We
have to findpomlka
someone
who can hear,feel,read this message.
@HypersonickýÚřad
Čti. Přemýšlej.
Modré kolečko + i. Úpravy. Čas. Umělec. Neurčitý.
Překvapení = Pochopení.
Nalít. Víno. Čisté. Úsměv. Zvědavost.
- Člověk se rozhoduje zejména na základě pocitů / emocí. Mluvené slovo, potažmo takto sdělená informace, je jen drobný doplněk.
- Lidský hlas obsahuje řadu informaci, které jsou vnímány podvědomě. Např software k tomu určený dokáže v hlase identifikovat 150 hodnot a kompletně určit pocity, míru pravdivosti, záměry atd. Bez ohledu na to, co říkáte. Tento software je např. používán v pojišťovnách při nahlašování škod.
- Tyto “data” jsou uloženy ve vysokofrekvenční podobě a lze je tak pustit v podstatě neslyšitelným zvukem. Proto vám jedno a to stejné může přijít “super” ale taky “nic moc”.
- Je logické, že takových znalostí lze využít a také zneužít.
- Data = určitá vibrace/rezonance (OUT / IN) a její průběh. Zde cítím ještě nějaké překvapení či přesnější formulaci :).
- Pomocí VF zvuku lze vysílat i samotná slova / řeč. Mozek toto vnímá, avšak vy nic neslyšíte. Tento postup byl v roce 1989 patentován. Patent vypršel v roce 1992.
- Emoce / Rozhodování lze do určité míry ovládat i pomocí magnetického pole (TMS).
Úhly pohledu.
Jaromír Soukup. Elon Musk, Steve Jobs, Otto Wichterle a trochu Luďka Soboty. Toto není možné. Zajímavé.
Alternativa: Myšlenka + odlišná, nová, neuvěřitelná se nerovná divná, nezajímavá, nemožná.
Ahoj, jak se máš?
Zažívám něco co takřka přesahuje chápání řadového ostraváka, natož normálních lidí. Dlouhodobě slyším intenzivní, nonstop vysílání podprahových zvuků. Skoro všude. Netýká se jen počítače nebo telefonu.
Nejsem jediný. Avšak možná jako jediný si uvědomuji situaci v celém svém rozsahu. Podrobně popisuji každý detail. Zjistil jsem něco naprosto šíleného.
Pro příklad: obecná snaha “ochočit si lidi”. Tzn slyšení hlasů = blázen, duševně nemocný / Ten kdo řeší hacking = paranoidní / Poslouchej / My potřebujeme / My chceme / My ti přikazujeme / Nadávat na policii je frajeřina + normální / ACAB atd atd.
Celkově:
- Objev: Co přesně způsobuje fenomén slyšení hlasů.
- Specifický způsob obtěžování, který se dlouhodobě odehrává v Ostravě a okolí.
- To stejné ale děje se na celém světe. Gangstalking. Poprvé takto podrobně popsán.
- Jsem v šoku z toho, kolik úžasných nápadů nebylo nikdy zrealizováno díky naprostým hovadům, kteří se baví anonymním otravováním lidí.
- Hacking / Radiohacking / Brainhacking – napadení většího počtu zařízení a fanatismus v podobě snah o ovládání většího počtu lidí právě pomocí VF rezonance. Zní to šíleně? O to právě jde.
- Všechny body využívají víceméně stejné postupy. Je zde také snaha proti tomuto bojovat.
K tomu situace (a teď si fakt nedělám prdel 😀) – jedu v tramvaji, sedím, rozhlídnu se kolem a tři lidi napravo a dva nalevo koukají upřeně na mě zcela chladným pohledem jak roboti. To člověka pokaždé rozesměje :).
Je čas to změnit!
Aha.
No já se mám taky dobře.
Tak zatím čau.
Abych informace mohl prezentovat tak jak chci, bylo třeba naprogramovat vlastní systém. A naučit se programovat :). Problém nastal v momentě, kdy se ukázalo, že to myslím vážně a mám skoro hotovo.
Pachatelé obtěžovali nonstop.
Tak jsem změnil postup a integruji vše do wordpressu. Prozatím tedy podoba tak, jak nyní. Brzy bude vše mnohem zábavnější, zajímavější.
Všichni.
Podmíněný reflex výplod mysli → nedůvěra.
Nepravda.
Protože:
- Stačí si zacpat uši. Změní se šum. Je ticho. Minimálně na nějakou dobu. Později přesně definováno proč.
- Pokud si vytvořím nahrávku, kde šeptem opakuji adresu na tento web, je ticho. Opět stejný připad jako v předchozím bodě.
- Když změním místo pobytu (extreriér, interiér), vše se diametrálně změní.
- Přímá odezva parazitních zvuků / hlasů na konkrétní jiné / mnou vytvořené zvuky.
- Různé odrazné plochy = různé zvuky / hlasy / projevy
- Dlouhodobě se opakují stále stejná slovní spojení, které vůbec nepoužívám. Zejména výraz “kámo” – ten dlouhodobě označuji jako pro mě otravný a nebudu jej v řeči používat nikdy.
- Několikrát došlo k situaci, kdy jsem určitou informaci slyšel pouze v rámci parazitních zvuků – poté ji hned napoprvé ve skutečnosti našel (např. konkretního člověka na Facebooku, jehož jméno jsem neznal).
- A v neposlední řadě také mnohdy až hysterickou snahu mě přesvědčit, že jsem blázen. Tedy lze slyšet hlas, který se vzteká a hystericky opakuje, že jsem blázen, protože slyším hlas. Což působí poněkud komicky.
Problém je, že zpravidla dojde k situaci, kdy tyto parazitní zvuky slyší jen jeden člověk a nikdo jiný v jeho okolí. Postupně vysvětlím proč tomu tak je.
Zajímavost: Víte, že si uvědomujete jen 1/1000 z toho, co reálně zpracovává váš mozek? Nebo, že pouhé 2% kapacity mozku jsou vyhrazeny vědomí a zbytek se odehrává v nevědomí?
IluzionistaThe ultimate heroes in low frequency. Zamyšlení.
- Každý 25. člověk na světě má zkušenost se slyšením hlasů
- Slyšení hlasů jako takové je poměrně rozšířený a častý fenomén (viz níže, odkazy na články, internetové diskuze atd.
- Lze si všimnout, že většina takových situací / zážitků má několik nápadných podobností
- Přesto je však obecný postoj k tomuto tématu negativní, odmítavý, spojen s “divné”, “duševní porucha”, “nemoc”
- V podstatě bizarní situace. Avšak i pro toto mám vysvětlení.
Své zkušenosti popisuje např tato dáma.
Úžasná řeč.
Co když: Galaxie = Ty?
Poslouchej.
Poslouchej ti říkám!
- Jsou zde úžasné možnosti něčeho tak “obyčejného” jako je mechanické vlnění 🙂 – tedy zvuk, potažmo vibrace, rezonance. Zcela opomíjené schopnosti / možnosti lidského těla či mozku (v některých případech zcela evidentní)
- Vedle toho je zde prvek negativní, který spočívá ve vytváření EXTRÉMNÍHO množství NAPROSTO zbytečných, prázdných, nesmyslných informací, které se snaží “přehlušit” cokoliv zajímavého, rozumného, protože jedinci s nízkých intelektem absolutně nechápou, jak něco takového uchopit, k čemu to je, nemohou se tím předvádět, je složité to “vyrobit” / “připravit” / “udělat”, nevnímají to jako prvek, díky kterému získají dominantní postavení.
- Blbec, který se nějakým způsobem dostal k informaci, jak si nastavit / upravit radiostanici, aby to, co vysílá bylo “nevíš přesně kým, kámo, chápeš?” vnímáno jako podprahová informace.
