Jeden příklad debility za všechny.
- Možností, jak toho dosáhnout je více (myBTS, vir apod.).
- Záměr nahlásit osobu ležící na chodníku bez známek vědomí.
- Operátor se ohlásil otráveným / agresivním: “Co je?”
- Neprofesionální a z mého pohledu nelogické chování. V podstatě až deviantní dotazy ohledně zmíněné osoby. Musel jsem se dotázat, zda skutečně volám na tísňovou linku.
- Délka hovoru 1 minuta a 41 vteřin, nevyřešeno absolutně nic. Aby se tak stalo, musel jsem zavěsit a dohledat číslo na místní MP.
- Hovor na MP trval 15 vteřin (šlo sice o sdělení, že se vše již řeší. Avšak již na základě přístupu operátora u MP je zřejmé, že identický postup jako během hovoru na 112 by čas natáhl max na 30 – 40 vteřin). Což mi v situaci, kdy může jít o přímé ohrožení života, příjde docela vhod.
- Hovor proběhl 9.4. v 19:59 / Volal jsem z čísla 607704801 / Poloha Frýdek Místek
- Psal jsem stížnost. Bez reakce. Později jsem poznal jednoho z těch, kteří se dlouhodobě podílí na popisovaném obtěžování.
Tento příspěvek je jeden díl velké skládačky
Případ století
Rezonance
Šum to je um