#1 / Zmatečné situace
- Souvislost se specifickým zvukovým postupem
- Snaha neustále vytvářet iluze situací, kde dochází ke zmatkům
- To, co říká oběť slyší někdo, koho neslyší oběť
- Pachatel neustále provokuje, když se oběť ohradí – najednou reaguje jakoby nějaká pozitivní entita (někdo, kdo byl zmíněn o něco dřív)
- Oběť má mít nepříjemný pocit, že uráží někoho slušného
#2 / Provokace
- Soustavná, nechutná provokace
- Děje se pomocí zvuku, který vnímá jen oběť
- Neustálé urážení, ponižování, zesměšňování
- Velmi intenzivní také v noci, když oběť spí – narušování spánku, snaha ovlivňovat sny
#3 / Vyvolávání agrese
- Snaha vymýšlet situace tak, aby oběť co nejvíce štvaly
- Tzn. má jít o nějaký omyl, dochází k nějaké chybě, oběť nemá jak ovlivnit průběh
#4 / Zašlapávání kreativity a zajímavých nápadů
- Fanatická snaha jakkoliv zabránit situaci, že oběť vymyslí / příjde na něco zajímavého
- Soustavné obtěžování, narušování čehokoliv pozitivního
- Narušování kreativního přemýšlení
- Jakýkoliv nápad je označen za pouhý výsledek nápovídání či kopírování
#5 / Narušování práce
- Narušování veškeré činnosti na počítačí
- Zejména práci či řešení tohoto problému
- Urputné, nesmyslné narušování soustředění
- Snaha neustále mást (zejména pomocí pozitivních entit)
- Oběť se tedy nemůže soustředit a výsledek neodpovídá původní představě
- Pachatelé se tímto poté baví pomocí fiktivních scén, kdy se má v nějaké skupině řešit, jak oběť nic neumí, není schopna na nic přijít
#6 / Provokace o které se nikdo nedozví
- Nechutné provokování a urážení
- Mnohdy záměrné zesměšňování tragických událostí a tvrzení, že za to můžou právě pachatelé
- Předpoklad, že se oběť bude ostýchat o tomto veřejně mluvit / psát
- Pokud se tak děje – dochází k intenzivnímu narušování soustředění
- Je také narušováno psaní textu – zejména pomocí neustálého pouštění různých nesouvisejících slov
- Pokud přeci jen dojde ke zveřejnění nějakého textu – následují opět fiktivní scény, kdy si někdo čte zveřejněné příspěvky a řeší, že se oběť pomátla, či proč píše tak nechutné a negativní texty
- Zpravidla se jedná o někoho z přátel či rodiny (napodobování hlasů)
#7 / Tragédi
- Celé obtěžování je založeno na specifických akustických postupech a narušování soukromí
- Pachatelé si tak neustále dokazují svou převahu
- Přitom je po celou dobu zjevné, že jde o retardované primitivy, kteří se dostali k souboru specifických informací či jim tyto postupy někdo ukázal
- Neustále jde tedy jen o zneužívání faktu, že oběť nezná a mnohdy ani nemá potřebu znát konkrétní postupy, jak vytvářet obdobné zvuky
- Pro pachatelé to je neustále záminkou pro zesměšňování a tvrzení, že jsou něco víc
#8 / Bagatelizace
- Jsou-li pachatelé zatlačení do kouta – snaží se najednou vše bagatelizovat
- Vše je podáváno jen jako hra
- Pomoc s řešením tohoto případu apod.
