- Těmto poznámkám předcházelo opět celodenní obtěžování.
- To jest komentování každého slova, které jsem řekl, každého zvuku kolem mě.
- To vše měl být trest za to, že jsem si dovolil ještě podrobněji popsat tento trestný čin.
- Nyní, když přepisuji hlasové poznámky – pachatel se samozřejmě snaží komentovat každé slovo a rozptylovat.
Souvislosti
- Toto a jemu podobné prasata jsou mimochodem zodpovědné za odliv lidí mladých lidi z Ostravy (často se stěhovali do Prahy či zahraničí, protože v Ostravě to bylo “o ničem”, “žádná perspektiva” atd.)
- Jde o naprosto identické schéma, situaci, zvuky a pachatele jako v příspěvku Gangstalking. Specifický způsob obtěžování na dálku i v Ostravě.
- To bylo minulý týden. Ten den jsem pozdě večer cestoval tramvají, která měla rozsvícena jen nouzové osvětlení. Interiér tak byl velice útulný, příjemný, s vánoční atmosférou.
- Nyní sedím v kavárně “Na kávičku”. Tzn podobný typ osvětlení :-).
- Mám nasazeny sluchátka, poslouchám hlasové poznámky. Slyším ve sluchátkách tichý šum. Nemám spuštěnou žádnou aplikaci.
Nyní samotné poznámky
- 7.11.22 / 16:39
- Pachatel se snaží hystericky provokovat. Není schopen nalézt něco, co by mě naštvalo.
- Zkouší stále, z jeho pohledu, otravnější zvuky, naprosto absurdní kombinace. Avšak nic nefunguje.
- Pachatel se pořád vzteká a vtírá pomocí “pozitivních entit“.
- Pachatel používá buď nahrávky nějakých deviantů, nebo samply, které si sám vytvořil. Stále dokola přehrává samply: Kámo, kámo, hej, kámo.
- Mezitím se buď snaží dohledat nějakou starší nahrávku, zkombinovat novou ze zvuků a schémat, které již má, nebo čeká na “spuštění” nějaké linky.
- Pachatel se totiž permanentně snaží vytvářet iluze toho, že on je spasitel, pomáhá vše řešit, za nic nemůže. To všechno jiní, to ONI.
- Má-li pachatel pocit, že já, nebo někdo jiný poslouchá, předpřipravená nahrávka od pachatele se rozjede dál.
Poznámka bokem
- Nyní pachatel zjevně zkouší zvuk, který ukradl / zkopíroval ode mě. Jde o jemnou práci s flangerem. Vytvořil jsem totiž sadu efektů, které simulují lidský sluch a vnímání prostoru. Proto ten šum.
- Pachatel je fanaticky posedlý představou, že mi neustále někdo něco říká (nyní jsem to já sám skrze nahrané poznámky) a on to tímto vyruší
Nyní navazuji opět na přepis poznámek.
- V dané situaci lze zjevně vnímat, jak je každé možno slovo spojeno s homosexuální tématikou. Takřka každé slovo je synonymum pro mužské přirození. V tomto případě “větev” – má být strašná sranda.
- Pachatel se křečovitě, vztekle snaží vytvořit situaci, v které on bude vnímán dominantně, nadřazeně, důležitě.
- Klasický pokus – to vše co jsem napsal mělo být mířeno na mě + pachatel to začne důležitě komentovat.
- Následuje sampl, kdy je někdo naštvaný (mladý hlas) + podprahově dvě varianty: 1. Pachatel je rád, že to někoho štve, že někoho vyprovokoval 2. Pachatel je spasitel a může zachraňovat malého chlapečka
- Pachatel také opakuje vždy poslední dvě slova z toho co jsem řekl, ale zpravidla hlasem jiného pohlaví + snaha zahltit sadou již ohraných zvuků: “Bravo”, “Já nechápu”, “Já nedokážu pochopit”
- Protože si dělám hlasovou poznámku, pachatel za začíná opět vztekat a schválně začíná diktovat další ohrané varianty těchto zvuků.
- Pachatel se opět křečovitě a vztekle snaží komentovat každičký zvuk, pohyb, který slyší, protože má pocit, že mě to strašně štve (nahrávky jsou pořízeny naprosto klidným hlasem)
- Proto pachatel podsouvá: “Aha, takže se vlastně nic neděje, je to úplně v pohodě”. Nyni během přepisování se pachatel vzteká, že mi ONI diktují jak co přesně je a já to musím mít napsané tak jak říkají. Začíná se ozývat rytmické pískání v uších (opakuje se pravidelně). Jsou to 3 vlny. J J J. PO PEL KO. A DA ME. TY P. ČO.
- Nyní jsem byl venku na cigaretě. Kolem kavárny omladina vypustila pár rachejtlí :-D. Pachatele mezitím popadá amok. Řve fráze typu: “Já stejně umřu a nikdo mě nepotrestá haa haaa.”
