Skip to content
LovecOkamzikuLovecOkamziku
Rozpracováno

Gangstalking / Scénáře / Schémata

  1. Sousedé – vyvolávání konfliktů
  2. Ničení kreativity / Zajímavých nápadů / Myšlenek
  3. Provokace / Vyvolávání agrese
  4. Materiální likvidace / Způsobování komplikací
  5. Snaha pořídit nahrávku otravných zvuků
  6. Oddálit / znechutit / zabránit řešení
  7. Krátce
  8. Různé

Zde uvedené scénáře jsou ty, které se pravidelně opakují. Mnohdy se jedná o předpřipravené nahrávky. Často jsou ale tyto nahrávky zneužity jen jako krytí a do všecho se snaží nějaké prasata mluvit v reálném čase. 

Mimo to existují ještě nahrávky, které jsou vytvářeny na základě aktuální situace. Zpravidla je jejich cílem jen navýšit množství informací a souběžně co nejvíce otravovat. Lze mnohdy vnímat časový odstup.

Pomocí hlasů snaha neustále vytvářet nějaké příběhy či podsouvání lží. Samozřejmě také snaha narušovat psychiku pomocí stále se opakujících negativních informací.

Zjednodušeně lze veškeré jednání popsat jako:

  • Řev
  • Konflikty
  • Hádky
  • Agrese
  • Tvrzení / lži o podřízenosti oběti
  • Snaha zesměšňovat další oběti
  • Vnucování o bezvýchodnosti situace
  • Záměrné vyhýbají se jakékoliv odpovědi. 
  • Protože pachatel není schopen reagovat – časté používání odpovědí, které mají provokovat: Proč to dělaš? – Protože můžu / Co to jako meleš? – Nevím / Co to má znamenat? – To je nadvláda cigánské rasy  

Má se jevit jako zábava skupiny primitivů

  • Zřejmě toto sere nejvíce lidí. A ještě k tomu je to pravda.
  • Ti se neustále baví tím, že poslouchají vybrané místo.
  • Snaží se podsouvat různé fráze (neslyšitelný, podprahový zvuk)
  • Záměrná snaha všechno stále přetáčet tak, ať je vše pokaždé chyba / prohra oběti (tedy jedince, který tyto zvuky, narozdíl od jiných, slyší)
  • Hysterické výkřiky “Dívej se, on to fakt udělal” apod.

Sousedé

  • dává „smysl“ dokud do všeho nezačne zasahovat entita Debílek a s ním spojená tlupa dementů
  • jde o zásadní prvek celého problému
  • velký problém pro člověka, který má značně rozvinutou také emoční inteligenci a kterému v každé této situaci naskakuje v podstatě nespočet kombinací toho, co se může dít a je tak zahlcován sám sebou. Čím chytřejší, tím horší projev (snaha pokrýt několik variant zároveň – viz dále)
  • cílem je vyvolávat postupný úpadek oběti
  • a to pomocí naprosto primitivních, hloupých entit
  • ty neumí / nemají schopnost logického přemýšlení
  • přemýšlí pomalu, nahlas, je třeba jim něco stále vysvětlovat
  • každý den začíná tak, že během cigarety jsou tyto entity pomocí argumentů zcela rozebrány a není kam / jak pokračovat

Problém tohoto scénáře:

  • oběť slyší určité specifické zvuky
  • vše je vázáno na konkrétní místo / lokaci (byt/kancelář)
  • jak již bylo psáno, postupně dochází ke stále podrobnějšímu mapování zvuků na konkrétní místa (místnost, roh, větráček od počítače)
  • bez ohledu na to, zda sousedé něco slyší či nikoliv je oběť neustále udržována ve stavu, že sousedé slyší stejné zvuky
  • ačkoliv lze nalézat adekvátní reakce na tuto situaci, vždy velice rychle končí situací, kdy je logické být ticho, či vykonat nějakou akci (např. navštívení tohoto webu > a nastává problém)
  • je tak zcela evidentní, že dochází k neustálému OPAKOVÁNÍ toho, co oběť říká
  • zároveň se tak děje i ze strany sousedů (bez ohledu na fakt, zda opravdu něco řekli či ne)
  • sousedé mají neustále narušovat soustředění (něco slyší, oběť je neustále vykreslována jako problémový prvek, sousedé se snaží zjistit co se děje a oběť slyší, jak někdo zcela nesmyslně reaguji za ni)
  • dochází tak k mnoha nepřehledným, zmateným situacím, které jsou zjevnou zábavou pro tupé, primitivní jedince, kteří se baví snahou neustále vyvolávat nějaké konflikty
  • taková situace velice narušuje pozornost
  • oběť se logicky snaží situaci nějak řešit, ale tak, ať zbytečně nedochází k problému.

