Od konce
- Po dospání tohoto příspěvku mi na tel blibklo toto :-). Což mi připomnělo: Tone has changed / One flanger to rule them all.
A nyní k příspěvku
- Navazuji na informace uvedené v tomto příspěvku
- Skupina tupců, kteří si hrají na nějakou mafii
- Pitomci, co se nějakým způsobem (“já si to půčíím”), k informacím ohledně podprahových zvuků, podsouvání myšlenek
- Vůbec nechápou, co, jak funguje.
- Jediné co byli schopni pochopit je, že když melou, jdou občas slyšet, občas někdo zopakuje to, co napovídají, občas někoho napadne to, co podsouvají.
- O těch, kdož se stylizovali do role “śefů”, “předáků” se vždy musí mluvit “drsně”. Jak jim je vše jedno, jak mají vše podchycené, jak nemají zájem řešit nějaké drobnosti.
- Po několika letech si všímám, že vše je řešeno VŽDY POMOCÍ STEJNÝCH ZVUKŮ. Až na základě toho, že tyto prvky stále častěji zmiňuji dochází ke snaze vytvářet zvuky nové = nefungují, směšné, citelná změna = přiznání
- Pachatelé vždy spoléhají na to, že se vše řekne za ně, že se skryjí za nějaký zvuk, že se něco stane a půjde se pořád dál a dál = každé fiasko, či trapas se rychle zakecá.
- V momentě, kdy mají něco vysvětlit, či mají prostor obhájit svůj argument = trapno, nejistota, ticho, “kámo, co mu mám říct?” + čekání, že někdo napoví. To se děje formou “šeptání” = tichý zvuk, který nemá být slyšet. Jak však slyším = pro pachatele problém.
- Vytváření odporných zvuků
- Učení veřejnosti “své hudbě” = konkrétní slovní spojení = “Chááápeš to?”, “Kámo”, “Hej”, “Jak?” apod.
- Devastace, ničení, vykrádání, překřikování, konflikty, naschvály, zesměšňování
- Citelné podporování debilů = vytváření kultu nedoknutelnosti. Tento vzorec je citelný v mnoha oblastech dnešní doby.
- Zesměšňování všech, kdo se snaží tento problém řešit, upozorňovat na něj: Scénář. Souhrn. Zveřejňování informací a snaha tomuto zabránit.
Rasismus? Ne.
- Toto je pouze něco, čím se určitá skupina lidí snaží “bránit”, skrývat se “oni sou rasisti”.
- Já, stejně jako řada jiných, normálních lidí barvu pleti neřeší. Řeší debil vs normální člověk.
- Jenže když se podíváte na to, jak mnoho cigánů např v Ostravě funguje, nacházíte stále jeden a tentýž vzorec.
- A tyto vzorce jsou velice patrné také co se týče jevu “slyšení hlasů”
- To, že řada lidí v Ostravě používá výrazy jako “more” a další, aniž by k tomu měli vyloženě důvod taky není náhoda. (řeč a hudbu mozek vnímá podobně)
- Když se pachatelů ptám zda jsou běloši, cigání (nebo rómové) = vždy dojde na problém, vykrucování se = “My to nechceme říct”, “My sme pachatelé, tak přece nebudeme příznavat kdo sme” + “Počkej, neříkej, že sme pachatele” = “Hej kámo, kámo, poslouchej mě…bla bla bla”
Pachatel #3
- Samozvaná spojka
- “On je s nima”. “On ovádá celou Ostravu a připojí se k nám”
- Informace o této svini: Pachatel. Já jednou budu taky takový šakal.
- Informace o pachatelích obecně
Video. Zvuky, které znám.
- Jde o dokument Nejdrsnější města světa
- V čase cca 30:35 je scénka s rómskou (zajímavé, že tady mě automaticky napadlo rómskou, namísto cigánskou) mafií z Čech. V seriálu Případy 1. oddělení zaznělo, že si cigání taky říkají cigání. Že by “dištanc”? 🙂
- Je naprosto evidentní, jak si tato skupinka buduje kult “z nás jde strach”. Ale jinak se chovají jak malé děti.
- Zajímavé je, že naprosto identické zvuky, intonace, projev je citelný u několika jedinců z Ostravy.
- A ještě zajímavější je, že tito jedinci tak nemluví pořád. V určitý moment se však najednou “přepnou” a používají stejnou intonaci, vydávají stejné zvuky, přemýšlí stejně “logicky”
Související informace
- Informace, která uzavírá jedno téma jako kompletní a ke sdílení. A co zkusím dál.
- Liparský tón / The voice of Aeolus