- Princip, který pachatel zneužívá se nejlépe demonstruje na šumu + efekt flanger nebo phaser.
- Pomocí těchto efektů lze vytvořit specifický tón, který se neustále mění. Mnohdy se zdá, že jde o stejný tón (ale jen např vyšší oktávu), to však není pravda – zvuk se neustále mění.
- Jde o několik různých vibrací.
- Problémové mohou být zejména vibrace ve vysokých frekvencích, které ovlivňují vnímání celkového zvuku, ale člověk si je neuvědomuje.
#2 Několik nahrávek souběžně
Poznámka: ubrečený, fanatický pachatel, který se opět vzteká, že se snažím podrobně popisovat veškeré problémové části, je přilepený na tom, co píšu a snaží se “napovídat”. Reálně jen opakuje to, co píšu a před skupinou nějakých dalších obětí bude tvrdit, že on je spasitel, vše vyřešil a mě vše diktuje.
Cokoliv spojeného se zkoumáním těchto zvuků pachatele neskutečně štve. Mnohdy vykřikuje, že je všechno jeho. Reálně se jen bojí toho, že si naladím tento zvuk tak, že uslyším obtěžování jiných obětí.
- Pomocí tohoto zvuku lze pouštět několik různých nahrávek najednou. Určitá frekvence díky svým vlastnostem překryje druhou.
- Nahrávky se tak dají plynule přepínat.
- Je tedy puštěno několik stále se opakujících frází a pachatel permanentě otravuje kohokoliv, kdo to slyší, stále tím stejným.
#3 Zdvojování slov
- Při určitém nastavení si lze naladit např mužský hlas, který neustále mele nějaké absurdní, zbytečné bláboly.
- Jakmile se PHASER efekt přepne na INVERZNÍ, lze slyšet ženský hlas, který říká víceméně to stejné, avšak vše je časově posunuto.
- Mužský hlas tu a tam řekne některé slovo 2x, aby “počkal” na hlas ženský a příliš se nerozcházeli.
#4 Naprosto zbytečné blábolení, které má jen otravovat a upoutávat pozornost
- Alespoň tak se vše jeví z mého pohledu. Tedy pohledu někoho, kdo vše slyší již několik let a moc dobře ví, jak se vše opakuje stále dokola.
#5 Skupina naprostých debilů
- Jde o skupinu primitivních chcípáčků, kteří tyto postupy používají k obtěžování lidí pomocí rádiového signálu, který lze slyšet v různých zařízeních.
- Vše, co lze slyšet jsou takřka s určitostí jen smyšlené bláboly, které mají někoho deptat, otravovat, zakrývat pravdu.
- Zakomplexované individua, které si něco dokazují jen proto, že to mohou dělat na dálku.
#6 Experimenty, co pomáhá
- Jako základ použít šum nebo vstup z mikrofonu.
- Já osobně většinou orežu vyšší frekvence a stejně tak nízké
- Šum nastavím tak, ať je příjemný na poslech.
- Poté aplikuji několik efektu. Buď Flanger, nebo Phaser, nebo Chorus. Záleží v jakém programu pracujete. (Podprahová informace: “No to jsi toho teda vysvětlil”. Hlas: Zakomplexovaný, mutující šašek).
Poznámka: Pachatel se opět soustředí jen na mě. Lze jasně slyšet, jak se neustále snaží provokovat pomocí trapných frází a na svůj šeptající hlas (má strach mluvit nahlas) aplikuje co nejotravnější imitace hlasu, které ještě záměrně moduluje tak, aby zněly co nejnechutněji.
Poté vykřikuje např. (hlas 13 letý sadista, který chce někoho utýrat): “Jááák nevíííí co teď napsááát” “Já sem ti zabil babičku chápeš?”
Samozřejmě se tento blbeček hned přepne na “svědka” a opět se snaží vtírat a hrát si na “hodného pána”: fráze “To jsou svině”.
Zde pozor: V tomto bodě je zcela zásadní prvek. Např fráze “To jsou svině” je rovněž řečena otravně a nechutně”. Avšak nyní bude po určitou dobu spuštěn šum a určitý tón právě tak, aby pokud možno co nejvíce lidí přečetlo tuto frázi hlasem “příjemným”. To je mimochodem právě onen problém většího rozsahu.
Totální ubožáci, kteří neumí ani číst neustále pouští opakující se smyčky, které se mají lidi podprahově učit. Zejména pak přes noc.
Zde má samozřejmě tělesně postižený, zakomplexovaný dement připraveno spoustu nahrávek.
Např: smějící se chcípácí + podprahová informace “cigání” + “Jááááák nevííííí” (kontext – tělesně postižený)