mechanismy a když se pokoušíte záměrně neposlouchat, odchytne vás jiné slovo, které “naběhne” z ticha v přesně daný moment (upravováno řadu let) a vy se se vrátíte zpět k lince původní, aniž byste to hned zaregistrovali.
A jak jsem napsal, takových linek běží souběžně několik. Tzn není jednoduché odchytnout moment, kde je “ticho”.
Vše navíc spojeno s praktikama jako volání jménem, známé hlasy atd. Tedy podněty, na které mozek automaticky reaguje.