- Těchto blbců není zas tak moc. Produkují však již zmíněné extrémní množství “zbytečností”. Informace, či spíše parodie na ně, různé pokusy, snahy o podprahovou manipulaci, hádky, přehlušování vyrušování, podprahové učení: slyšet hlas = nemoc, poslouchej svůj vnitřní hlas, deviantní záměry, “vylepšování” stereotypů, podsouvání svých pravd, přijít rychle k penězům
- Mezitím člověk INTELIGENTNÍ, PRODUKTIVNÍ, PŘÍNOSNÝ, UŽITEČNÝ považuje něco takového za: naprosto nemožného, nereálného, proč by to někdo dělal, to se ti jen zdá, to přece nejde, divné, přeslech, příliš mnoho stresu, důsledek únavy, rozhodovací paralýzu, astrální / nadpřirozenou bytost, ducha mrtvé babičky, mimozemšťany, boha, pozitivní / negativní energii, vnitřní hlas, to správné rozhodnutí, osvícení, impuls, intuici, šestý smysl, cit, vnímavost, dar, výjmečnost, psychickou poruchu, duševní onemocnění, přepracovanost, schizofrenii / “schízu”, paranoiu či paranoidní schizofrenii, bludy, “haldy”, předtuchy, vize, či dobrý nápad a jiné. Přesně tak – ne vše je nutno vnímat negativně. Problém spočívá spíše v možnosti tu a tam lehounce poupravit “toto je správně / toto špatně”. Vždy není vše černobílé, jasné, křišťálově čisté. Člověk v životě mnohdy váhá, kombinuje, zvažuje, či se řídí svou intuici / “citím, že to takto je správně”.
- Zatímco blbec, který ani pořádně neví proč a jen pořád mluví do vysílačky (pozor – i do telefonu, šachty, okna…) najednou slyší někoho zanadávat přesně tak, jak “zpíval” / “vymyslel” / “naučil” on. Nebo vidí, že někdo přidal na Facebook / udělal určitou drobnost tak “jak mu celou noc našeptával”. Má tak konečně důkaz a snaží se ještě víc.
Bacha. Škodíci. Občas. Tajně. Podprahová zpráva. Důvěryhodný hlas. Autorita. Ty + falešný pocit + negativní + tento web → odejít.
- Často specifické, impulsovité zvuky, mají evokovat smích + detail textu z tohoto webu + Nesmysl, nelze, blbost, nepravděpodobné, blázen, přehání, úplně mimo, negativní, nepříjemné, příliš složité, konspirace, divný, fanatik, pomatenec atd.
- Fiktivní diskuze. “Jakoby”, řešen obsah webu: “Hej, vidělas to? Jo, on je úplně magor / mimo”. To není nic nového :D. #Vypadá jak autista
- Autor blázen, magor, dívné, negativní, nečíst. Uděláno tak, že se bude číst.
- Příliš bujná fantazie – Tu mám. Ale v pozitivním slova smyslu :).
- Bipolární porucha – jednou vtipné, jindy negativní – vše není psáno v jeden den vy inženýři. Navíc jsem RAK.
- Nechci to číst, nebo “to” ještě uslyším – Neřeš. Stejně už se to děje a vnímá to jen mozek :)).
- Příliš negativní informace / mám vypadat divně / Měl bych to psát někde bokem – aby si toho nikdo nevšiml :). Já se nebojím psát vše otevřeně. Díky tomu se ukázalo, jak jsou pachatelé primitivní. Někteří umí i číst.
- Schizofrenie či jiná duševní porucha – na toto pachatelé sází nejvíc. Naprosto jasně dokazuji opak (např. FB, profilová fotka)
- Na to už by se dávno přišlo – uvádím mnoho důvodů proč až teď
- Toto se nemůže dít – došlo k omylu (slyšiny, přeslech). Správně je Toto se nebude dít.
- Všechno jsou jen bláboly / Nic takového neexistuje – právě proto odkazuji na různé studie, přidávám reálné ukázky, podrobně popisuji jak přesně vše probíhá
- Tento web neexistuje – ano, to co právě čtete prý neexistuje 😀
Informace uložena. Super.
Pachatelé. Vztek. Super. Lovec. Žluté logo. Příjemný pocit. Super.
Šumivé vzorce
Ventilátor u počítače, otevřené nebo zavřené okno, klimatizace, ventilátor v autě, dychání nosem, vítr, noční šum města. To všechno jsou různé šumivé vzorce.
Prakticky nikdo si neuvědomuje tento zásadní akustický prvek. Jde o velice složité zvuky.
Je však nutno uvědomit si několik základních bodů:
- Ty "nejkvalitnější" šumy uslyšíte jen v reálném světě. Stejně jako požitek z hudby naživo, kde se projevuje Hypersonický efekt (aniž byste to tušili).
- To, že jde o složité zvuky ovšem neznamená, že je nelze zneužít primitivním způsobem.
- Takovou situaci si lze představit např. jako tichou hudbu, kterou někdo přehluší vulgárních, primitivním hip hopem / rapem, nebo jak se jmenují ty sračky, co někteří dnes produkují.
Šum je vlastně rezonance, která má mnoho vrstev.
Několik příkladů:
- Zvuk větru
- Ventilátory
- Chlazení počítače
- Klimatizace
- Průvan
- Zvuk pneumatik
- Šepot
- Zvuk topení
- Otevřené / zavřené okno (ventilačka)
- Vzduchový sloupec = uzavřený prostor (větrací šachty, místnosti, komíny, prostor mezi domy, přirozená frekvence)
- Určitá místa v místnosti
- Dýchání (nos. ústa)
- Zvukovod (uši)
- Tělní dutiny
- Různé šumy, které vznikají pohybem atd.
Mulen dává červenou.
KontextKontext je důležitý: Rostík. Jde o lokální ikonu (Ostrava-Poruba). Rozhodčí mnoha fotbalových utkání na Porubských dvorech :). To ostatně dokazuje i odezva na tuto fotku.
Připrava trestního oznámení
Uvažuji, že TO podám ve formátu PDF pro případ, že budu, po eskortování na ambulanci, označen za paranoidního (Tutoriál: Jak vytvořit zavirované PDF)
- Trestný čin, který tímto začínáte vyšetřovat, je něco, s čím jste se doposud nesetkal / -a. Tímto Vám gratuluji 🙂
- Jelikož je Vaší povinnosti přečíst celé trestní oznámení, dovolím si nebýt stručný. Ovšem veškeré informace jsou natolik zajímavé a přínosné, že nebudete proti.
- Rád bych, aby orgány činné v trestním řízení změnily postoj k situacím jako ta, kterou popisuji. Je možné, že jste první, kdo má k dispozici takto podrobné a ucelené informace a tedy první, kdo může úspěšně vyřešit specifickou formu obtěžování, která se odehrává po celém světě. Zpravidla je tento typ trestné činnosti označován jako “neexistující” či “vyplod mysli”. Natož rozumně vysvětlen. To se nyní změnilo.
- V případě, že během vyšetřování budete pociťovat nutkání řídit se intuicí, takové rozhodnutí prosím zvažte a proložte např. spánkem :).
Brzy bude přidán odkaz
Zvuk lidského hlasu a rozhodování – Lidský hlas obsahuje velké množství informací, které mozek vnímá podvědomě. Tyto informace jsou uloženy zejména ve vysokých frekvencích. Těch, které jsou neslyšitelné a proto si je neuvědomujeme. Vlastně “neexistují”.
Lze popsat dvě základní oblasti:
1. Parazitní zvuky – Zejména samozřejmě hlasy (jev slyšení hlasů). Někteří jej vnímají jako slyšitelný zvuk, který však nikdo jiný neslyší.
2. Podprahové informace / zvuky – Pro mnohé něco zcela neznámého. Ve zkratce – jedná se o zvuk, který je neslyšitelný. Mozek jej ovšem vnímá stejně jako normálně slyšitelný. Využití zejména zvuku lidského hlasu a různé jeho modifikace. Lidský hlas totiž obsahuje velké množství informací, které jsou vnímány podvědomě (software dokáže detekovat 150 hodnot).
Mimochodem: Tento postup byl v roce 1989 patentován. Patent vypršel v roce 1992.
