- Děti mají navíc jiný rozměr zvukovodu (menší) = další z důvodů, proč dospělý člověk nemá jak slyšet to, co dítě (další faktory jsou např výška = vzdálenost od odrazné plochy, mnohem citlivější sluch apod.)
- Týká se často zejména nadávek a to proto, že když člověk nadává, je pravděpodobné, že je rozčílen = příliš se nesoustředí.
- Případně výrazy jako “kámo” apod.
- Mozek vnímá řeč podobně jako hudbu = je to v podstatě to stejné, jako učit se nějaký krátký jingl, pár slov nějaké písně.
- Smyslem toho všeho je vytvořit u co největšího počtu lidí podmíněné reflexy = v určitých situacích použijí některou z konkrétních nadávek / slovních reakcí.
- Protože jde o něco jako píseň = konkrétní melodie = člověk se na moment soustředí na konkrétní tóny = konkrétní rezonanční vzorec > podrobně popsáno v příspěvku Rezonanční tón. Jakoby ovládání myšlenek. Změna tónů.
Líbívé melodie = lidé používají
- Rezonanci lze pochopitelně vytvořit tak, že ji mozek vnímá jako něco velmi příjemného = člověk si takové zvukové vzorce rychle zapamatuje a používá je.
Několik příkladů
- To je magor
- Chápeš? / Chápeš to?
- Já ti říkám
- Výborně / No výborně
- No super, supér.
- Ale také: Ty p.čo / Ty p.čo už / Já to m.dám / m.dko / P.čo to jsou magoři
- Důležité jsou konkrétní “melodie”, intonace, rytmika. Každý totiž slyší něco trochu jiného.
- Ostatně > zkuste se soustředit na to, jakým “hlasem” čtete tento text a jakým zmíněné příklady.
Deviantní, primitivní jedinci
- Některé pitomce samozřejmě fascinuje myšlenka, že někoho učí různé nesmysly a později budou moct “nějak” ovládat lidi
- Mnohem větším problémem jsou ti, kteří mají potřebné znalosti, v hlavě nasráno a využívají ještě větší tragédy k vytváření různých nahrávek, melodií apod.
- Navíc je výsledkem situace, kdy vzniká extrémní množství naprosto nesmyslných informací, které zahlcují lidem podvědomí. (tu a tam dojde ke “slyšení hlasů” = diagnóza + “léčení”) = toto jsem si uvědomil po zkušenostech sepsaných zde > Sám proti všem
Skrytý obsah, který lidé mohou začít vnímat až později
- Souvisí s tím, že se člověk složité rezonance učí poslouchat klidně několik let.
- Tím pádem to, co někdo vnímá jako matný, mystický pocit je pro druhého konkrétní obrazec = les, stromy, listí, prostředí, prostor, pozice objektů, barvy stromů atd.
- Pro představu > mrkněte na obrázky detailního pohledu na zvuk
Děje se dlouhodobě.
Jaké jsou následky?
- Degenerace lidí pomocí primitivních a nesmyslných rezonancí, které vytváří naprostí idioti = vůbec nechápou následky svých činů
- Nejvíc vše odnáší lidé s hudebním sluchem = umělci, kreativci, hudebníci, designeři. Mnohdy ani netuší, co je příčinou.
- Následky lze vidět v mnoha různých oblastech > dnešní hudba, televizní tvorba, skladba pořadů, nálada lidí u nás, či ve světě atd atd.
Konkrétní zkušenosti
- Hudební sluch. Vnímání tónů lze ovlivnit, rozladit.
- Případ století. Snaha podsouvat falešné tóny tak, že si toho člověk nevšimne. > v tomto případě nemusí jít vždy o cílené obtěžování, ale důsledek vysílání nesmyslných rezonancí
- Jsou dny, kdy nemůžu chytit tón. Souběžně s tím, nechám-li hlas volně plynout, samovolně stoupá nahoru. Přičina je tedy jasná.