Případ století / Lidský hlas a jeho zneužití
Příprava jednotného výstupu
Proč lidé bez hudebního sluchu mohou mít problém s rozpoznáváním emocí v hlase a naopak?
Jazyk a hudba mají společný původ. Náš mozek vnímá hudbu a emoce v řeči podobně.
Emoce v hlase neschováš. Není důležité co říkáte, ale jak to říkáte.
“Není důležité CO říkáte, ale JAK to říkáte”. Z hlasu lze vyčíst až 150 různých hodnot.
Layered voice analysis
Izraelská technologie, která na základě matematického modelu dokáže v hlasu identifikovat 150 veličin zobrazujících pocity a duševní stavy. Od několika druhů stresu po kognitivní aktivity, pocity jako nadšení či nezájem, koncentraci i to, na kolik věcí v danou chvíli člověk myslí, anticipaci – nakolik se snažíme druhého přesvědčit a to, co Izraelci označují jako “SAY OR STOP” – tedy když něco chci říct, ale neřeknu, protože mám třeba obavy, abych nevypadal divně.
Slabá místa
Hlasová analýza může upozornit na výkyvy u osob s různými osobnostními poruchami nebo závislostmi (například parametry koncentrace odhalí těkání myšlenek, špatnou schopnost soustředit se apod.), ale nebude fungovat na jedince se sociopatickými rysy, který situace i druhé lidi bez skrupulí využívá ve svůj prospěch, nemá problém s výčitkami svědomí a o své pravdě nepochybuje. Neuropatolog František Koukolík takové lidi označuje jako deprivanty, mezinárodní klasifikace nemocí NKM 10 hovoří o disociální poruše osobnosti.
Možné souvislosti
- Mozek a podvědomé vnímání těchto informací.
- U každého je tato schopnost jinak rozvinuta. Proto jsou někteří lidé empatičtí, jiní méně.
- Systém je využíván naqpř u pojišťoven při hlášení pojistných událostí. K tomu úvahy: hacking, radiohacking, černý trh.
- Gang stalking a situace, kdy dochází k něčemu, co lze popsat jako spojení dvou složek. VF zvuku, který “vykresluje slova” a nosný zvuk v podobě mumlání. A výše uvedené informace mě přivedly na myšlenku, že toto mumlání pochází od deviantních osob, v jejichž hlase jsou ukrytý právě informace typu “zlo”, “deviace”, “jednoduchost”, “debilita” – zkrátka to všechno, co je normálnímu člověku nepříjemné. A možná právě proto zní některé zprávy tak nechutně, což je pro pachatelé vítaný efekt.
Elektronický hlas
- Dlouhodobé “učení” široké veřejnosti specifickým rezonancím, které připomínají hlasy.
- Absence zásadních složek, které hlas má obsahovat (zejména emoční).
- Chybí rovněž intonace.
- Hlasy jsou to otravné a nelidské.
- Některé mají být vnímány jako důvěryhodné. Toho docíleno opakováním vybraných zajímavých informací od lidí, kteří o tom buď nemají tušení (mobilní telefony, radiohacking) či obětí Gangstalkingu. Asi není náhoda, že se některé podobají hlasům pachatelů.
- Jiné hlasy pak mají být nechutné, odporné. Často snaha napodobovat hlasy lidí, kteří se pachatelům znelíbí či obětí Gangstalkingu. Tyto zvuky mají být následně použity v rámci manipulace pomocí podprahových zvuků / řeči.
- Takové rezonance vnímá každý člověk trochu jinak (sluch, prostředí, okolí, hudební sluch, tinnitus apod.). Nelze tedy s jistotou dopředu říct, jak bude ten či onen zvuk na někoho působit.
- Lze cílit jen na určitou část populace a to díky rozměrům zvukovodu (zejména mladí). Lze jednoduše spočítat.
Pomocí jednoduchého postupu lze mluvit hlasem kohokoliv. Lze navíc libovolně měnit slova.
Zvuk je složen ze dvou vrstev:
- Nosný, slyšitelný – hlas kohokoliv ořezaný o vysoké frekvence(zůstane jen mumlání)
- Vysokofrekvenční – moduluje srozumitelná slova
Hlasy, které patří konkrétním osobám a jejich zneužívání
- Asi jako u většiny ostatních situací i zde se budou pachatelé případně odkazovat na fakt, že i jejich hlasy někdo napodobil a zneužil.
- Proto samozřejmě pravidelně mluví hlasem někoho, koho znám.
- To se však děje zejména nyní, když na celou situaci nahlížím úplně jinak.
- Dříve byly hlasy lidí, které znám zneužívány k: 1. vytěžování informací = oběť si myslí, že z nějakého důvodu někdo např. z okruhu přátel komunikuje tímto způsobem. 2. Narušování sebevědomí – fiktivní nahrávky, kde se kamarádi, či rodina baví o oběti. Samozřejmě negativně. 3. K provokaci a nechutnému obtěžování kdy hlas např. zemřelého člena rodiny mluví sprostě, nechutně, uráží atd. 4. K vytváření různých lží, fikcí, smyšlených situací. Právě toto je rovněž prvkem, u kterého předpokládám, že se jím budou pachatelé obhajovat.
