- Důsledkem je naprostá ztráta sebereflexe. Zvlášť ve spojení s nízkým intelektem a vnímání světa “hlasů” jako “tam”, “hra,”,”můžu si dělat co chci a nic se mi nestane”, což je samozřejmě omyl.
- Zejména nízký intelekt je klíčovým prvkem. Takový jedinec nikdy nepochopí celkový kontext a důsledky svého jednání.
- Zde pozor – dochází k zacyklení = vzorec, budování obecných stereotypů.
- Jedinec nepochopí kontext = No a co + umělá emoce. Následky šikany “cizích hlasů” – neřeš, nic se ti nestane, byl jsi frajer, máš to dobře udělané, lépe jak ostatní + umělá emoce
- Tento vzorec je již zřetelný u určitých skupin. Např hudební styl rap – povyšování se, urážení, ponižování – ten, kdo druhého více “zruší / dojebe” je “pán”,”týpek”,hrdina, frajer, “ten správný’. Vše iluze, předvádění se, lhaní, bezohlednost.
- Tito jedinci samozřejmě v momentě, kdy dojde na konfrontaci s někým z jiného světa buď: 1. Začnou být opravdu sami sebou = obyčejný, spíše plachý kluk, co by chtěl dělat možná něco úplně jiného – jenže bublina / jeho svět / realita. 2. Vydávají nějaký zvuky. Jejich mozek nedokáže zpracovat informaci “odpor” + zřetelně vnímá neschopnost reagovat + návyky “ja se přece nejvic” = maskování strachu z protivníka, dokazování nadřazenosti pomocí agrese. A zde opět falešná emoce / odměna – “drsně jsi mu dal”, “tak je to správně”, “zákony džungle” “drsňák” a hlavně – vše následně vykreslováno jinak, nepřesně, jak se to hodí. Prostě aby ten druhý, co oprávněně napomínal např za kouření v tramvaji byl jasný dement, nula, “ten špatný”.
- V rámci “slyšení hlasů” je tento princip tak častý a tak stále stejný, že se ještě více odkrývá ubohost, faleš, primitivnost těch, kdo jsou v zajetí těchto vzorců. Zejména těch, co je vědomě vytváří
Předpřipravené nahrávky
- V těchto nahrávkách se nemluví, ale ovlivňují emoce. Z toho je řada pachatelů naprosto v tranzu a bezhlavě tyto zvuky (ABR pásky) do celého okolí, případně je různě nesmyslně modifikují, “remixují” apod.
- Protože jde o velice primitivní jedince – jsou schopni pochopit jen ty nejzákladnější, nejprimitivnější emoce.
- Tyto emoce také zneužívají jako podkres pro své tupé blábolení.
- Zneužívání slušnosti – pachatelé z toho mají srandu a neustále se baví vytvářením nějakých situací, kde se pak dané oběti vysmívají, že všemu věřila.
Konkrétně
- Pachatel šikanuje oběť pomocí zvuků, samplů, rytmů.
- Jde o jednu tupost za druhou.
- Soubežně s tím lze slyšet “zahlcováni podprahovýma informacema”. Jde o stále stejné “patterny”. Slova + emoce, záblesky
- A tedy, slyšitelné nesmysly tupoučkého tragéda + jsi frajer, jo dobře ty, nemá šanci, obdivuju tě, máš to luxusní.
- Tyto podpůrné “podprahovky” jsou často vykradené a obsahuji hlasy babiček, maminek, žen, dívek – reálně řečene v naprosto jiném kontextu a někomu jinému.
- Oběť často slyší: neřeš to, nemáš šanci, nějak se třepeš atd.
- Tupoučký pachatel také slyší trpící oběť, často falešné, rytmicky spouštěné, samply a ne smějícího se Popelku, tedy realitu,, který pachateli, jenž v tranzu že někoho dodělává sděluje “Počkej, počkej, to jsem řekl dobře, to si nahraju, pak budeš pokračovat”. A následně pachatel nechápe, jak to že ani nestihne spustit sampl a už slyší “Zase to stejné”, “To už jsi říkal”, “To znám”, “Porézní plocha lehce potřísněná fialovou barvou.” jakožto přerušení fanatického blázna, který neustále opakuje že oběť zabije = ticho + křik “pi.o, já to mrrrd.m”, “chcípni ty m.dko jedna”. To ovšem také často mohou být další oběti.
- Neustálá snaha několika málo tragédů budovat si kult “vládce všech galaxií, moří a ulic na Dubině a některých v Zábřehu”. .
- Zde pozor. Tyto vzorce, schémata, scénáře se cyklicky opakují již desítky let a zasahují snad do všech oblastí dnešního života.
- Porovnejte projev lidí ve filmu z 30. let. a ten dnešní. Chybí úcta, ohleduplnost, sebereflexe. Soustavně budovaná nenávist k autoritám. (“Pane řidiči, to mi nemůžete dělat. Já pak budu muset střílet”, “Pane řidič, vy prodáváte drogy že? Tak jste svědek nebo co. Já do toho nevidím.”). Jenže pozitivní zkušenosti zcela jasně převažují (eskorta zábřeh – psych ambulance). Ale vážně. Všichni jsme jen lidi. Příčina je jinde. ACAB + kult, policajti jsou m.dky, parta, společenstvi, nejsi ovce, jsi výjmečný/-a., Ty máš právo na všechno, oni ne. Chápeš kámo?
- “Ne.”
- “No já se jmenuji Adam. Mezi mé záliby patří třeba webové stránky. Umíš číst?”
- Vždy se najde někdo, kdo si chce zahrát na “pána”. Má veškeré systémy, vše podchycené, oni jsou s ním. Akorát si neporadí s otráveným fotografem, který ve všem vidí nějakou zákeřnost. Přitom, když je donucen nad tím přemýšlet, tak si uvědomí, že je to automatický reflex, který je spojen s vnímáním podprahových informací avšak podvědomě.
- Navíc nemá asi žádné kamarády a reaguje snad pokaždé.
- (Popelka se neumi moderně oblíkat. Zuby už má pěkné. A co pi.o. )