- Často koukám na iDnes.cz, pak na Novinky.cz.
- Zda svět ještě existuje.
- Pak se vždy naštvu, proč píšou stále jen o takových nesmyslech. Vražda, smrt, neštěstí, tragédie, máme se špatně, bude hůř.
- Koho to do prdele zajímá?
- Proč se nepíše o něčem pozitivním? Protože to lidi nečtou? Ale hovno.
- Teď bych chtěl vědět, jak je používání takových slov vnímáno někým, kdo to čte.
- A teď jsem vlastně bloknul předchozí úvahu, která se začla postupně navazovat.
- Takže znovu.
- Zprávy, nesmysly, koho to má pořád zajímat?
- Každý, koho znám, zprávy a podobné informační kanály komentuje jako studnici negativních emocí, kterou se snaží ignorovat.
- Ale z pohledu médií jsou to nejčtenější příspěvky. Vážně?
- Já bych nejraději četl blogy jako ten můj.
- Chtěl bych číst co zajímavého jiní vymýšlí. A doplnit třeba svůj názor.
- Chtěl bych vědět nad čím a jak lidé přemýšlí.
- Chtěl bych mít informace z pohledu “nezaujatých osobních zkušeností”
- Proč lidi více nepíšou blogy?
- Vždyť je tak fajn mít místo, kam si člověk jednoduše značí své myšlenky, nápady. Na mnohé totiž zapomene a je fajn si pak něco připomenout.
- A mnohé se také naučí.
- Teď bych mohl zamířit na slohovou práci ohledně sociálních bublin, ale odbočím spíše k technickému oddělení.
- A Facebook je na hovno. Zuckerberg vůbec nic nechápe. Má webíček, možnost ovlivňovat miliardy lidí a je z toho jen žumpa.
Weby, blogy, internety
“Udělej mi web. Libí se mi třeba tenhle a chtěl bych to asi stejně, protože to fajně bliká, něco se tam hýbe a všude jsou nějaké boží obrázky.”
- Situace, s kterou se jako grafik setkávám permanentně
- Navíc znám různé souvislosti, které s takovým webem souvisí
- Proto už delší dobu přemýšlím, jak to celé dát dokupy. Asi 10 let :D. Nepochopím, že to do teď nikdo neudělal tak, jak si to představuju já.
O co jde
- Scénář je vždy stejný
- Zpravidla jde o nějaký menší web, kde se prezentuje firma, služby, produkty
- Jde tedy zejména o práci s informacema
- Teoreticky nikoho nezajímá vzhled – pokud je to správně uděláno
- Jde o tedy o přehlednost, použitelnost. Tady toto je úvod. Pokud chceš volat tak klikni SEM a pokud vidět co prodáváme tak SEM.
- Nemusíš nad ničím přemýšlet.
- Tak tedy co prodáváme.
- Tady je seznam. Pro každou položku máme fajn fotku a pokud tě zajímají podrobnosti tady k tomu výrobku, klikni SEM a dozvíš se víc. Věříme si natolik, že asi pak klikneš i na KOUPIT. Ale to už ty nikde nevidíš :).
Takže
- Tak nějak to vidím já
- Ještě jsem nepotkal člověka, který si něco koupil “protože tam měli úplně luxusně vystínované tlačítko”
- Samozřejmě by se mohl najít rýpal, co by hned oponoval “Že to říkáš zrovna ty. Někdo, kdo je schopný trávit noc zarovnáváním boxíků o 2px vlevo a pak o 3 vpravo.”
- No, to je právě to. Taková úloha je v ideálním případě něco, co se řeší jednou. Má to totiž svůj smysl. Člověk by se divil, o kolik příjemněji se mu čte tento text a méně příjemně tento.
- Vlastně nad tím ani nepřemýšlel ale je fakt, že když si ho chtěl přečíst znovu, zvolil ten první.
- Většina lidí matlá po telefonu. V tramvaji nebo na hajzu ráno či v práci.
- A na obědě.
- Takže je nejlepší, když ví, že mají přijít SEM a pak kliknout SEM = požadovaná informace.
WordPress
- Nejsem programátor
- Existuje však možnost v podobě redakčního systému WordPress.
- Navíc to má výhodu, že člověšk není vázán na jediný subjekt, který web umí spravovat. kolem této platformy je velká komunita a není problém najít návod k řešení nějakého problému.