Případ století
Zpívání, pobrukování známé / oblíbené melodie
- Lidé, kteří neví o problému, který popisuji v sekci PŘÍPAD STOLETÍ (což je pochopitelně drtivá většina) tuto hudbu vnímají podprahové, podvědomě.
- Často si proto začnou danou melodii zpívat, pískat. Má-li člověk hudební sluch, občas se tak stane i když o celém problému ví. Nikdo nemá chuť a prostor neustále myslet jen na to, co si budu / nebudu pozpěvovat.
- Jelikož s celým problémem souvisí také radiohacking, případně vir = možnost poslouchat cizí zařízení (zejména telefony a počítače) = pachatelé takto zjišťují co kdo slyší, nebo na jaké frekvence je citlivý.
“Slyšení hudby” přiznává mnohem více lidí, než slyšení hlasů
- Což vím z vlastní zkušenosti
Něco jako podprahové mantinely
- Píseň = konkrétní tóny, akordy, tónina, melodie
- Člověk je tak “naladěn” na konkrétní frekvence
- Lze tedy relativně cíleně vysílat parazitní zvuky, které ovlivňují pouze tyto frekvence = jen některé jedince
Podprahový rytmus
- Skladba = jasně daný rytmus, posloupnost rytmů
Maskování otravných zvuků
- Část pachatelů (ti nejprimitivnější = nejotravnější) často zneužívá spíše konstantní zvuky / rezonance
- V případě potřeby lze vše “rušit” právě pomocí nějaké skladby = složitější rezonance
- Hudba je taky v podstatě nenápadná = zpravidla nevzbudí žádné podezření.
Zneužití pro obtěžování
- Jde samozřejmě o snahu vnucovat hudbu, kterou oběť neposlouchá = neoblíbený styl
- Protipólem jsou samozřejmě oblíbené skladby
- Využití podprahových mantinelů
- Rozptylování
- Pouštění krátkých, stále se opakujících pasáží = pachatelé předpokládají, že si oběť bude danou melodii přehrávat v hlavě i po vypnutí podprahového vysílání (např proto, že pachatele začnou obtěžovat slovně, ale jen v daných tónech, akordech, rytmech) = zde využití zejména skladeb, které oběť ráda poslouchá nebo těch, které jsou tak otravné, že si je člověk prostě mnohdy zpívá i když nechce (což je trochu složitější v případě, že uvažujeme v kontextu podprahového vysílání)
Rezonanční frekvence (tón) dechu
- Podle toho, jakou píseň člověk slyší (pobrukuje si) lze odhadnout rezonanční frekvence zvuku dechu
Snaha ovlivňovat frekvenci dýchání
- Jde o záměrně hledání takových melodií, které sedí s frekvencí dýchání oběti.
- Protože zvuk dýchání jsou dva, konkrétní rezonanční tóny (nádech, výdech) – pachatelé často záměrně provokují tím, že stále opakují určitou melodii a neustále se snaží trefovat do frekvence dýchání – melodie jde za určitých okolností slyšet.
- Více podrobnosti v sekci FREKVENCE A ZVUK DÝCHÁNÍ
Rozptylování. Pozornost.
Viz příspěvek: Odchycení myšlenek, pozornosti oběti. Pomocí hlasů či hudebních smyček. Často spojeno s trigger, spouštěč.