Přečtěte si
Nečekaný objev
- Tím nejzásadnějším zjištěním je, že velice často nejde o žádnou psychickou poruchu, ale něco úplně jiného.
- Vše totiž stojí v podstatě na jediném prvku: SPECIFICKÝ AKUSTICKÝ JEV a jeho subjektivní vnímání, zejména tedy nevědomé, podprahové.
- Že mnohé z toho, o čem píšu, je pro laickou veřejnost velká neznámá, či dokonce oblast sci-fi se dá relativně chápat. I to, že v tomto stavu setrvá taková informace navždy. Ovšem že mi bude i odborníkem tvrzeno “to, co popisujete není technicky možné” je již na pováženou. Vše lze dohledat na internetui (odborné studie, texty ze zahraničních webů) sestavit kompletní, reálné vysvětlení a funkční řešení.
- Taková situace je naprosto absurdní, nereálná, nemožná. Souhlasím. Jenže já nyní takovou situaci vytvořil a doposud jsem nenašel nic, co by bylo “nemožné, nereálné”. A to ponechávám stranou své osobní zkušenosti. Proto chci cílit zejména na odbornou veřejnost a tyto informace podrobit fundované kritice.
- Vedlejším efektem je navíc kompletní sestavení takřka dokonalého zločinu – částečně právě takto probíhá gangstalking (který )
Nyní vás logicky napadne “tak ho asi někdo obtěžuje přes počítač” (tzn obyčejný, pohodový kyberstalking) + zejména pak “a on z toho dělá celosvětovou událost”.
A tedy: Jde o cílené obtěžování, ale zároveň je to součást celosvětového problému, který se odehrává již desítky let.
Zní to divně, že? Víte proč? :).
Krátce
- Soubor postupů, které se postupně vylepšují již desítky let. Většinou jde o málo známé akustické jevy a jejich účinky na lidskou psychiku.
- Používány jsou na celém světě. Právě tyto postupy jsou reálně příčinou většiny jevů jako: Slyšení hlasů, EVP či zneužití v podobě Gangstalkingu.
- Trestní oznámení se týká zejména situace, kdy dochází tímto způsobem k páchání trestné činnosti. Minimálně jeden nebo dva pachatelé působí v Ostravě a okolí, kteří zneužívají upravenou vysílačku / radiostanici
- Mnohé je spojeno se zvukem lidského hlasu. Na ten reagujeme víc, než si uvědomujeme.
Vše není negativní.
Tak co se to děje?
- Už tak neuvěřitelná situace sama o sobě je dále komplikována řadou protichůdných momentů. Na jednu stranu lze vnímat něco jako snahu pomáhat a souběžně fanatické vyrušování informací. Situace je v podstatě neměnná. Spíše tak půjde o záměr pachatelů a jeden ze scénářů.
- Možnost, že jde o radisty z různých koutů vesmíru 🙂 a obtěžování, které zde popisuji je opravdu zejména lokální, ostravský, problém (+ dosah použité, UPRAVENÉ, radiostanice necelých 1000 km) . Proto může vznikat řada komplikací díky jazykové bariéře (Polsko), neznalost konkrétních detailů, množství dezinformací, není známo, kdo je obětí.
- Technicky vzato – formou slyšitelného zvuku nebylo řečeno prakticky nic, co by jakkoliv pomohlo. Zda se tak událo nějakou variantou podprahové / neslyšitelné informace nelze s určitostí říct.
- Avšak, už jen proto, aby člověk věřil v nějaké dobro, snahu pomoci a případně pocit, že tato snaha má smysl – klidně se tak mohlo stát.
- Rovněž přitomen prvek “únikové entity”, tzn pachatelé se v případě hrozby odhalení hodlají vydávat za ty, co se snaží pomáhat, případně oběťi. Minimálně to naznačují soustavné “udržování” entit / hlasů, které mají být vnímány pozitivně, neurčitě. Tu a tam něco komentují, k něčemu se vyjádří atd.
Z několika desítek různých variant (záměrně matoucí scénáře) je tou pravdivou: Deviantní majitelé upravených radiových stanic
- Vysvětluje mnoho scénářů, kde je ústředním motivem “veřejné týrání, šikanování”. Pachatel opakuje vše, co říká oběť, či co se zrovna hodí a samozřejmě vynechává důležité detaily.
- Oběť zároveň slyší reakce na to, co řekla – má tedy pocit, že se o ni ví. Reálně je však ve spojení se svědky pachatel.
- “Pánové, já se dnes bavil, co vy?” (často se opakující sampl)
- Oběť je držena stranou, dané “rozhovory” jsou mnohdy jen záznam, pachatel má kontrolu nad tím, co je řečeno + mnohdy situaci záměrně zveličuje (“Je to v pohodě”, “Nic se neděje”, “On to chce poslouchat”)
- Navíc často opakuje slova oběti pomocí různých hlasů (pohlaví, věk)
- Proto se díky zajímavým myšlenkám, které původně říká oběť, některý z pachatelů zapojuje do diskuzí, na které jinak intelektem nestačí. Oběť samozřejmě reakce na cokoliv zajímavého nemá.
- Právě toto je reálně podstata Gangstalkingu. A vše, co lze dohledat na internetu je pouze výsledkem scénářů podobných tém, které popisuji.
- Já osobně jsem si takřka jist, že obdobný vzorec lze nalézt v řadě dalších situací a právě proto považuji vše za značný problém.
Čtení, vnitřní hlas a emoce
Mnohé, co zde popisuji souvisí se zvukem lidského hlasu. A to platí i pro text. Často je totiž důležité JAK byla ta či ona fráze, věta, nahrávka řečena / přečtena. Než připravím ukázky, zkuste si představit jak rozdílně vyzní:
“Ahoj, jak se máš?”
řeknete-li ji: smutně, rychle, vesele, “zpívaně”, otráveně. To stejné se může odehrávat i u textu, který čtete. Tedy – je podsouváno konkrétní emoční zabarvení. Ten stejný text tak může vyznít vesele, vtipně, ale také smutně, trapně, divně. To samozřejmě neplatí jen pro tuto stránku.
O co tedy jde podrobněji
Vytváření parazitních zvuků
Pomocí vysokofrekvenčního zvuku, který je sám o sobě zpravidla nad hranicí slyšitelnosti, lze ovlivňovat zvuky slyšitelné
- (možno definovat jako interference, vyrušení pomocí opačné fáze aj. Často také využití, či spíše zneužití vlastností lidského sluchu. Pro příklad: Dva zvukové impulsy o stejné frekvenci. Druhý má nižší hlasitost a tak je mozkem ignorován – na vědomé úrovni = člověk jej jakoby neslyší.)
- Slyšitelné zvuky znamená: ruchy / šumy kolem oběti (nejlépe konstantní / signifikantní: ventilátor, šumící topení, klimatizace, hudba, pneumatiky u auta, tekoucí voda, tlumený hovor, ale také šum, který vytváří proudění krve v těle – lze slyšet když si zacpete uši, nebo dokonce TINNITUS) . Výsledkem je pak slyšení parazitních zvuků, zejména pak, pro pachatele nejatraktivnější varianty, hlasů.
- Hudební smyčky – zneužití hlavně u obětí s hudebním sluchem. Podvědomé vnucování určitých tónin. Pravděpodobně má ještě jeden účel – popsán později.
- Pozicování zvuku / modifikace – iluze, že zvuk vychází z toho či onoho směru. Napodobování konkrétních osob, či věku/pohlaví = malé dítě, dívka, muž.
Přečtěte si
- Hypersonický efekt – Zvuk a frekvence nad 20 kHz. Zvukem lze ovlivňovat elektrickou aktivitu mozku.
