Kontext
- Myšlenky na něco, čemu se oběť dlouhodobě věnuje.
- Když je na to vhodná doba (např. půl hodinka ve vlaku) – pachatel záměrně vyvolává myšlenky na toto téma = prostě mluví stále stejnou “syntaxí” pomocí specifického zvuku, který zpravidla není slyšet. Já jej slyším.
- Je tedy pravděpodobné, že tím upoutá pozornost oběti.
Co konkrétně se děje
- Napovídání základních myšlenek
- Zpravidla to, co si oběť již poznačila nebo řešila = snaha odchytit myšlenky oběti přesně tam, nad čím bude s nějvětší pravděpodobností přemýšlet.
- Nutno podotknout, že díky sledování cizích počítaču a telefonů pachatelé postupně sbírají různé zajímavé nápady či již známá řešení, o kterých však ví, že oběť, kterou aktuálně obtěžují, je nezná = mohou jí toto “poradit”.
- Primárně však samozřejmě jde o ukájení se pocitem, že “někomu ovládají myšlenky” + sadismus = snaha neustále přemýšlet a nic nevymyslet. Děje se tak pomocí “chození kolem horké kaše”. Táhlé, pomalé, otravné mluvení + zneužívání faktu, že oběť řeší nějaký problém = potřebuje se soustředit. Potřebuje navazovat související informace, znalosti.
- Často se krátce poté odehraje “scénář” – Toto je již dlouho známé řešení. Na nic nového jsi nepřišel nebo Oni mu to všechno říkají.
- Zde se však mnohokrát potvrdilo také to, že se pachatelé příliš zaměřují na vyvolávání negativních emocí. Dané problematice příliš nerozumí.
- Pachatel si je jist, že totálně demotivoval svou oběť a ta je nyní na pokraji zhroucení díky “Aha, on už to někdo dělá – jdu se zabít”
- A tak zatímco lze slyšet úchylný hlas, kterému přes množstvi slin v ústech je sotva rozumnět + předpřipravené mletí jednoho nesmyslu za druhým – oběť nachází u daného řešení řadu nedostatků a naopak se potvrzuje, že vše dělá správně, lépe.
Reakce pachatele na tento příspěvek
- V případě tohoto zápisu byla dána přednost zaznamenání všech “zvuků” na úkor popisu jaký hlas co říká.
- Jde o poměrně zásadní prvek, protože když budete následující přepis číst “svým” hlasem, můžou se zdát neškodné.
- Psal jsem rychle bez diakritiky
Textový záznam:
- No do pi.e
- (zvuk který zní jako nádech)
- Nadech ze
- Ty pi.o + chcipni (soubezne)
- + chcipni taak
- taak
- ty pi.o
- ty pi.o
- ty pni
- (ticho)
- Zvu (je opakováno a utnutno dopisování obsahu závorky výše)
- Impulsovité zvuky
- tak, on si tedka pusti
- ableton
- typ…picoooo
- Tak…uz jde na to
- Jak mi tam napsal hacek (a pak smazal)
- Drzte se ho
- Vyborne
- No
- Stop
- No ne
- (zamerne nesmyslne zvuky)
- Zamerne nesmyslne zvuky
- Pane P
- Pane Boze
- typ (ičo), cip (s č)
- Zapni si ableton
- Ejbltn
- Zub, nebolí te zub?
- Jo kámo
- Tyyp iiiim miiir
- Pauza
- Dooo pi.e
- No (cvakani)
- Cvakani ze
- (Nekolik slov naraz, najednou, Popelko, soubezne)
- (Pachatel premysli jak co nejvice zkomplikovat zapis)
- Pachatel premysli jak co nejviice
- (nekolik vterin VF piskani)
- (napis ktere ucho)
- Tje…sakal
- sakaaal
- sakaaal a
- Dejvice
- Ale jezismarja
- (kokoti)
Zavírám NB = spouští se další předpřipravené samply. Pachatel si dává záležet, aby “vymyslel” něco, jsem ještě nenapsal veřejně = možná zapomenu vystoupit, nebo budu vystupovat ve spěchu a rozbiju si notebook nebo si způsobím nějaký úraz nebo něco nechám ve vlaku + následný sampl: “Kámo, jako já nevím jak ti to říct, ale…” + “Jo kámo, už to jede” + “Já sem veděl že to ještě umim”