#9 / Snaha narušit práci
- Urážení výsledků práce
- Během tvorby pořád dokola vykřikováno “To už máš dobré”, “Nech to tak”, “Proč to pořád mění”
#10 / Nemá smysl cokoliv řešit
- Nemá smysl cokoliv řešit, protože:
- Pachatel je nemocný / starý a brzy zemře
- Jde o nezletilé, kterým nehrozí žádný trest
- Nikdo neuvěří, že se to děje, protože závadné zvuky slyší jen oběť
- Různé výhružky typu: mafie, zapálení chaty, fyzický útok
- Pachatelé mají čím dál větší strach z informací, které jsou zveřejňovány
#11 / My ti pomáháme
- Naprosto fanatická snaha neustále vnucovat nějakou pomoc
- Reálně má zcela opačný efekt
- Pokud probíhá, tak zcela jiným způsobem
- Mnohdy je taky zjevné, že jsou opakovány např, informace od jiné oběti jen proto, aby pachatelé působili jako někdo, kdo se snaží pomoci
- Neustále řešení, že oběť dostatečně nezmiňuje pomoc, které se ji dostává
- Je nepřípustné, aby vše působilo jako situace, kdy oběť vše vyřešila svépomocí
#12 / Oběťi je vše diktováno, nic neřeší sama
- Pravidelné opakování “Oni mu to diktují”
- A tedy snaha narušovat sebevědomí
- Celkově mnoho narážek a “zaručených informací”, z kterých má být zřejmé, že oběť vše jen opisuje
- Ze strany pachatelů jde však vždy jen o divadlo a dopředu jsou říkány pouze ty informace, které oběť hodlá publikovat a má je třeba poznačeny bokem
- Mnohdy také dochází k pouhému opakování toho, co poškozený právě dělá
- Nezřídka je dokonce poškozený sveden z původního záměru a následně na něj znovu naveden, ale pachatelé se snaží vše znechutit divadlem jak poškozený postupuje přesně podle jejich rad
#13 / Zamezit řešení
- Oběti je vnucováno, že pokud bude cokoliv řešit ve spojitosti se zvuky, či na základě toho, co slyší – dělá velkou chybu, protože tím potvrzuje pachatelům co a jak funguje
- Ve spojitosti s tímto jsou mnohdy pachatelé vyobrazeni jako ti, kteří se teprve nedávno dostali k těmto informacím a prozatím neví co a jak
- Toto sdělováno pomocí pozitivní entity (např vyšetřovatel, starý radista, voják ve výslužbě atd.)
- Soustavně je oběti připomínáno, že pachatelé mají přehled o všem co oběť dělá na počítači či telefonu
- A tedy jakýkoliv pokrok, či vyřešení nějakého akustického problému = spuštění některé z mnoha otravných scén:
- “Já už to mám”
- Debílek, který oběti krade vše, co vyřeší
- Sám není schopný přijít na nic
- Avšak debílek z toho má finanční prospěch či je vychvalován do nebes (jak je neuvěřitelné, že jej napadají tak zajímavé myšlenky, které výrazně pomáhají s řešením případu – a jde o opakování toho, co vyřešila sama oběť)
- O oběti, která reálně něco řeší, samozřejmě nikdo neví (jen debílek, který to tají)
#14 / Vše se už řeší, oběť nemá ztrácet čas řešením tohoto problému
- Často spojeno se scénářem “Napovídání” / “Opisování”
- Snaha oběť přesvědčit, že se do řešení vložil někdo, kdo je pro takovou situaci mnohem vhodnější než oběť, která je v rámci tohoto scénáře vyobrazena jako v podstatě pachatel, který veškeré informace ukradl / opsal a chce se takto jen zviditelnit
- Rovněž web mají propracovanější atd.
#15 / Přemýšlení = oběť prý neví jak dál
- Časté narušování soustředění právě tímto způsobem
- Pokud oběť přemýšlí a tedy např přestane psát, či řeší problém pouhým pohledem, dochází ke spuštění neustálého provokování “Dívejte jak teď neví”, “Najednou mu to přestali diktovat”, “Vidíte? Já říkal, že to jen opisuje”
#16 / Naprosto nesmyslné scénáře
- U řady scénářů je naprosto zřetelný předpoklad, že oběť má např. strach z policie, či určitých lidí
- Ve spojení s mou osobou jsou všechny takové scénáře naprosté nesmysly a buď dochází ke snaze pouštět nahrávky, které má některý z pachatelů připravené tak, jak je u něj zvykem či k dedukcím na základě naprosto mylných / nesmyslných informací
#17 / Přestaň už to řešit a věnuj se práci
- Často podprahově spojeno s někým, kdo vůbec netuší co se děje a nechápe, proč se tím poškozený stále zatěžuje
- Samozřejmě následuje obtěžování, aby poškozený neměl klid na práci
- Doprovodné komentáře “Vždyť to není tak hrozné”, “To se dá v pohodě ignorovat”, “Kdybys trochu přemýšlel, tak si to vypneš” + “No ona je to pravda” > zde podprahově spojeno s radisty pokročilého věku, kterým vůbec nedochází souvislosti s mobilním telefonem, počítačem či jiným projevem na základě vnímání odlišných frekvencí a tedy celou situaci vnímají jako nějakou hru a oběť jako neschopného hlupáka, který neumí přemýšlet