Rezonanční šum / ukázky
- Jedná se o zásadní prvek. Jde o poměrně složitý zvukový vzorec, který se mění v závislosti na prostoru a pozici, v jaké jej posloucháte. Dalším prvek je, že komunikace může probíhat v obou směrech. Tedy nejen že lze do jasně daného zvukového vzorce něco přidat, ale také jej sejmout jakožto celek, odečíst “standardní průběh” a zbytek = “A já mu na to povídám….” (ano, vir zakoupený ve spyshopu či na některém z diskuzních fór + omylem zaslaná faktura v PDF je často mnohem jednodušší postup)
- V závislosti na frekvenci zní podobně jako lidský hlas, trumpeta, smyčcové nástroje, roj much, vuvuzely
- Lze slyšet např v násadě od vysavače, rouře, šachtě = stojaté vlnění, vzduchový sloupec, interference, přirozená rezonance. Stejný princip funguje i v místnosti či zvukovodu. Tento “tón” je specifický tím, že jde o složeninu několika desítek dalších tónů.
- Výsledkem je rezonance, která se vyskytuje prakticky všude (místnost, výtahová šachta, okap, vysavač, větrací šachhta, topení, stupačky)
- Konkrétní frekvence rezonance se navíc dá jednoduše spočítat – stačí pouze délka trubice.
- Takřka stejný zvuk vytváří i pneumatiky u auta či jízdního kola.
Ukázky
Konkrétně tyto ukázky jsou nahrány z roury (Tu růru, tu růru / nahoru a dolů / tru tru), na které je navinuta smršťovací fólie, do které balím obrazy.
Standardní délka (cca 50cm, pruměr cca 5cm)
Délka cca 150cm, stejný průměr
Přečtěte si
Zvuk dýchání nosem
I to je prvek, který je zneužíván.
- Vzniká specifický šum (šumivý vzorec - viz ŠUM TO JE UM). Díky nosním dutinám, které bývají u člověka +/- stejné je tento šum, potažmo jeho tón (přirozená frekvence) dán. Mluvím o frekvenci ve smyslu akustiky (vzduchový sloupec).
- Lze jej dobře nasnímat mikrofonem v telefonu či počítači.
- Díky tomu, že jde o specifický zvuk, lze také pomocí něj určovat pozici hlavy (např. při sezení u počítače, či když ležíte v posteli - viz Pozicování zvuku
- Několikrát zmiňuji možnost pomocí vysokofrekvenčního (neslyšitelného) zvuku ovlivňovat frekvence nižší (slyšitelný zvuk).
- To je v tomto případě zneužito k obtěžování způsobem, kdy se prase v podobě pachatele snaží člověka otravovat záměrným spouštěním rytmických zvuků, které se shodují s rytmem vašeho dýchání.
- Protože jsem si několikrát všiml situace, kdy zvednutá ruka, či určitá pozice způsobí, že najednou díky odrazům slyšíte zvuk / šum, který před tím nebyl slyšet - lze spojit s tímto postupem = iluze, jakoby se určité zvuky / příkazy spouštěly společně s daným pohybem.
- Lze takto vysílat podprahové informace. Zejména když je pozornost zaměřena jinam.
- To stejné platí např i pro zvukovod.
Efekty, modifikace, napodobování, simulování
- Ve zkratce – pomocí DAV softwaru (produkce hudby) lze nasimulovat lidský hlas natolik, že jej nerozeznáte od toho pravého (a to možná i při odborné analýze hlasu). Simulovaný hlas totiž obsahuje veškeré náležitosti jako různé vady, VF rezonance a šumy, které dávají hlasu specifické zabarvení. Poté příslušnou kombinaci efektů jednoduše aplikujete na vstup z mikrofonu s nulovou latencí (lepší zvuková karta či ASIO drivery / nulová latence je důležitá k tomu, aby nedocházelo k situaci, kdy to, co říkáte slyšíte zpožděně, což vás nutí mluvit pomalu / trhaně / těžko se soustředí). V případě použití předpřipravených nahrávek samozřejmě toto odpadá.
- Existuje však i možnost triviální simulace hlasů – pro použití u tohoto obtěžování stačí = hlasy jsou tiché, vysokofrekvenční, mnohdy lze jeden hlas použít pro mnoho lidí zároveň (stačí použít jen nějakou signifikantní frázi, slovo, kterou daný člověk používá). Pravděpodobně i z toho důvodu se pravidelně opakuje situace, kdy se hlas ptá: “A víš kdo jsem?” = snaha vytěžit informaci, koho lze právě použitým “hlasem” simulovat.
Toto není žádný trik. Jen práce se zvukem.
Ultrazvuk.
Následující body nejsou nějaké teorie, či domněnky. Jde o reálné, podrobně zdokumentované postupy. Mnohdy objeveny např již v 70. letech minulého století. Nyní pouze krátce. V dalších částech webu je vše podrobně vysvětleno.
Pomocí vysokofrekvenčního zvuku (ultrazvuku) lze ovlivňovat zvuky o nižších frekvencích.
- Přesněji rečeno – zvukem, který je pro člověka neslyšitelný, lze ovlivňovat frekvence / zvuk ve slyšitelném pásmu = Jevy známé jako Slyšení hlasů, Fenomén elektronického hlasu, Duchové, Astrální bytosti apod.
Lze vytvořit zvuk, který člověk vědomě neslyší, avšak mozek ano.
- Tedy lze na někoho mluvit, aniž by si to uvědomoval, ale mozek vnímá slova. Jde v podstatě o podprahové informace.
- Jak si něco takového představit? Zjednodušeně: Např. máte poslat důležitý email. Věnujete se však něčemu jinému. Když na vás promluvím pomocí zmíněného zvuku, najednou vám v hlavě naskočí “Ha, email. Málem jsem zapomněl /-a”. = Podprahové informace, ovlivňování / podsouvání myšlenek.
Pomocí ultrazvuku lze přenášet data
- Díky vysokým frekvencím je takřka nulová šance, že si toho všimnete.
- Existují podrobné studie na toto téma
- Používalo se v marketingu
- Některé viry se zaměřují právě na přenos dat ultrazvukem (např. Surfing attack)
Vysokofrekvenční zvuk má vliv na elektrickou aktivitu mozku.
- Tomuto jevu se říká Hypersonický efekt. Existuje o něm řada studií.
Ultrazvuk a emoce
- Protože jsem sám schopen podobné zvuky vytvářet, vím co je / není možné.
- Určité rezonance / vibrace mohou u člověka vyvolat agresi, či jinak ovlivňovat náladu. Na toto téma byl dokonce jeden díl známého seriálu Myšlenky zločince.
- Podstatou je, že určité zvuky člověk prostě nevnímá / zanikají v okolním šumu.
- S tímto typem obtěžování mám osobní zkušenost.
- Člověk si nemusí uvědomovat, že takový zvuk poslouchá (např. vir v počítači / telefonu)
- Samozřejmě lze využít i pozitivním způsobem.
- Jde o složité VF rezonance. Běžným měřením (spektrogram) je vůbec nezachytíte.
Tinnitus? Lidé, kteří mají citlivější sluch mohou určité frekvence vnímat jako pískání v uších.
- Zpravidla označeno jako Tinnitus
Přečtěte si: Fráze / Často se opakující zvuky
Microphone Booster / Teď se nadechni
Málokdo si uvědomuje svět skrytý v titěrných zvucích. A také konečně chápu to “Teď se nadechni”.
POZOR!!! Toto je jedna z oněch situací, kde dochází k řadě omylů. A to díky tomu, že mnohdy jde slyšet “hlasy”, u kterých člověk předpokládá, že jsou výsledkem zesíleného mikrofonu, ale reálně jde jen o parazitní zvuky / hlasy, které jsou vloženy do konkrétního šumu a díky zesílení určitých frekvencí jdou slyšet. Ten, kdo aplikaci používá si tak např myslí, že slyší sousedy, kteří plánují bůh ví co, či se baví právě o “svém sousedovi”, tedy o tom, kdo je právě poslouchá – ve skutečnosti jde však o záměrnou snahu vyvolat konflikt, paranoiu nebo potřebu vykreslit někoho negativně. Navíc, protože takto může ony “parazitní hlasy” slyšet i člověk, který je normálně neslyší, je situace o to komplikovanější.
