Skip to content
LOVEC OKAMŽIKŮLOVEC OKAMŽIKŮ
Rozpracováno

Slyšení hlasů / Popis různých postupů 

Základní informace

  • Zásadní je zejména slyšitelný zvuk, který je ovlivňován zvukem vysokofrekvenčním (ultrazvukem). Ten je sám o sobě neslyšitelný. Ale mozek jej může i tak stále vnímat. Viz příspěvky Hypersonický efekt a Zvuk, který neslyšíte, ale mozek vnímá slova
  • Řada použitých / zneužitých akustických postupů si většinou lidi neuvědomují. Či přesněji přečeno, nemají o nich žádné znalosti = vůbec o nich nepřemýšlí = nevšímají si jich a neví, že mnohé mají zcela zásadní vliv na psychickou pohodu. 
  • Problém rovněž způsobuje zneužívání inteligence jiného člověka ve svůj prospěch. Jinak řečeno – řada lidí je schopna zkoumat zvuk, objevovat různá skrytá zakoutí a všímat si toho, jak určité zvuk, vibrace, rezonance ovlivňují psychiku. A jiné zvuky se zase mění s nakloněním hlavy. Další zvuky nejde slyšet při chůzi atd atd. 
  • K předchozímu bodu přidejte prvek hacking – tedy možnost snímat zvuk pomocí hacknutého telefonu / počítače = člověk situaci řeší, přichází na zajímavé řešení / postupy a k těm se tajně dostávají i pachatelé. V mém případě vstupuje do hry i tom že si to uvědomuji. A tedy jak řešit? Pachatelé totiž neustále vnucují: neřeš to, nezaobírej se tím. Alespoň se to někam dostane. Je třeba na takovou situaci nahlížet detailněji. 
  • Podrobně takové myšlenky řeším v sekci HYPERSONICKÝ ÚŘAD

VF zvláštní šum a smyčky

Je možné, že toto je prvek, který způsobuje většinu problémů.

O co jde:

  1. lze vytvořit šumivý zvuk, který sám o sobě v podstatě nelze slyšet
  2. ale když jej přesně synchronizujete se zvukem jiným (slyšitelným) najednou začnete slyšet slova. Můžou to být různé impulsy, ale i hudba (kde je jasně znám celý vzorec), či okolní ruch / šum (zejména ten, který se v daném místě vyskytuje často nebo třeba větráček od počítače). Či dokonce pískání procesoru nebo nějaké komponenty (viz příspěvek Nahrávka)
  3. Díky tomu se děje to, že máte dojem, jakoby mluvení způsoboval nějaký třeba jasně slyšitelný zvuk. Tak si jej nahrajete ale ouha – při pozdějším přehrávání slyšíte jen onen zvuk / hudbu / ruch, ale žádné mluvení
  4. Povedlo se mi vytvořit pár kombinací. Kdo ví, co se stane, když je někomu pustíte tak, že je neslyší, ale mozek vnímá a hrajou třeba celou noc.
  5. Navíc nutno brát v potaz, že existuje řada vlastní lidského těla, přesněji sluchového aparátu, o kterých taky neví úplně každý. Např. že jedno ucho vnímá spíše melodii / frekvenci, zatímco druhé kadenci / rytmus
  6. Že třeba pro mozek je podobné zda zvuk slyší nebo si jej představuje
  7. Je zde podprahová komunikace – jedno ucho slyší, druhé potvrzuje
  8. Navíc vědomě vnímáte jen 1/1000 toho, co mozek
  9. A nakonec mozek je doposud jedna velká neznámá
  10. V podstatě zjistíte, že je to velice zajímavé téma. Zvuk a mozek.
  11. Aniž by kohokoliv napadlo spojovat situaci jako „obtěžování zvukem“ (příklad např zde: Obtěžování u práce / přepis) a „inspirace“ či jiným slovem evokujícím něco pozitivního

Lovec sinusoid

(nyní není řeč o holkách :). A propo – tento výraz jsem vnímal již před 2 lety. Avšak absence souvislostí. 

Waveform: SINUS 
Generátor frekvencí = volně dostupná aplikace pro mobilní telefon

  • Následující hodnoty nejsou s přesností na HZ – lazeno dle sluchu
  • Centrum Ostrava, sezení v autě: 450 Hz
  • Poté 380 + 560 Hz = zde důležitý prvek. Spojení dvou frekvencí, sinusovitá křivka = složitě se určuje tón. Je takový, tak i tak. Navíc možná umožňuje slyšitelnost vždy jedné z frekvencí v závislosti na okolním hluku
  • 650 Hz = začíná být lehce slyšet parazitní přerušovaný tón / šum, o kterém jsem již psal

Zajímavé poznatky:

  • hlasitost frekvencí kolísá (kromě jasně daného vzorce: čím vyšší, tím hlasitější a pak zas tišší samozřejmě). Stojaté vlnění?
  • necháte-li nějakou frekvenci chvilku puštěnou, rychle ji přestanete registrovat. Dokonale splyne s okolím. Přesto ji lze stále slyšet, když se na ni budete soustředit (ideálně když máte hudební sluch a dokážete si zapamatovat puštěný tón)
  • nedívám-li se na mobil, je překvapivě složité určit zdroj zvuku
  • mnohdy zcela obyčejná frekvence / tón zní jakoby v hlavě
  • podotýkám, že souvisí s malým, uzavřeným, tichým prostorem = interiér auta

