Zvuk, který v mém případě vyruší ty nejotravnější zvuky.
Zatím jsem jej nezkusil pustit za jiných podmínek. Navíc jsem jej dělal v FL Studiu. Ovšem pro případ, že by to někomu pomohlo, přidávám odkaz ke stažení (2 verze)
- Jedná se o vysokofrekvenční zvuk, proto při přehrávání nejde takřka nic slyšet. Spíše nic. To neznamená, že nic nehraje. (mimochodem, zvuk, který je relativně zásadní a je udělán správně se na spektrogramu zobrazí v podstatě nijak :). To proto, že má natolik vysoké rozlišení, že jej už moje hi-tech měřící technika nezachytí :))
- Ten vzniká kombinací šumů ve frekvencích nízkých.
- Poslouchám přes sluchátka, u kterých se udává frekvenční rozsah začínající na 5Hz. To není překlep. Lze koupit překvapivě levně (cca 250 Kč v Datartu)
Zmíním ještě jeden zásadní prvek (opakuje se často). Pomáhá NOTCH. Což znamená stáhnout na EQ určitou oblast frekvencí. V mém případě to je něco okolo 2500 Hz. A udělat jakoby 2 NOTCHE v sobě. Jeden menší, který udělá další "důleček" v tom větším.
Následně jsem si taky všiml dvou tónů. 2 frekvence. Zřejmě slouží jako nosné. Vyšší tón je něco jako dětský vokál, zvýšený hlas. Nižší tón přerušovaná sinusovka (cca 400 Hz)
Soubor jsou ve formátu Wav. Každý má cca 10MB.
Jde různá řešení situace, kterou popisuji v sekci Slyšení hlasů