- Jakmile bude více času – přidám zvukové ukázky. Tím spíše bude zřejmé, co vše lze takto slyšet.
- Volně dostupné aplikace umožňuji zesílit mikrofon telefonu několikSETkrát.
- Když si takovou aplikaci stáhnete do svého telefonu a chvilku zkoušíte takto poslouchat dění kolem sebe – uvědomíte si řadu detailů spojených právě s obtěžováním, o kterém píšu.
- Jde slyšet každý nádech, každé zakručení v břiše, každý sebemenší pohyb – či jinak – nelze se pohnout, aniž byste nevydali nějaký zvuk.
- Oproti tomu ale také dochází k tomu, že řada okolních ruchů (a to klidně z chodby či vedlějšího bytu) najednou zní jako byste to byli vy. Mnoho zvuků takto splývá a častokrát to zní, jako by byl tel. zanechán na nějakém místě a vy něco odešli řešit / s někým se bavit (přitom jde jen p dvojici sousedů čekající na výtah, nebo bavící se někde okolo)
- Další důležitá věc: Dýchání. A to zejména tehdy, když je ticho (např v koupelně když si dáváte vanu), či (bohužel) v noci když ležíte.
- Jednak jde o snahu provokovat tím, že se pachatelé neustále trefují do rytmu vašeho dýchání. K tomu se také váží různé scénáře typu “My jsme propojení, my dýcháme stejně” nebo pokud např oběť tu a tam udělá hluboký nádech a výdech – snaha odchytávat tento rytmus a těsně před na toto upozorňovat.
- Nádech výdech. V koupelně jsem si takhle poslouchal své dýchání. Zkouším různé tóny (modulace ústy / hrdlem) a všímám si, že i když tón změním, stále zůstává jeden konstantní. Což je ostatně jedno z hlavních témat ve vlákně: ŠUM TO JE UM
- A co víc – odkládám telefon na stolek vedle vany. Zavírám oči. Zhluboka se nadechnu, vydechnu a ejhle. Tón se trochu změnil. Což pro mě není již nic překvapujícího, ale díky oné posloupnosti událostí mi to docvaklo. “Teď se nadechni”. Pachatelé tím sice mnohdy jen provokují, ale také to má určitě spojitost právě s tímto. Zjišťování šumivých / rezonančních vzorců.
- Ostatně, nosní dírky – vždyť to je taky vzduchový sloupec. A pachatelé se zaměřují na poslouchání právě těchto detailů, které člověka poté otravují. Díky jejich intelektu to jsou samozřejmě ty nejtupější možné tóny (jednoduché, primitivní rezonance), ale když člověk neví oč přesně jde – i to může způsobit problém. A hlavně – jde o naprosto tupé zneužití určitých metod / zvukových jevů.
- A teď si vemte, že vás poslouchá nějaký retardovaný chcípák, který díky vašemu zvuku dýchání, tedy určitému zvukovému vzorci, slyší další hlasy. A jeho tupý mozeček v tom vidí hroznou zábavu. A nebo – co když je to vlastně pravda?
Spektrogram
Takto vypadá nádech nosem. Vlnka vlevo nahoře je pískání, které často s dýcháním nosem souvisí. Jde o relativně signifikantní zvukový vzorec, takže je jednoduše identifikovatelný.
Gangstalking
Co přesně se odehrává
- Soustavná snaha o šikanu / psychický teror
- Má se jevít jako postupný úpadek oběti, který si způsobila sama
- Lze také někdy vnímat jako různé zvuky / ruchy / hlasy v okolí
- Trestný čin se děje defacto veřejně. Velké množství dezinformací. Skutečnou pravdu zná jen pachatel a oběť. Případní svědci mohou jen hádat.
- Snahy navádět oběť do diskreditujících / trapných situací. Např. přesvědčení, že policie o tomto ví a hledá všechny, kdo to slyší
- Pomocí zákeřných scénářů vytvářet negativní obraz o oběti (viz níže – oběť se snaží pomoct někomu blízkému / v okolí, ale vše následně působí jako psychická porucha)
- Narušování práce na čemkoliv zajímavém. Zároveň také materiální likvidaci (což má vést ke špatnému psych. rozpoložení)
- Jakékoliv řešení urputně narušováno. Pokud se přeci jen podaří něco vyřešit, ti stejn´í pachatelé se snaží působit jako rádci / ti, co vše reálně vyřešili
- Narušování spánku – oběť má působit negativně, podrážděne. Často intenzivní pokud se má následující den uskutečnit něco důležitého.
- Zvuky, které jsou zpravidla použity se člověk postupně učí, mozek si na ně více zvyká (zvlášť u cíleného obtěžování).
- Neustálé matení, “hraní si s obětí”, zneužívání specifických akustických jevů a zejména pak podprahových informací, kdy jsou oběti podsouvány předem připravené “myšlenky” (zejména ve smyslu – tento zvuk by mohl být toto, nyní se děje asi toto apod.).
- Podprahové informace jsou defacto něco jako našeptávání, které si člověk neuvědomuje.
- Ve vypjatých momentech navádění k sebevraždě
- Navádění k trestné činosti. Nelze sice prokázat, že tyto nahrávky slyšel i někdo jiný, ale to nikterak nesnižuje závažnost takového jednání. Často je navíc evidentní, že jsou nahrávky záměrně vytvářeny se záměrem používat je opakovaně. Tedy co nejvíce obecné.
- Vyvolávání agrese (soustavná provokace) a snaha blokovat jakékoliv uvolnění vzteku (konkrétní scénáře níže), poté nabádání ke konfliktu. Stejně tak snahy způsobit nějakou tragédii (podobně jako v Porubské nemocnici). Jeden z pachatelů neustále opakuje, že chce být ostravská legenda.
- Záměrné obtěžování / sdělování natolik nechutných informací, že je mnohdy nelze publikovat. Což samozřejmě pachatelé, navíc z pozice anonymity zesměšňují “Dívejte se, jak se bojí”.
- Mnohdy se zdá, že se pachatel / -é baví tím, že obětem pouští nahrávky dalších / či předchozích obětí
- Snaha narušovat, přemlouvat, vyrušovat, měnit význam jakékoliv informace / snahy pomoct. Časem se zdá spíše jako záměr (vždy jedna entita pozitivní, na kterou se má oběť “upnout”, či pachatel předpokládá že dává smysl, když mluví)
- Pokud oběť neví oč jde, lze navodit iluzi “čtení myšlenek”. Reálně jde však o poměrně triviální postup
- Velké množství předpřipravených nahrávek / scénářů – jsou dlouhodobě vytvářeny (zejména v rámci předchozích případů). Proto existuje „plán / obsah“ na relativně dlouhou dobu. (předesílám znalost specifické zvukové metody na „vnitřní hlas“ od r. 1974. – viz dále) (Velice obsáhlý seznam stále se opakujících scénářů zde)
- Od určité doby velké množství scénářů (spíše nahrávek, kde hned při prvním argumentu dojde k neschopnosti reagovat), kde je evidentní zaostalost a primitivní uvážování “autorů”, kteří si jen léčí své komplexy tím, že se jim do rukou dostal specifický postup a mohou si tak dělat srandu z lidí: hry na duchy, zastrašovat, vyvolávat nepříjemné situace, hlasy mrtvých apod.
- Počet nejvíce problémových hlasů je max 10. Často zní jako určité nastavení efektu chorus. Problémové hlasy, či spíše hlas (lze prakticky vnímat vždy jen jeden) se mění na ženské, mužské (různého věku). Je možné, že jde o snahu zmást případné svědky, slyšitelnost daných frekvencí v závislosti na poloze či prostoru. Viz: Německý výzkum z roku 2011 popsal, že při zvucích mezi 2000 až 4000 hertzy se u mnoha lidí nelibost projevuje i fyziologicky, tedy změnou tepu, ale třeba také vodivosti pokožky. Zobrazit celý článek na webu ČT24
- Mnohé projevy lze vysvětlit jinak – často jako nosný prvek provokace (např pískání v uších = tinnitus, ačkoliv to není pravda apod.)
