A mám to potvrzené definitivně.
- Pro zábavu jsem si upravoval jeden oblíbený track.
- Rád používám kombinaci mnoha delayu.
- Vlastně nevím jak to pořádně popsat, ale neskutečně mě baví poslouchat “bohatý” zvuk a ty detaily, které se postupně rodí, jak se zvuk hudny několikrát vrství přes sebe s mikroskopickým rozestupem.
- Postupně jsem si začal všímat, že vlastně dochází ke specifickému zvuku, který člověk normálně nevnímá.
- Tedy vědomě. Zato na něj reaguje reaguje jak hmyz na světlo v noci podvědomě.
- Každého napadne (zejména u příspěvků spojených s Gangstalkingem), že jsem si to vlastně způsobil sám. Nikoliv
- Hudbu tímto způsobem jsem začal dělat až během onoho problému a v podstatě jsem díky tomu zjistil vše.
- I díky tomu jsem si uvědomil, jak neskutečně dokáže působit rezonance. A mnohdy takřka okamžitě (zejména když vyrušíte rezonanci, kterou vás někdo cíleně obtěžuje)
- A jak doslova hodinářská práce to je.
- Tím spíš si člověk všímá těch hnusů, které jsou všude kolem (ventilátory, různá cvakání, pískání, bzučení, ruch sem, ruch tam – a najednou člověk ví, proč mu někde není příjemně).
- Najednou poznává mnohé z toho, co jej otravuje, aniž by si to předtím uvědomoval.
Ale zpět k tématu:
- Najednou se v daném tracku změnil hlas zpěváka na hlas jednoho známeho. A to s takovou věrností, že jsem tomu sám nemohl uvěřit.
- A skutečně – kombinace určitých efektů vytvoří takovou rezonanci, že se hlas změnil. Klidně bych si tipl, že by to prošlo i u nějaké oficiální rekognice :). (Samozřejmě bych byl raději, kdyby ne, ale ta věrnost je skutečně dechberoucí)
- Už jsem o tom nedávno psal. Teď však vím naprosto jistě, že skutečně lze opravdu jednoduše vytvořit hlas kohokoliv a ten zneužít.
- Tak, jako se děje v případu Gangstalking
A to není vše
- Jiný den. Jiné experimenty.
- Hraju si s hlasem a vocodérem.
- Ladím, šteluju, najednou něco přeskočilo a můj hlas zněl jako malá holčička :D. A to v reálném čase.
- A co víc – včetně dětského šišlání, dikce, intonace – prostě vše.
- Lze doplnit ještě flangery, či phasery a v podstatě tak přidat i emoční složku. A to věrněji, než si myslíte.
- Problém je, že jde takřka o umění nastavit hlas tak, aby zněl přijemně a vesele. Navíc je k tomu nejspíš zapotřebí výborný hudební sluch.
- Zato hlas otravný, ten je na pár kliknutí.
- Já nechápu, kdy tyto vzorce vymýšlel :/ :D.