- Kombinací předchozího také často snaha vyvolat konflikt či negativní emoce spojené s konkrétním člověkem. Oběť se poté má znemožnit např tím, že na daného jedince bezdůvodně zaútočí nebo má být vyvolána nechuť takového člověka potkat (což je záměr pachatelů, protože by mohlo dojít např. k řešení situace)
- Pro úplnost zmíním také to, že konkrétní hlasy pravděpodobně dokáže tímto způsobem slyšet jen ten, kdo danou osobu zná (potažmo onen konkrétní hlas), či je na takový hlas citlivější (více upuotá pozornost). Jde tak o další z mnoha možností jak cílit na konkrétní oběť.
Zvuková slovní past
- Slyšíte hlas, který něco říká
- Podle toho jaké frekvence slyšíte nejlépe či jak je daný zvuk (hlas) vytvořen slyšíte konkrétní “linku”
- Souběžně s tím je však puštěno několik dalších. Ty sedí rytmicky přesně s každým slovem a to tak, že se vzájemně “přelévají” a doplňují.
- Každá je o něco tišší = vyšší frekvence = více a více nevědomá / vnímána podprahově.
- Do toho lze také někdy slyšet “inženýry” kteří se neustále snaží některou, zpravidla tu nejvíce slyšitelnou (naučili se daný zvuk) linku narušovat
- V případě Gangstalkingu jde však toto jeden z důvodů, proč je někdy tak složité něco “neslyšet”.
- Jde o jeden z okopírovaných postupů.
- Po určitou dobu je vám podsouván určitý rytmus, na který se “naladíte”. Je to např některá vaše oblíbená píseň, kterou si zpíváte v hlavě.
- Následně se spustí tyto mechanismy a když se pokoušíte záměrně neposlouchat, odchytne vás jiné slovo, které “naběhne” z ticha v přesně daný moment (upravováno řadu let) a vy se se vrátíte zpět k lince původní, aniž byste to hned zaregistrovali.
- A jak jsem napsal, takových linek běží souběžně několik. Tzn není jednoduché odchytnout moment, kde je “ticho”.
- Vše navíc spojeno s praktikama jako volání jménem, známé hlasy atd. Tedy podněty, na které mozek automaticky reaguje.
Vokodér
- Před nějakou dobou jsem experimentoval s HW vokodérem
- Všiml jsem si zcela zásadního jevu.
- Jakmile jsem nastavil hlas, který měl vysoké frekvence, velice ostrý zvuk a to natolik že tón lehce “praskal” – šlo opakovat fráze, které zjevně nebyly určeny mě.
- Bylo důležité zpravidla odříkat větu a příliš nepřemýšlet nad tím, co říkám. Zkrátka jakoby vyprázdnit “buffer”. Vždy šlo říct jen několik málo slov.
Souvislosti
- Právě toto je prvek, který řadu deviantních jedinců tak nesmírně fascinuje.
- Toto je rovněž metoda, pomocí které jsem intenzivně rušen ve snaze sepisovat poznámky. Pachatelé se takto neustále snaží rozptylovat, zahlcovat mou pracovní paměť množstvím totálních nesmyslů, nahodilých slov.
Modifikace hlasu oběti / Gangstalking
- Pomocí určitých zvuků dochází k ovlivňování lidského hlasu
- To má za následek změnu mého hlasu, který najednou zní plaše, dětinsky, nejistě.
- V programu Ableton Live jsem rovněž osobně vytvořil několik šumů, které přímo ovlivňovaly můj hlas. Proto vím, že to lze.
Proč se to děje
- Snaha narušit sebevědomí oběti.
- Matení svědků
- Skupina prasat takto sebe sama přesvědčuje, že jsou všechny oběti vystrašené, plaché, podřízené.
- Díky stále lepší schopnosti vnímat specifický zvuk jsem si mnohokrát všiml, jak se něco spustí a zvlášť když mám tel, blízko u pusy, je ovlivnění zvuku a mého hlasu jasně slyšitelné
Šepot a melodie obsažená v něm
Pomocí softwaru na hudbu lze nastavit či zvýraznit konkrétní frekvenci hlasu tak, že se zvýrazní melodie, kterou hlas aktuálně “obsahuje”. Ta se různě mění a lze ji tam samozřejmě vložit uměle.
Tím se dle mého názoru výrazně ovlivňují emoce. Minimálně zabarvení hlasu, které poté výrazně ovlivňuje obsažené informace.
Manipulace pomocí podprahových příkazů, které jsou skryty v lidském hlase.
- Vysvětluje se tím také snaha pachatelů neustále něco komentovat. A to i za cenu naprostých blábolů.
- Toto mluvení (tedy slyšítelný zvuk, hlas, mluvené slovo) také zároveň upoutává pozornost.
- V onom hlase (zvuku) je však ukryt podprajový příkaz. Např “Teď se napij”.
- Tyto příkazy mají mnohem větší účinek, jsou-li ukryty v hlase někoho známého, koho máme rádi.
Lze někoho nevědomky naučit zvuky pro jednotlivá písmena? Něco jako podprahový jazyk?
- S nějvětší pravděpodobností ano.
- Pustil jsem si šum. Zní to jako třeba unikající plyn.
- A tak nastavuju stále vyšší a vyšší frekvenci, pachatel stále něco mele a najednou cvak a odpojí se “šepot”, který moduluje slova do srozumitelné formy.
- Slyším jen impulsy, krátké melodie. Jakoby pro každé písmenko nebo slovo. A ačkoliv slovům nelze rozumnět, i tak “předpokládám” jaké slovo mám slyšet.