Lokální “verze”?
- Pomatený jedinec, který musí být z Ostravy či okolí, používá cca 5-8 “hlasů” = jasně identifikovatelné = uměle vytvořené, zvukově primitivní (efekty Chorus, Flanger, Delay, Rezonátor). Po určité době velmi otravné ve smyslu primitivní napodobenina hlasu.
- Velká pravděpodobnost, že souvisí se střelbou v Porubské nemocnici.
- Jak bylo zmíněno v úvodu – prvek, který už v tak velmi specifické a nepřehledné situaci způsobuje další komplikace
- Člověk, který začne vnímat něco zvláštního si až po určité době všimne, že něco nesedí. Jakoby se překrývaly dvě odlišné části.
- Jedna se zdá rozumná, inteligentním zábavná, nerušivá. Ta druhá přesný opak. Z toho plyne nespočet otázek – je vše dílem stále stejných pachatelů? Došlo ke krádeží specifického systému? Jak eventuelně pomoct?
- Stále víc je zřejmé, že drtivá většina otravných scénářů těží právě z této situace. Ted něco zajímavého, specifického, informačně hodnotného je okopírováno, v určitý moment přerušeno a pachatelé se baví tím, že se oběť nic nedozvěděla, vše se tak vysvětlilo pouze pachatelům, kteří se takto dostávají k dalším a dalším informacím. Oběti je navíc neustále podsouváno, že je vykreslována negativně, že se o pachateli neví, ten že záměrně škodí a x variant téhož.
- Postupně se ukazuje, že to, co vnímám jako “pozitivní, smysluplné” funguje na zcela odlišných principech. A hlavně nejde slyšet. Ovšem stejně jako jsem dané informace schopen vnímat já, vnímají je i pachatelé (a pravděpodobně ještě lépe, protože už ví oč přesně jde), kteří vše kopírují a hlasitou formou vše prezentují jako své dílo. Protože jde mnohdy skutečně o zajímavé “scénáře” / “schémata” / “hry” – lze tímto lákat další oběti, či se takto pachatelé vykreslují pozitivně jen proto, aby maskovali obtěžování či byli vnímání pozitivně a snáze se dostávali k dalším informacím.
- V současnosti si dokonce myslím, že veškeré zajímavosti, které se tímto způsobem dějí, pochází od lidí jako já. Tedy těch, kteří rádi něco tvoří, vymýšlí, diskutují, přemýšlí nahlas a věří, že to má smysl.
- Zároveň je ale taky zřejmé, že se situace stále zhoršuje. A to díky několika málo pomatencům, kteří se až hystericky snaží způsobit nějakou další tragédii na poslední chvíli jako pomstu. Zvláště nyní, když vše postupně zveřejňuji. Kazím tak jejich sen, že budou ovládat větší skupinu lidí. Každý si chce udělat své “stádečko”. “tamagoči”, “poddané”.
- Když něco neví, zahrají si na pozitivní entity u těch, kteří tomu věří (což díky specifickým vibracím = hlasů od slušných, rozumných lidí, které slouží jako podprahový podkres a nejsou slyšet. Zároveň ale budou kazit podobné snahy jiných. A to naprosto fanatickým způsobem.
- Abych byl upřímný – často se také zdá, že je snaha skrýt další velký problém, který s celou situací souvisí – hacking, radiohacking, získávání citlivých informací, přístup k městským kamerám. Mnohé lze dokonce opět pomocí ultrazvuku.
Signál
Tento zvuk jsem nahrál obyčejným mikrofonem a správně vytvarovaným kabelem od něj (tedy jakožto anténa). Rozhodně mi něco takového nepříjde normální. Zvlášť s ohledem na to vše, co se děje.
Poslechněte si další ukázky
Pomocí scénářů se také řeší veškeré situace:
Provokace / podrobně
Použito:
- Scénáře / Předpřipravené nahrávky
- Entity / Role – formou různých hlasů. Buď pachatel, nebo fragmenty nahrávek z poslouchaných tel či jiných obětí
- Neslyšitelný zvuk – podprahové informace
- Slyšitelný, VF zvuk
- Vir či radiohacking – podezřelé chování počítače
- zamrznutí zvuku (trhání cca 2 vteřiny) – velice časté
- zčernání obrazovky, probliknutí, pád díky ovladačum graf. karty
- dříve samovolné restartování počítače či pády např díky knihovně: nwifi.sys
- podezřele přesné a konkrétní komentování činnosti na počítači + řada situací možná jen díky nerušování soukromí (nejen u mě)
- přeinstalování nepomohlo (pouze krátkodobě)
- citelný rozdíl oproti linuxu, který však nepoužívám z důvodu absence aplikací
Popis
Další příklad toho, jak dochází k omezování lidí, pomocí podprahových zpráv. Ti si to zpravidla ani neuvědomují. Už jen sdělení takové informace je intenzivně blokováno zejména tím, že pachatelům, kteří si mnohé jen testují (už několik let) tímto vše potvrzuji + odporné zvuky debilů: “Joo, kámo, takže to funguje”, “Dívej se, on nám to pěkně popíše všechno” či nejisté, smutné hlasy “Neříkej jim to”, “Ty jim to vše prozradíš”.
Samozřejmě nemá takový efekt jako situace tak, jak ji popisuji, kde je podprahová informace (neslyšitelný zvuk) doplňována zvukem slyšitelným, což pachatele zjevně fascinuje. Samozřejmě už ne tolik jako když si byl jistý, že si opět nikdo ničeho nevšimne.
Včera jsem si značil do mobilu, nyní píšu na počítači. Opět se opakuje specifická sekvence podprahových informací. Cílem je zejména publikování totálních nesmyslů, které se původně zdály velice vtipné a zajímavé. Pachatel si však neumí poradit se situací, kdy tomu tak skutečně je.
- Probuzení, vstanutí z postele. Cca po 10 vteřinách nabíhá VF pískání. Rozbrní se nohy. Spouští se nahrávky retardovaného pomatence, který zkouší ihned provokovat.
- Často jde o opakování již x-krát pouštěného. Jen se mění pořadí jednotlivých “samplů”. Jde o naprosté nesmysly, kde jediným cílem je co největší provokace + odporný styl projevu.
- Mimochodem, během psaní těchto poznámek opět spouštění jednoho podprahového zvuku za druhým a vnucování situací jako: “Mezitím co si čteš poznámky v mobilu, já diktuju a zase si všichni myslí, že jen opisuješ”, “Ubližuje to jiným” ???
- Pachatel se hystericky neustále vzteká. Často vykřikuje: “Tak chcípni už”, “Já chci abys už chcípl”. Je vždy řečeno hlasem pachatele. V případě, že je popisováno veřejně – dochází k vysílání podprahových souvislostí, které se snaží situaci vykreslit jinak (má jít o nadávky od jiných obětí, které pachatel tímto zesměšňuje). Jak jsem ovšem zmínil – vše je záměrně děláno tak, aby primárně vše bylo chápáno jako něco, co řekl pachatel. Snaha dodatečně změnit souvislosti se opakuje u mnoha dalších scénářů. Dá se říct, že podprahové informace (tedy neslyšitelný zvuk) je prvek, z kterého je pachatel tak v tranzu.
- Pachatel má strach a snaží se zabránit zveřejňování informací, či neustále něco znechucovat.
- Často se vzteká, když oběť nedělá to, co si poroučí.
- Pachatel se neustále spojuje s čímkoliv zajímavým. Má jít o autora, vlastníka, toho jediného, kdo na vše přišel.
- Následují stále se opakující “scénky”, kde jsou zesměšňování ti, kteří prý pachateli odporují. Postup je vždy směšně primitivní: entita, stydlivá, nejistá, nic neví, tápe, nechápe. Pachatel: hrubý hlas, nedostižný, nedoknutelný – avšak projev jak 5 leté dítě, nízká slovní zásoba, neschopnost logicky uvažovat. Schopen skládat věty maximálně o 4 slovech.