Takto zní velká část zvuků, které jsou použity jako “nosné”

https://www.lovecokamziku.cz/storyofus/wp-content/uploads/2021/09/ZOOM0015.mp3

Pár konkrétních

  • Tyyyy (přerušované impulsy u y y y y y ) pi.o
  • Kááámo (na ááá dětský řev/pláč) – muž může vnímat jako otravný křik, řev / ženu naopak upoutá dětský hlas (žena má toto zakódováno v mozku)
  • Totiž / Totiž > vkládání do různých informací / hlasů. V případě, že poškozený vnímá dané hlasy / zvuky jinak než já (rozlišuji jednotlivé hlasy), mohou se poté různé entity projevovat jako jedna. Toho se dá zneužívat.
  • Nabíječka / trafo – VF pískání, málo kdo slyší, vnímá, lze na tento zvuk napojovat VF šumy

Pozicování pomocí šumu

  • Toto se děje se šumem, když se zdroj pomalu vzdaluje od velké plochy. Např stěna nebo země.
  • Pořízeno diktafonem, který má dva mikrofony. Stejně jako člověk uši.
  • Pointa je zřejmá – lze nastavit konkrétní zvuk pro konkrétní výšku, či pokud máte pohybově a prostorově náročnou práci jako já (sezení u počítače) lze nastavit pro konkrétní místo v dané místnosti.
  • Podobná situace nastává v noci během spánku. Tímto lze vysvětlit řadu specifických snů či problémových situací (např. záměrné narušování spánku a zneužívání následků – jak emočních, tak vizuálních).
https://www.lovecokamziku.cz/storyofus/wp-content/uploads/2021/09/ZOOM0015.mp3

Vysokofrekvenční zvuk a nosný zvuk

  • VF zvuk není sám o sobě slyšet (je nad hranicí slyšitelnosti = ultrazvuk)
  • Mozek jej však do určité míry vnímá
  • Dále je zde nosný zvuk. To může být jakýkoliv slyšitelný zvuk (hudba, ventilátor, šum města, déšť, kapky vody, dýchání nosem, hučení pneumatik, televize, rádio)
  • Pomocí VF zvuku lze ovlivňovat zvuky slyšitelné a výsledkem je pak pocit, že onen slyšitelný zvuk jakoby mluví / lze v něm slyšet řeč, slova. 
  • Pokud je pořízena nahrávka, s nějvětší pravděpodobností bude slyšet jen původní, slyšitelný zvuk. 
  • K tomuto se váže velké množství scénářů, které mají oběť totálně psychicky zlikvidovat
  • Hlasy jde občas v určitém zvuku slyšet naprosto jasně a zřetelně – proto není pochyb o možnosti toto zaznamenat. Problém však spočívá také v rozdílu polohách uší a mikrofonu, kterým se nahrává. 
  • Pomocí jednoduchých postupů je možné zvuk pozicovat (a to v řádech centimetrů)
  • Stejně tak pokud je něco slyšet ve sluchátkách, neznamená to, že to bude zachyceno mikrofonem. Viz Komplikace s nahráváním

Soustavná snaha zjišťovat, co a jak oběť slyší

  • Možnost, že je postupně pomocí různých hlasů a scénářů zjišťováno, na jaké zvuky / rezonance oběť nejvíce reaguje
  • Možnost, že je takto postupně zjištěn Tinnitus reliéf. Ten pak slouží jako “nosný zvuk” a lze cílit obtěžování pouze na jednoho člověka. Okolí nic neslyší.

Nahrávky rozhovorů a emoce

  • Využívání nahrávek rozhovorů / frází vytržených z kontextu
  • Jde zejména o náladu, kterou hlas obsajuje
  • I proto pachatelé tvrdí, že si nahrávají nadávající oběť. Její hlas je agresivní, což může být následně použito u jiné oběti jako podkres během mluvení nějakého chcípáka, který ji obtěžuje. 
  • Díky tomu může docházet k situacím, že i když je slyšitelné mluvení a hlas jasný tragéd, něco člověka rozrušuje (a nedokáže přesně identifikovat co)
  • Je nutno vzít v potaz, že trestný čin, o kterém píšu je dílem prasete, který tomu věnuje již desítky let., 
  • Stejný princip je samozřejmě použit i během snah vykreslovat se pozitivně (hlas paní učitelka apod.)

