Exteriér
- Soustředil jsem se na rozdíly v různých prostředích.
- Zapamatoval jsem si jeden tón. Poté šel ven.
- Venku nebyl problém tento tón držet.
- Bylo rovněž jasně zřetelné, že se pachatelé nemohou do tohoto zvuku dostat, protože nevěděli, zda na tento tón stále myslím = bylo naprosté ticho, mohl jsem zcela volně přemýšlet nad čímkoliv.
- Rezonanční tón / šum je specifický také tím, že jakoby překryje, skryje nežádoucí zvuky. Aby byly slyšet, je třeba naladit přesný “interferenční vzorec”
Interiér
- Poté jsem záměrně vstoupil do obchodního centra futurum.
- V něm, jednak hraje hudba + interiér sám o sobě vyruší určité frekvence.
- Tón se začal velice rychle ztrácet. Nemohl jsem jej v myšlenkách “naladit”.
- Když jsem obchodní centrum opustil – na tón jsem si opět vzpomněl.
- Šlo ovšem slyšet, jak se pachatelé neustál snaží kolem tohoto tónu “kroužit” a mírně změnit jeho frekvence. Tzn buď jeho barvu, nebo tón samotný.
- Avšak nic z toho se nezdařilo.
- Vše končilo až nástupem do tramvaje (malý prostor).
- Tón zcela zmizel = byl překryt jiným zvukem. Zvukem interiéru.
- Co je zajímavé = mnou nastavený tón přesně kopíroval tón ventilátoru, který je v tramvajích slyšet.
Související informace
Tento příspěvek je jeden díl velké skládačky
Případ století
Rezonance
Šum to je um