- Často se tak uchyluje k “trestání oběti” formou nechutných zvuků, nechutných sdělení, jakoby veřejnému vysílání co nejtrapnějších situací ze života oběti (ovšem neprozradí o koho jde, protože tento web)
- Poté následuje další nesmysl: Skupina primitivů kritizuje vše co dělám. Např fotky (viz galerie) jsou odporné, proč je dělám, když si to nikdo nekoupí, takové už jsou dávno někým nafocené, každý jiný to má lepší. Tato skupina (vždy stejný projev jen jiné hlasy) zároveň tvrdí, že mi pomáhá a radí. Ten negativní prvek je zejména oběť, protože moc dobře ví, že má zavirovaný či “odposlouchávaný” počítač a nic s tím nedělá, takže se vším souhlasí.
- Pokud oběť reaguje, hned se spustí zvuk, který má evokovat smích + sampl řečený jako machrování “Hej, kámo, my už to asi fakt přeháníme”
- Poté nadávání a kritizování za to, že řešení tohoto případu, či příprava trestního oznámení trvá tak dlouho. Mám přece vše potřebné. Navíc pachatel vše diktuje a tak mi to nemůže tak trvat. Asi je to tím, že se pořád flákám – toto pouštěno několik let. Sampl např: “My mu to všechno říkáme” – otravný, uřvaný, asi dívčí, hlas.
- Pachatel začíná panikařit. Zejména když jsou psány poznámky. Nastává (podobné jako nyní, když je píšu na počítači), snaha komentovat každé slovo, či spojovat ve větě slovo druhé a sedmé, protože to náhodou lze komentovat.
- Všímám si zvýšeného počtu překlepů a náhodných zavření okna, ve kterém píšu.
- Souběžně neustále hlasy nejistých entit + samozřejmě “geniální” pachatel, kterému absolutně nedochází jak primitivní absurdnost vytváří
- Pachatel rovněž často záměrně opakuje výrazné řečové prvky zemřelých.
- Pokud oběť reaguje a zejména pak sprostě – je ihned napomínána za vulgární mluvu, zatímco pachatel mluví jak tupé, primitivní prase. Samozřejmě, že na toto absolutně nereaguju. Ale pachatel NIKDY není schopen reagovat na cokoliv řečeného. Jen dodatečně jak debílek přehrává “scénku”, kdy zapáleně promýšlí, jak vylepšít svůj geniální automatický systém, aby nedocházelo k těmto chybkám (tedy že jej oběť pokaždé smete během 2 vět)
- Následuje opět skupina tupců: 1. On nám to vše říká 2. Slyšitelně “My to řešíme” avšak podprahově “My jsme ti jediní kdo to řeší a mají právo to řešit tak, uznají za vhodné + nedoknutelní” + entita “soupeř” (některá z obětí) jako stydlivý, nejistý chudáček. Následně spojeno se mnou.
- Poté pachatel předvádí svou schopnost mít vize: Ta ale funguje jen když jsem přímo viditelný na kameře (naproti kanceláře městská kamera)
Doplním později.
Omezování kreativity / Obtěžování u práce
- Vše se zajímavé má být kradeno
- Jde zejména o experimenty se zvuky
- Je neustále opakováno, že vše zajímavé co bylo vytvořeno obětí je odcizeno pachatelem (vir v počítači nebo radiohacking) a následně prezentováno jako dílo pachatele. Oběť je mezitím intenzivně obtěžována a otravována, vše znechuceno. Veškeré zajímavosti tak nejsou zveřejněny. Oběť má být zároveň vykreslována jako někdo, kdo nic moc neumí a to souběžně se situací, kdy ze všeho, co vytvořila oběť, má prospěch pachatel.
- Zda je, či není pravda nelze s určitostí říct. V každém případě jde však o jeden nesmyslných scénářů, který používá mentálně retardovaný pachatel, který má neuvěřitelnou radost z toho, že může někoho takto otravovat a neustále mu něco kazit.
- Navíc je oběť takto omezována, aby cokoliv řešila. V případě, že toto nepomáhá a oběť zkouší něco tvořit – je vše neustále označováno jako rady pachatelů.
- Často se tak opakuje nesmyslná situace, kdy oběť něco tvoří, dělá si poznámky, následuje obtěžování (díky práci na počítači je to pozičně snadné). Je pochopitelné, že každá práce není ihned vystavována veřejně. Pachatel sleduje, co oběť dělá a mnohdy poté “diktuje” to, co je již vytvořeno + podprahově podsouvá, že tomu někdo věří.
- Další variantou je také tvrzení, či záměrná msta, že jakýkoliv nápad bude schválně “nadiktován” někomu jinému, případně že nemá vůbec smysl na něčem dělat, protože už na tom pracuje několik dalších lidí a ladí poslední detaily.
- To vše pochopitelně často člověku znechucuje práci a dost výrazně narušuje kreativitu.
- Protože se toto děje PLOŠNĚ, často formou podprahových zpráv, které jsou doplňovány slyšitelným zvukem retardovaného pomatence – výsledkem může být omezování kreativních lidí ve větším měřítku.
Scénáře podrobně
Aby byla zřejmá závažnost a zároveň nepředstavitelná tupost tohoto činu, sepsal jsem podrobně řadu často se opakujících scénářů.
Seznam scénářůDále už pouze neupravený text
-
- Narušování toku myšlenek. Jde zejména o narušování procesu přemýšlením, kdy v případě komplexnější myšlenky nutno postupně navazovat jednotlivé dílčí souvislosti (chci dělat webové stránky, potřebuji tedy zvolit barvy, jaký bude obsah, jaký systém zvolím atd.). Je tedy třeba klid. Ten narušován pomocí pravidelných zvukových, často záměrně nepříjemných zvukových impulsů, případně neustálým voláním jména oběti. Toto většinou upoutá pozornost. Nějakou dobu trvá, než si na toto mozek zvykne.
- Následkem je rovněž nepozornost, myšlenkama jinde, hlavou v oblacích, nevidí, neslyší.
- Scénáře a jejich podprahové potvrzování či snahy podsouvat neadekvátní pocity = reakce / rozhodnutí. Neadekvátní ve smyslu – daná rozhodnutí neodpovídají vzorcům chování u daného jedince. Tedy – “nevím proč jsem se choval, reagoval takto / já nevím co mě to napadlo / nevím proč jsem to udělal”
- Rozhodovací paralýza
- Souběžné řečení informace jak hlasitou, tak tichou formou (něco jako našeptávání).
- .
Kdo se trestného činu dopustil?
- Konkrétní pachatel není znám (celý trestný čin je postaven právě na vzdáleném, tedy anonymním obtěžování. Pachatelé nejsou fyzicky přitomni).
- Uvádím několik informací a souvislostí, které mohou pomoci
Kdy došlo k události?
- toto obtěžování probíhá cca 4 roky v podstatě nepřetržitě
- je evidentní, že není počítáno s takto dlouhým trváním. Řada nahrávek se proto neustále opakuje. Veškerý předpřipravený “obsah” (nahrávky, scénáře) byl již dávno vyčerpán. Pachatelé se tak snaží hlavně o vyvolání jakéhokoliv problému, narušování pozornosti atd.
- souběžně s cíleným útokem (cíl = já) lze slyšet také řadu obecných nahrávek, či dokonce “reálné vstupy” pachatelů.
- Mám poznamenáno několik situací, kdy bylo nabádáno k útoku na policisty, ke spáchání atentátu, vykřikováno “vy ku.vy ostravské”. Nejčastěji však ponoukání k sebevraždě.
Jak k události došlo?
- Teoreticky se může toto obtěžován dít několika způsoby
- Jedním ze stěžejních prvku je vysílačka / radiostanice
- Pomocí radiostanice je šířen specifický signál, který lze např slyšet ve většině reproduktorů v okolí. Avšak signál či zvuk tímto signálem způsobený je záměrně vytvořen tak, aby “pravděpodobně nebyl slyšet”. Což samozřejmě znamená, že někteří lidé jej slyší.
