Rezonance #2 / Ten hlas znám!

A mám to potvrzené definitivně.

  • Pro zábavu jsem si upravoval jeden oblíbený track.
  • Rád používám kombinaci mnoha delayu.
  • Vlastně nevím jak to pořádně popsat, ale neskutečně mě baví poslouchat “bohatý” zvuk a ty detaily, které se postupně rodí, jak se zvuk hudny několikrát vrství přes sebe s mikroskopickým rozestupem.
  • Postupně jsem si začal všímat, že vlastně dochází ke specifickému zvuku, který člověk normálně nevnímá.
  • Tedy vědomě. Zato na něj reaguje reaguje jak hmyz na světlo v noci podvědomě.
  • Každého napadne (zejména u příspěvků spojených s Gangstalkingem), že jsem si to vlastně způsobil sám. Nikoliv
  • Hudbu tímto způsobem jsem začal dělat až během onoho problému a v podstatě jsem díky tomu zjistil vše.
  • I díky tomu jsem si uvědomil, jak neskutečně dokáže působit rezonance. A mnohdy takřka okamžitě (zejména když vyrušíte rezonanci, kterou vás někdo cíleně obtěžuje)
  • A jak doslova hodinářská práce to je.
  • Tím spíš si člověk všímá těch hnusů, které jsou všude kolem (ventilátory, různá cvakání, pískání, bzučení, ruch sem, ruch tam – a najednou člověk ví, proč mu někde není příjemně).
  • Najednou poznává mnohé z toho, co jej otravuje, aniž by si to předtím uvědomoval.

Ale zpět k tématu:

  • Najednou se v daném tracku změnil hlas zpěváka na hlas jednoho známeho. A to s takovou věrností, že jsem tomu sám nemohl uvěřit.
  • A skutečně – kombinace určitých efektů vytvoří takovou rezonanci, že se hlas změnil. Klidně bych si tipl, že by to prošlo i u nějaké oficiální rekognice :). (Samozřejmě bych byl raději, kdyby ne, ale ta věrnost je skutečně dechberoucí)
  • Už jsem o tom nedávno psal. Teď však vím naprosto jistě, že skutečně lze opravdu jednoduše vytvořit hlas kohokoliv a ten zneužít.
  • Tak, jako se děje v případu Gangstalking

A to není vše

  • Jiný den. Jiné experimenty.
  • Hraju si s hlasem a vocodérem.
  • Ladím, šteluju, najednou něco přeskočilo a můj hlas zněl jako malá holčička :D. A to v reálném čase.
  • A co víc – včetně dětského šišlání, dikce, intonace – prostě vše.
  • Lze doplnit ještě flangery, či phasery a v podstatě tak přidat i emoční složku. A to věrněji, než si myslíte.
  • Problém je, že jde takřka o umění nastavit hlas tak, aby zněl přijemně a vesele. Navíc je k tomu nejspíš zapotřebí výborný hudební sluch.
  • Zato hlas otravný, ten je na pár kliknutí.
  • Já nechápu, kdy tyto vzorce vymýšlel :/ :D.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.