- Zpět k poznámkám. Nyní vycházím na balkón, což pachatel nestihl nijak okomentovat ani to přikázat. Na balkón je vidět z městské kamery naproti. Viz související příspěvek: Gangstalking / Souhrn / Ostrava-Poruba, procházka po okolí
- Pachatel reaguje, že jde o jasný důkaz, že telefon neposlouchá a jsem paranoidní blázen. Následuje, že vše snímá úplně jiným, “brutálním, sci-fi” zpsobem – má vytvořit pocit nadřazenosti.
- Jakákoliv nadávka / urážka směrem na pachatele má být úrážkou autora linky (větve, nahrávky) nebo mě samotného (protože já jsem prý pachatel). Reálný pachatel se stylizuje do role spasitele, drsného řešitele, zachránce, toho, díky kterému se vše vyřešilo.
- Hlasové poznámky, které si vytvářím = důkaz, že jsem blázen + hysterický řev “chápeš to, chápeš to”
- Spuštění hlasu / entity “někdo v okolí” + hned urážka této entity ze strany pachatele + já – “vidíte, takhle se to řeší”.
- Vše se odehrává s rychlém sledu těsně za sebou.
- Pachatel se vzteká. Ležérně vyfukuji kouř, avšak díky větru se hned rozplyne. Pachatel se hned vysmívá jak se mi to nepovedlo.
- “On už neví co má dělat”. Poznámka zjevně na pachatele, ten to však pomocí podprahových zvuků směřuje na mě “Popelka že, Popelka”
- Nyní pouštění tichých zvuků a pachatel se vztekle ptá: “Co si teď slyšel? Co si slyšel?”
- Když někdo řekne: “Ty jsi takový ču.ák, že něco, co funguje 30 nebo více let jsi totálně posral” = ten kdo to řekl vlastně tento trestný čin podporuje. To souvisí se snahou jakoukoliv nadávku / argument směrem na pachatele ihned přetočit na oběť. Tyto nadávky jsou navíc často záměrně podsouvány / napovídány pomocí podprahových zvuků.
- Já si toho všiml a tak často schválně zkouším, jaká reakce se dostaví.
- Mimochodem jde o metodu, která slouží primárně k tomu, aby pachatelé pochopili, jak jsou vymaštění. Ti si to však vysvětlili po svém, částečně zkopírovali a věří, že “oni jsou s náma kámo” a snaží se vytvářet debilní, nesmyslné proti argumenty na jakoukoliv nadávku, urážku. Mnohdy dokonce pachatele jako proti argument vydají jen nějaký zvuk, mumlání a věří, že jejich protivníkovi se přehrál nějaký sampl. Pokud ne, tak machrují “No, asi už jsem moc rychlý. Nemáte to moc dobře udělané”.
- Nyní jsem měl přestat a věnovat se něčemu pozitivnějšímu
- “Kámo, on to rozebírá slovo od slova, chápeš to?”
- Pachatel se vzteká
- “Kámo, ty si p.čo”
- “To není možné už”
- “Hrom do toho”
- S největší pravděpodobností jde o další oběti a pachatel nestihá veškeré tyto zvuky narušovat a měnit jejich kontext.
- Proto zvolí jinou taktiku. Následující už říká sám pachatel:
- “Já nemůžu pochopit”
- “Cu.aku”
- “Ne já sem…”
- + kontext: Někdo se snaží stopovat zvuky, ale pachatel je brutální drsňácký génius a nikdo jej nemůže zastavit
- “To ne už”
- “Hej normálně”
- “To ne už”
- Nyní klasika: snaha jakoby synchronizovat oběti + ztráta soukromí. Snaha omezit nadávání pachateli.
- Pachatel se opět vzteká a jakmile si něco nenahraju (což neví, protože můj telefon nesleduje, ale na to už zapomněl) – “Nahráváš si to?” “Nahrej si to” + příkazy
- Nyní se věnuji vlastní činnosti (mytí nádobí). Pachatel tak zkouší v rychlém sledu pouštět různé samply a odvést pozornost. Avšak neúspěšně. Proto mění kontext na: Čeká na mě, protože se to děje jenom mě, zaměřil se pouze na mě
- Změna kontextu: Za všechno můžu já nebo nějaká pozitivní entita, protože se případ řeší a to zbytečně otravuje slušné lidi, kteří za nic nemůžou + pachatel samozvaný předseda a mluvčí.
- Pachatel se vzteká jak malé dítě
- To co říkám já je opakováno nechutným hlasem. Předpokládá, že když to někdo slyší a zároveň bude číst tento příspěvek = bude mít pocit, že se u toho vztekám, řvu atd. Mluvím však naprosto klidně, pomalu, možná trochu posměšně :-D.
- Nyní klasicky zvuk HEJ = snaha svést na jinou linku. Asi opět nějaký “remix od kluků”
- Teď pachatel zmatkuje a neví co má dělat. Opakováno jen: “Teď pachatel zas….”
- Nabádání ať si to všichni nahrávají. Možnost, že se to poté dá použít jako důkaz, protože to bude časově sedět + lze sledovat jednotlivé varianty. Pachatel však podsouvá kontext: Ať se tím pěkně všichni otravují
Těch pár detailů, co jsem si ještě nahrál dopíšu později.