- Kromě toho, že pravě tímto pocitem se řada takových deviantů uspokojuje, jsou ti, kdož dané zvuky slyší pro pachatele velice cenný “artikl”. (opět tedy = např. já)
- Doposud taková situace probíhala vždy podle stejné šablony: Oběť / Slyší hlasy / Nedokáže vysvětlit jak přesně by se toto mohlo dít po technické stránce / A tedy také žádné důkazy = Oběť je označena za psychicky narušenou a případně odborně léčena. Neúspěšně. Takový průběh pochopitelně jen umocní celou tragédii. Pachatelé si ještě více dovolují, otravují, zesměšňují. Oběť má navíc nyní poněkud nevýhodné postavení (nikdo ji nevěří, navíc se léčí u psychiatra atd)
- Jelikož jsem na základě střelby v Porubské nemocnici zkoušel podat alespoň oznámení (jak bude zřejmé později – zcela oprávněně), že slyším něco podezřelého + veškeré souvislosti (uvedeny níže.mimo jiné bydliště poblíž střelce) a následovala naprosto bizarní situace, kdy já = člověk, který považoval za správné zmínit se o něčem podezřelém ve spojitosti s takovou tragédií pro případ, že by taková informace něčemu pomohla, jsem byl nedobrovolně eskortován na psychiatrickou ambulanci, kde mi bylo sděleno, že: “To co popisujete není technicky možné” (níže si přečtete detailní popis technického řešení)
- Tato situace mi však jasně ukázala, proč si pachatelé jsou v podstatě jisti, že se jim nic nestane a mnohdy oběť s posměchem nabádají, aby vše oznámila (ideálně když je vše čerstvé = takřka s určitostí následuje “šablona”). O to víc je samozřejmě nyní u pachatelů patrná nejistota.
Základní popis / projevy
Scénáře:
- Když se to zveřejní, bude se to řešit a nastane ticho = budeš se cítit osamněle
- Zvuk, podkres, smích, ústa blízko mikrofonu = má navodit iluzi “blízko” (mozek rozpozná polohu podle zvuku)
Poznámky:
- 50 vs 60Hz
- Vliv podprahových informací na psaný text (zejména slovní spojení, syntaxe, stravitelnost textu)
Dále zatím neučesaná verze textů
- A opět se mi z toho stává více web než dokument :). Ale nějak to dám dokupy.
- Jak se dozvíte později, mnohé se točí kolem lidského hlasu a manipulace pomocí něj. S tím souvisí také snaha zabraňovat mi ve zveřejňování detailů. Ta spočívá zejména v narušování kontinuálního přemýšlení či psaní textů. Jde o zahlcování několika “random” slovy. Protože se soustředím zejména na obsah, nevědomky tak často používám stále stejná slova. Cílem je, aby text působil nevěrohodně. Projevuje se silnějším, vlnícím se pískáním v uších – jako když odcházíte z koncertu / hlasitá hudba)
- Ne vždy si toho všimnu hned, protože informací, které chci sdělit je mnoho.
- Zda budete věřit tomu co zde píšu nebo ne je pouze na vás. Vše, co zde píšu mám objasněno, podloženo a postupně se sám učím jednotlivé techniky.
- Bohužel pro pachatele jsem ten typ člověka, kterému když někdo popisuje jak se ho právě snaží usmrtit pomocí magnetického pole a zástavy srdce – dělám si z toho srandu. “Mám pocit, že ti to nefunguje. Já bych to reklamoval. Zkus to jinak. Ne, pořád nic. Teď mám umírat jo? ……tak nic, pořád jsem tu.”.
- Často mám samozřejmě i vztek. A to zej (pravděpodobně sampl spouštěný klávesou)…A to hlavně proto, že ti, kdož vytváří tuto formu obtěžování jsou “čirá debilita”. A já vám na nějaké moudřejší ustoupí, prosím pěkně, z vysoka SERU ( POKUD moc vulgární, PROHOĎ za kašlu, prdím)
- A to stejné platí i pro manipulace. Vše zásadní zveřejním a pokud si něco budu na někom zkoušet, tak to buď PŘED , ale spíše PO také řeknu, aby bylo zřejmé, co vše je možné.
Odtud níže naleznete víceméně vše negativní, co souvisí s trestným činem Gangstalking.
- Většina lidí tak pravděpodobně nebude dál číst
- Problém ovšem je, že aby byla zřejmá závažnost tohoto trestného činu a především pak souvislosti s řadou “běžných” situací – je nutno přečíst
- Minimálně zde uvádím řadu detailů, kterých si člověk nemá šanci všimnout. Prostě jej “napadly” během psaní textu, dané situace atd.
Pomatenec a městská kamera Frýdek Místek (Za Poliklinikou)
- Hysterický křik
- Jdu z obchodu kolem kamery
- Spouští se klasická sekvence totálních nesmyslů
- “Dívejte se, jak se mi tu pěkně příjde ukázat”
- “Já si ho tady zavolám. Dívejte se jak je poslušný”
- “Teď si potáhni z cigarety pěkně, tááák”
- Gestem naznačuju, že je to pořád dokola. Zastavím se u kamery a dalším gestem naznačím pohrdání.
- Poté ukazuju, že se soustředím na zvuky o nízkých frekvencích. V nich pomatenec nejde slyšet.
- Pachatel začne totálně šílet a řvát tak, že mu pomalu nejde rozumnět. Je naprosto jasné, že nesnese pohled na někoho, kdo se z něj nesesype.
- Začíná další várka nesmyslů. Pachatel se snaží upoutat pozornost pomocí zvuků o vyšších frekvencí a to jen proto, aby mohl někomu nadávat, urážet, vyvolávat konflikt.
- “Jo kámo, tohle je ještě lepší, on to nebude slyšet a my ho můžeme ovládat chápeš? P.čo ty zm.de, Popelko, Popelko, teď si potáhni, teď se zastav, teď se podívej na auto, slyšíš mě? Ty zm.de, slyšíš mě?”
- Poté “Hej. oni nás neslyší, my můžeme všechny ovládat. Hej, Hej”. Pokud je však reagováno “Ty zm.de, proč to posloucháš? Takže mě slyšíš? Dívejte se, jak se bojí”
- Zkrátka a jednoduše: totální blázen
- A co víc – běžní lidé na toto reagují cca takto: “To se přece nemůže dít”, “Popelka je blázen”, “On si to vymýšlí”. Tímto se samozřejmě kryje i pachatel.
- Jde však jasně slyšet, jak jen pořád řve jako smyslů zbavený.
- Vše začalo v momentě, kdy jsem se probudil, avšak pachatel si myslel, že stále spím. S dalším pomatencem řešili co bude až se probudím, případně jakoby hráli nějaký “sen”. Už i druhý z pachatelů začal tomuto šílenci nadávat za to, co pořád vymýšlí. Jak si nastavuje odporné hlasy, pomocí kterých každého poučuje, napomíná, tvrdí, že je vše jeho.
- Znovu připomínám – jeden z hlavních pachatelů je retardovaný, invalidní důchodce. Ostatní buď nějaké opičky, které věří některému ze scénářů a chcou taky otravovat nebo si vše přivlastnit.
- Aktuálně jsou to jen neustálé výkřiky “Chááápeš to, dívej se, zm.di” apod.
Základní scénáře
Když oběť experimentuje se zvuky, snaží se rozluštit konkrétní zvukové postupy
- Snaha vytvořit situaci, že právě oběť je ten, kdo za všechno může (různé situace s virem, odposlechem apod.)
- Snaha zmesměšňovat oběť tím, že je mluveno za ni. Mnohdy trapně. Jiné oběti tak mají nabýt přesvědčení, že za mnohé může ten, kdo o všem píše.
- To zároveň mnohdy doplňováno o informaci, že jde o samotného pachatele, který se takto snaží uniknout trestu.