    1. Oběť ví, že primárně komunikuje s někým kdo snímá zvuky, tedy s pachatelem co se vydává za sousedy
    2. Zároveň však často dochází k různým parazitním zvukům, kde se zdá, že sousedé skutečně mohou poslouchat (slyší jinou verzi téhož, reagují na jiné zvuky apod.)
    3. Proto se snaží nemluvit příliš sprostě. Poté spíše průběžně sdělovat nějaké zásadní informace
    4. Pachatelé si toho jsou vědomi, proto je oběť neustále zahlcena např 4. entitama (různé protichůdné varianty) a neví, která přesně může být ta pravá)
    5. Neustále jsou vytvářený scénáře jako: 

    a) sousedé, co poslouchají a řeší co se děje. Navíc mají vazbu na někoho např od policie (vnuk, potomek, kamarád). Ten se snaží pomoct a probíhá např tel. hovor, kde mu sousedé sdělují slyší. Ti si přitom neuvědomují, že neslyší oběť ale jen pachatele, který se za ni vydává (což oběť ví a je-li to možné, způsobí nějaký nárazovity, sílný zvuk > zahvízdá, zařve adresu na web apod. – dochází k rozhození)
    b) nějaký důchodce, co jen tak pro zábavu poslouchá sousedy pomocí specifického zařízení. Může být napojen na variantu a) jakožto kamarád, co zjišťuje / mapuje situaci. Vzhledem na celkovou komplexnost se nabízí nespočet různých problémových situací, které lze řešit pouze přednáškou (přečtením webu) 
    c) do toho zjevně dochází k reálné přítomnosti některých jedinců, kteří jsou za toto zodpovědni a baví se reálným zásahováním do těchto scénářů. Je zde neustálá snaha vyvolat konflikt. 
    d) v místnosti tu a tam problikne světlo, lze slyšet různá volání okolo (reálná), škrábání něčeho ve stěně, klepání a další podívné zvuky

  • jak vidno, jde o složitou situaci. Navíc postupně dochází k tomu, že oběť reálně komunikuje. Mluví, argumentuje, přemýšlí nahlas. Jedině tak má jistotu, že jsou vytvářeny nějaké informace a někam doputují. Ale protože nejpravdepodobněji jen k pachatelům, je tomu přizpůsoben také slovník a styl konverzace. To je ale stále negováno přítomností entity soused, která je slušná, oběť slyší a oběť vnímá jako nějakého primitiva či dokonce jakožto pachatele. 
  • To je oběti samozřejmě líto a průběžně mění styl konverzace. To ale zase znamená > bipolární porucha či schizofrenie > rychlé změny nálad. 

Doprovodné zvuky:

  • „S kým se tam baví“
  • „Dívejte se na to“
  • „Počkej, já tam něco slyším“
  • atd.

Ničení kreativity / Zajímavých nápadů / Myšlenek

  • primitivní jedinci obtěžují takové lidí pomocí stále stejných scénářů / schémat
  • nic nesmí být nikde sděleno, protože cokoliv zajímavého = „oni mu to řekli“ = „není to z tvé hlavy“ = „ty to jen opakuješ“ = „někdo jiný se s tím trápí a ty mu to takto zničíš“
  • často si člověk dělá zápisky / poznámky
  • tyto data jsou snímámy a následně je člověk obtěžován neustálým posměchem či posloucháním historek, jak ti největší hlupáci takové myšlenky / nápady od různých lidí hned „vysílají“ a skutečný autor těchto myšlenek = ten, co to jen opsal, protože to slyšel

Otravování při poslechu hudby / videa / vibrující nábytek

  • retardované prase takto „trestá“ své oběti
  • je zde totiž předpoklad, že oběť bude poslouchat video / hudbu / přednášku > a tedy např leží. Co je hlavní – nebude reagovat
  • lze tedy vnímat urputnou snahu narušovat poslech komentováním slov, která ve videu zazní. Zejména co nejvíce primitivní spojování určitých slov
  • V těchto momentech lze také vnímat VF pískání ve sluchátkách
  • Vibrující / rezonující nábytek (např postel, pohovka)
  • Jedná se o podobnou vibraci, kterou lze cítit na notebooku, na kterém píšu tyto poznámky. Po odpojení od elektrické sítě vibrace přestane. A zároveň – notebook NEVIBRUJE po každém připojení do sítě.
  • (spuštěn sampl „Ty zm.de jeden“ > hystericky, vzteklý, starší hlas)

