Scénáře / Zvuky, které vyrušují hlasy

  • V těchto situacích se naplno projeví retardace pachatele či pachatelů
  • Jakékoliv nastavení = “Nech si to tak, my ti chceme něco říct” > Neřekne se nikdy nic
  • Pokud lze něco slyšet = Prázdné, tupé, tlachání
  • Pokud zvuk vyruší hlas = Chvilku je ticho, poté mnohdy opět začíná být postupně slyšet. To proto, že se pachatel opět vtírá a přeladil si zvuk tak, že se shoduje opět s tím, co má puštěný oběť. Samozřejmě musí dementní pachatel dodat “Nějak ti to nefunguje”, “Ty mě chceš poslouchat”, “Už jsme zase tam kámo” apod. proto také pachatelé pořád vyžadují, aby si oběť nechala puštěný jeden zvuk a oni se nemuseli o nic starat
  • Jiná varianta spočívá ve spuštění jiného hlasu (v mém případě samozřejmě ženský) – nějaká další oběť, která mé zvuky využívá protože fungují. Mám se tedy cítit nepříjemně, když si jej opět přeladím.
  • S tím souvisí také “Měl sis to nechat tak, předtím to bylo lepší” či, “Nech si to tak, prosím nech si to chvilku tak” > mnohdy se zdá jako snaha pachatelů dostávat se k nějakým zvukům aby mohli poslouchat nějaké informace, které jsou zjevně vysílány jen pro takto retardované jedince.
  • Pokud poškozený nadává = Ozve se hned hlas, který má patřit jen nějaké další oběti, co za nic nemůže
  • Otravné hlasy jsou pouštěny prý jen proto, aby si oběť mohla zkoušet zvuky, co vše vyrušují. A tedy nemá se věnovat svým věcem, ale neustále nějakým debilním zvukům
  • Pokud oběť na něco příjde = při první příležitosti je řečeno “To jsi na to přišel až teď?”, “My jsme si mysleli, že na to příjdeš mnohem dřív”, “Kdybys trochu přemýšlel”
  • Pokud si oběť dělá veřejně poznámky = Urputná, fanatická snaha neustále něco diktovat. Jen proto, aby oběť neměla pocit, že na něco přišla sama, či mohly být spouštěny samply typu “Oni mu to říkají”, “On to jen opisuje”, “On nemusí nic řešit” + další tupé entity “Jo, oni mu to fakt říkají” apod.
  • Pokud je napsáno více těchto detailů zároveň = Pachatel se má chlubit svou genialitou, jak promakaný systém dokázal vymyslet. Přitom jde jen o úchylné vtírání, vnucování a pouštění stále toho samého dokola
  • Pokud je zmíněno pouštění stále dokola = Je to tak schválně, protože to je nestandardní forma řešení případu. Ale zároveń oběť jen kopíruje kroky někoho jiného a vůbec se o ní neví. Ze všeho má mít prospěch jen pachatel. Případně je to tak schválně, protože fakt, že je vše pořád dokola lidi více otravuje
  • Cokoliv okomentováno samply “Ty z.rde jeden”
  • Samozřejmě také je vše jen má chyba a kdybych byl rozumnější, nastavil bych si lepší zvuky, kde by mi někdo něco mohl říkat. Naprosto ignorován fakt, že si takový zvuk nasnímá pachatel a po chvilce je vše opět vyrušováno.
  • Vždy následuje opět dementní hlas (jen efektem docíleno nižších frekvencí), které nadávají pachateli. “Ty jsi takový dement, poslouchej, ty jsi takový dement” Až po nějaké době bylo přidáno “Popelko, ty ne”
  • Dále se spustí “Co to jako má být?”
  • Tzn nekonečné tupé debatování, které k ničemu nevede
  • “Mhm, jasné” / “Víš kdo jsem?” / “Ty p.čo”
  • Jakékoliv nadávání směrem k pachatelům = podprahové spojování s “Pachatelům to dělá dobře” / “Pachatelé se cítí jako mistři světa”. Přitom jde jen o tupé, zakomplexované tragédy. Mnohdy si toto zcela evidentně pouští sám jeden z pachatelů, protože se chce ukájet nekonečným řešením toho, jak má výše sepsané trapnosti promakané
  • Byť je sepsán každý detail, pachatelé se neustále snaží provokovat dalšíma tupostma. Např. “Tak sis to konečně napsal” “Proč jsi to nenapsal dřív?”. Důraz na depresivní, apatické zvuky / hlasy
  • Často opět zneužíván prvek: Podprahové asociace (často zcela protichůdné)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *