Je však otázkou, zda jde o nějaký systém, který má pomáhat, prvek, který je rušen, či prvek, který je právě zdrojem problémů a ve skutečnosti není třeba čekat.
Rád si do něj "domýšlím" další zvuky, vokály apod. Většinou díky kombinaci mnoha zvuků a schopnosti selektovat poměrně úzké spektrum frekvencí je to zábava, protože mnohé zvuky si skutečně lze domyslet tak, že je člověk jakoby slyší. Zde pozor - to neznamená, že vše o čem píšu je jen práce fantazie.
Všímám si však určitého problému, který spočívá ve zbrklém střídání frekvencí. Snaha příliš kombinovat. Výsledkem jsou tak nesmyslné melodie. Přitom se mi mnohem více líbí správné seřazené patterny, které jsou pomalé, opakující se, "hypnotické".
Prostě ležím a soustředím se na zvuky. Lze se takto postupně nořit stále hlouběji a vybrané zvuky slyšet mnohem podrobnějí. Různě je zastavovat, přehrávat, opakovaným poslechem zjistit, jak skutečně znějí (mnohdy VF cvaknutí zní na první poslech jinak, či ve spojení s jiným zvukem člověk nemusí vůbec tušit, že jde o cvaknutí).
Nutno také počítat se snahou toto narušovat. Zejména tedy snahu vnutit pocit, že je vše jen iluze a reálně jde jen o poslech předpřipravené linky.
KEN VE LO.
Ideálně možnost kliknutím označit související blok. Zmíňka "k předchozímu" nemusí v případě zvolení některého štítku platit.
Přidat podmínku na prázdný krátký text.