Časté zesměšňování dobrých úmyslů a snah (např. případy jiných obětí, které se nechaly oklamat a přípravovaly různé akustické hry)

  • Každý toto samozřejmě vnímá jako motivaci situaci více řešit
  • Je totiž zjevné, že pachatelé tyto lidi využívají a to, co někdo vytvořil následně využijí i další oběti pro vytvoření pozitivní asociace.
  • Pachatelé často záměrně vytváří trapné momenty tím, že v nevhodnou dobu začnou pouštět hlasy, které se snaží pozitivně motivovat k nějakým hrám (hledání něčeho ve městě, edukace, zvukové hry). Mají k tomu připraven hudební podkres.
  • Do toho vstupuje pachatel, který tuto situaci popisuje jako jednu z obětí, která věřila, že jde o specifický systém pro děti. 
  • Důraz zejména na komentáře: “Já to myslela jinak”, “To měla být jen hra….”
  • Každý soudný člověk rozhodně nevnímá takové situace trapně. Ani neví o koho jde. Navíc je klidně možné, že jde pouze o fikci a pachatelé se tímto baví.

Upoutání pozornosti / Křik

  • skupina deviantů či retardovaných primitivů má pocit, že takto bude neustále upoutávat pozornost
  • „Adame, poslouchej teď mě“
  • „Ty PI.o“ důraz na P

Provokace / Vyvolávání agrese

Zájmena / Já, Oni / Opakování

  • poznámky – přepisování toho, co jde slyšet > spouští se nechápající entita (např. jiný poškozený, který toto rovněž slyší)
  • cílem je vyvolat nepříjemný pocit díky psaní „já“. Entita se dotazuje, narušuje pozornost
  • Podobný princip je použit i při konfliktech přes telefon
  • Oběť si např dělá poznámky / Nahrává si co slyší
  • Může dojít k situaci, že oběť prochází kolem místa, kde se vyskytuje další oběť a zrovna v momentě kdy říká nějakou často se opakující frázi + použije zájmeno „já“, stane se podezřelým či vyvolá negativní spojitost se svou osobou

Scrollování / Čtení poznámek

  • zastavení scrollování spustí sampl „Nech to tak, to mě zajímá“

Zneužívání / Zesměšňování starších lidí

Zneužívání entit „starší lidé“ > mají znalosti, mluví zcela odlišným jazykem (vnitroskupinový jazyk, rozumněj > mluví spisovně, což je něco naprosto odlišného od „linek“, které jsou oběti vnucovány / podsouvány / našeptávány), neznalosti výpočetní techniky a z toho řada scénářů jako > oběť sděluje adresu, odpovědí je „my nemáme počítač“, „my jsme to nenašli“, „my se v tom nevyznáme“ > což lze samozřejmě chápat. Stejně tak jako slyšení jen určitých frekvencí (viz jev LORA / YANI), důvěra / snaha pomoci vs. znalost zákeřnosti z pohledu mladší generace a tedy množství predikcí co se může dít

Utáhování si z obětí je přece sranda

  • Mnohdy mi příjde, jakoby šlo o případ, který je dlouhodobě doplňován o různé scénáře a technologie / postupy
  • A největší zábava je utahování si z lidí, kteří nemají možnost vše vyřešit
  • Velké množství scénářů, které neustále utvrzují „Děláš to správně“ „Tak je to správně“. Ovšem mnohdy se tak děje se záměrem o vybudování pocitu „vše dělám správně“ a opak bude pravdou „No, na to my tady máme odpovědí….“ (posměšný hlas)
  • Stejně ale tak citelná snaha zneužívat / negovat jiné pojetí, dobře myšleno

Je to naše

  • Obecně jde o vzorce typu: Unikátní příležitost / možnosti, ke které se dostali jen ti nejblbější z nejblbějších. 
  • Ničí veškeré nahrávky původně promyšlených scénářů a namlouvají své – vulgárni nesmysly
  • Souběžně s tím však samozřejmě vždy spouštění nářků těch, kteří vytvářely nahrávky původní. A tedy opět, negativní pocity, provokace