Hlas a vocodér

  • Lze vytvořit iluzi toho, že to, co člověk říká je někým předříkáváno či daná slova někdo opakuje
  • Tento efekt je používán pro zmatení oběti, které pachatel tvrdí, že vše co říká je podsouváno a oběť opakuje slovo od slova (jde o provokaci a snahu rozhodit)
  • Je samozřejmě nutno nastavit specifické šumy.
  • Vokodér rovněž používán k mluvení do hudby, či jako snaha, aby hlas zněl příjemněji a podprahová zpráva tak byla vyslyšena

Tlumené hovory

  • Zvuky, které zní jako neurčitý / tlumený hovor
  • jde v podstatě o (nyní zvuk snižující se rezonanční šum a následuje zvýšení) stejný zvuk jako ten, co se používán u vytváření hovoru / hlasů v okolí (zejména pocházejících z venku)
  • Rozumnět nelze logicky ničemu (neobsahuje slova). Mnohdy se však zdá, jako by nějaký dement naprosto 100% spoléhal, že řekne pár slov na úvod a oběť si vše dovykládá sama.
  • mezitím pustí jiný hlas, proběhne to stejné a pachatel se pak baví tím, jak si oběť vykládá (reálně jen sděluje, co to má jako být? Vždyť je jasné, že bylo řečeno jen pár slov)
  • U tlumených hovorů je to již něco jiného. A to zejména díky záměrnému upoutávání pozornosti pomocí jmen apod. > konkrétně tato část je dost nebezpečná a lze jednoduše vyvolat konflikt, který pak odnášejí zcela nevinní, nesouvisející lidé
  • (spuštěno klasické zesměšňování nějakou vnucovanou iluzí toho, že já jsem kriminálník – s čistým trestním rejstříkem – a někdo se baví, směje tomu, že píšu tak jakoby na oko, schválně slušně)

Krátké zvukové impulsy

  • frekvence se často pohybuje okolo 300 Hz
  • vytvářeno tak, aby působilo jako fragment hlasu (k tomu stačí často obyčejná sinusovka)
  • pouštěno v určitých sekvencích (snaha vnutit hlas, zkoušení co jde slyšet, upoutávání pozornosti)
  • např. sekvence která zní jako TRU TRU, tedy … …
  • (spouští se opět entita „starý deviant“, který pořád vnucuje nějaký svůj zvukový postup, pak pokládá úchylné dotazy, pořád si myslí, že jediné, co oběť dělá na počítačí je touha toto prase slyšet)
  • následuje („Ne, já si nepřeju ať dneska něco dokončí“)

Změny hlasů v reálném čase, či s mírným zpožděním

pomocí aplikace

  • běžně dostupné
  • zdarma
  • velké množství úprav / různé efekty
  • zpomalování / zrychlování / změna pohlaví

pomocí DAV programu (program na tvorbu hudby)

  • modifikace hlasu pomocí různých základních efektů
  • takto lze v reálném čase upravovat kterýkoliv hlas (úprava je poměrně triviální)
  • vzhledem k tomu, jak se projevují hlasy v rámci celého problému (tedy sotva slyšitelná hlasitost, není třeba kvalitních / propracovaných úprav)
  • např chorus, flanger, phaser > lze dosáhnout efektu, kdy má hlas veselou, či smutnou náladu
  • pomocí rezonátorů, crasheru apod., lze docílit efektu křiku 
  • (spuštěn scénář: vše je jen hra – hry/ukázky metod na přípravu různých zvuků) > je klidně možné, že právě něco v tomto směru, co by mohlo skutečně být zajímavé, zábavné a přínosné (pokud se nyní nebudou řešit určité prvky spojené se způsobem sdělování) bylo odcizeno, zkopírováno. Je také možné, že tento soubor informací je právě, do čeho vždy nahlédnu a krátce poté nastává urputná fanatická snaha o rozhození pozornosti skupinou naprosto retardovaných prasat  a jejich úchylných, tupých nesmyslů.
  • Nicméně nikde není vyloučeno, že tyto informace nebyly původně určeny pro toto použití (ale např jako kniha)
  • Či je poskytl někdo, kdo se nechal oklamat
  • Stejně tak ale může prostě jít o retardovaného primitiva, který se neustále věnuje vykrádání, kopírování, zneužívání kdejakých zvuků – pomocí jednoduchých úprav, které dokážou vyvolat určité, poměrně jednoduché pocity – např. a zejména – pocit lítosti
  • je možné, že na toto reagují jen určití lidé
  • právě tento pocit je snad nejvíce zneužíván

Simulace konkrétních hlasů

  • opět kombinace základních efektu v DAV aplikaci
  • flanger, chorus, phaser, rezonator apod. 
  • lze nasimulovat jakýkoliv hlas. Poté stačí mít naučenou dikci či jen pár základních signifikantních prvků daného jedince a v podstatě lze mluvit za něj (aplikuje se na šepot)
  • možná proto se v počátcích neustále opakovala situace, kdy se někdo pokoušel zjišťovat, komu ten či onen hlas patří, či zda jej např lze využít pro více osob (a změní se jen styl projevu)

Kam dál?

Slyšení hlasů / Technická část

Gangstalking / Poznámky

Gangstalking / Scénáře / Schémata

Bloky informací

Téměř dokonalý zločin

 

Téma

Slyšení hlasů

Můj příběh

Zajímavosti

Příběh 22

Zázrak jménem zvuk

2023 © Walter Mitty
  • Obrazy a tisky
  • Fotografie Ostrava
  • DOV, barevné
  • Město, barevné
  • Město, DOV, černobílé
  • Lidé
  • Kontakt