Mletí úchylných nesmyslů do sluchátek

  • entita Debílek
  • komentováno jako „on se musí nějak ztrapnit“
  • snaha komentovat každý zvuk. Např poslech ASMR relaxačních videích, žena říká sleepy (ospalý) > dement hned slipy, slipy, to je o slipech? + pouštění samplů smích, kde se snaží tento debílek vytvářet iluzi skupiny dalších opic, co se tím baví
  • Další scénář spočívá v uchylných poznámkách ke každému zvuku. Např kručení v břiše, dýchání apod.
  • Opět vytvořena iluze skupiny nějakých psychopatů. kteří si zkouší svoje schématka. Jeden se tvaří jako vedoucí, druhý je podřízený a pořád se ptá „a jak to děláš?“ > přitom se reálně neděje nic. Jen se otravuje.
  • Snaha o co nejúchylnější projev „on má rád takové zvuky? Tak já mu tam zkusím něco na to poskládat“ „Ho to asi dráždí“ „On mi schválně dělá pokusného králíka“ „On si vždycky lehne a rád to poslouchá“ (samozřejmě jsou tím myšlené různé nechutné komentáře apod.)
  • Jiná varianta počívá zase v záměrném otravování co největšíma úchylnostma a snaze takto zjistit frekvence, na které člověk reaguje. Zjišťuje se to pomocí prasáren jako „Slyšíš mě? Jo? Já si teďka honím“
  • A nyní si představte, že to má poslouchat malé dítě: Viz sekce O co jde (spuštěn sampl „Tak takhle na to chceš jít jo?“)  + (jiný hlas „pane Popelko, pane Popelko, to děláme my“)

Když jde do tuhého, najednou je jen vše sranda

  • Neschopnost argumentovat
  • Snaha vše přetočit ve srandu
  • Vnutit pocit převahy. Pachatel je jakoby stále nad věcí a je to pro něj jen zábava
  • Reálně je však vzteky bez sebe, protože je neustále za tupce
  • Proto častá snaha zamezit jakékoliv reakci poškozeného či jej vmanévrovat / vyvolat / způsobit nějaký problém, který jej 1. potrestá 2. vyvolá negativní emoce u poškozeného = lepší možnost otravovat, vysmívat se 3. zaměstná jej
  • A právě z tohoto důvodu jde v mém případě o naprostý bizár. Já mám zájmů a práce tolik, že by bylo mnohem rozumnější nechat mě prostě v klidu. Ovšem 1. to pachatelé berou jako pocit prohry, avšak zároveň 2. je toto zneužíváno jako další scénář: Problém / Scénář / My mu pomáháme / Poškozený má pouze klid na to dělat co umí

Materiální likvidace / Způsobování komplikací

Narušování spánku

  • Narušování spánku – to se děje zejména v době, kdy např. má dojít k pohovoru v nové práci. Oběť má vypadat nesympaticky, smutně, bez energie = snaha znemožnit získání příjmu / zlepšení situace = psychická vzpruha
  • Stejný princip použit i např. v situaci, kdy se práci povede získat – osobní zkušenost. Díky možnosti narušovat soukromí (nabourání do mobílního telefonu) je známo, že šéf dané společnosti jede na kontrolu. Na straně oběti v ten moment dochází k velice intenzivnímu narušování pozornosti, provokováná apod. Díky tomu se pak oběť jeví jako flákač, nevhodný zaměstnanec.
  • Tyto situace jsou vždy podnětem intenzivního provokování / zesměšňování. Zde je samozřejmě cílem, ať oběť „vybuchne“, ideálně na veřejnosti = diskreditace
  • Několikrát jsem se v noci probudil díky intenzivnímu VF pískání (lze popsat jako svazek několika frekvencí). Ačkoliv lze argumentovat, že se jedná o tinnitus a zvýšený tlak krve v hlavě díky horizontální poloze (což je mimochodem důvod, proč zuby často bolí právě večer/v noci) – můžu takový argument jednoduše vyvrátit.

Narušování soustředění / pozornosti

  • Jde o podstatnou část problému minimálně v mém případě
  • Živím se jako fotograf / grafický designer. Na práci tedy potřebuji klid a možnost soustředit se.
  • Lidi obecně si vůbec neuvědomují podstatu, důležitost, fungování soustředění
  • Já, jakožto laik v oboru psychologie / neurologie, si tento proces vysvětluji takto: pokud se člověk soustředí na nějaký problém, postupně se navazují různé souvislosti, vybavují různé zkušenosti / znalosti, všelijak se kombinují apod. Do toho nutno přidat ještě prvky jako abstrakce, kreativita, nekonkrétní představy (design). Když je tento proces narušen – vše se roztříští jako rozbité sklo, které spadne na zem. A je třeba začínat víceméně znovu (pokud se do té doby nepovedlo vytvořit nějaký „záchytný bod“).
  • Jde o klasické situace „Promiň, že tě ruším, zabere to jen chvilku“, otázky, hluk, bezohlednost ve smyslu hlasitá nepříjemná hudba atd.
  • A nyní přidejte do těchto běžných situaci obtěžování, o kterém píšu. Člověk jako já je teoreticky ideální oběť. Často je statický (práce na počítačí / pozicování zvuku), lze se nabourat do počítače = získávání mnoha informací, přehled o činnosti (a tu narušovat), modifikace ekvalizéru – podsouvání podprahových informací, zneužití stálých zvuků (větráček od počítače, VF pískání některých komponent – to je navíc možná způsobeno uměle – viz nahrávka)
  • V případě, že zrovna neprobíhá cílené obtěžování (mletí naprostých nesmyslů, provokování, přehrávání scénářů apod.) – lze vnímat stále se opakující, pravidelné, impulsovité zvuky / hlasy. Nepravidelné intervaly. Projevuje se např jako volání jménem (na to reaguje člověk automaticky) + záměrné otravné, tupý (tedy otravné) zabarvení hlasu.

Snaha pořídit nahrávku otravných zvuků

Pravděpodobné komplikace

  • Pokud je pořízena nahrávka, s nějvětší pravděpodobností bude slyšet jen původní, slyšitelný zvuk. 
  • K tomuto se váže velké množství scénářů, které mají oběť totálně psychicky zlikvidovat
  • Hlasy jde občas v určitém zvuku slyšet naprosto jasně a zřetelně – proto není pochyb o možnosti toto zaznamenat. Problém však spočívá také v rozdílu polohách uší a mikrofonu, kterým se nahrává. 
  • Pomocí jednoduchých postupů je možné zvuk pozicovat (a to v řádech centimetrů)
  • Stejně tak pokud je něco slyšet ve sluchátkách, neznamená to, že to bude zachyceno mikrofonem. Problém spočívá v tom, že je využito rezonančního šumu, který vzniká např v prostoru mezi slichátkem a ušním bubínkem.

Oběť začné nahrávat. Najednou je každý hlas jen pomocníček / služebníček. 

Pokud je zaznamenána situace, že se oběť snaží o pořízení nahrávky, najednou se vše přepne a hlasy jsou milé, neustále opakují jak pomáhají a že se snaží mluvit jen proto, aby došlo k nahrání. Existuje také možnost, že jde o pásmo zvuků, které je slyšitelné jen mikrofonem (linearita / nelinearita > #backdoorsound #princip) a tedy v tomto pásmu běží takové linky stále dokola.

  • Je pochopitelné, že pachatelé vědí jak vše pobíhá
  • Proto se snaží v případě, že situaci nelze zvrátit alespoň „napovídat“ (cílem je vytvoření pozitivně vnímané entity – pomocníci)
  • Po rozkrytí specifického prvku spouštět zapálené diskuze na toto téma, které ale zpravidla neřeší / nepřináší nic nového

Krátce

  • Následující bod má kromě jasného sdělení ještě jeden aspekt. Hrozba  negativní emoce/asociace: Já, fotograf, web, odporné informace. Snaha tlačit do webu anonymního. A anonymní oběť je výhodou pro koho?
  • Některé dny často mluví tupý dívčí hlas (lze si představit jako nějakou malou svini v ústavu pro mladistvé > zde samozřejmě hned snaha o pocit lítosti > tak něco z reálného života: https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/373485/kdyz-deti-vrazdi-deti-nejdesivejsi-zlociny-vykonane-tou-nejmladsi-rukou.html  . Rozhodně mi nejde o vyvolávání negativních emocí. Avšak – v tomto konkrétním případě jde o zneužívání slušnosti a neschopnosti říkat věci tak jak jsou!!!) – když se oběť ohradí a pošle dotyčnou někam  > najednou je to hlas něčí dcery, která byla strašně hodná a chytrá > má vyvolat lítost
  • Pokud jste nečetli sekci O CO JDE, měli byste tak udělat. Nebudete zbytečně tápat. „A jak by se jako něco takového mohlo dít?“
  • Vyvolávání agrese (např několik měsiců mezi sousedy) > následně se zabuší na stěnu > najednou „Ať si buší, já nic neslyším “ > toto jsem slyšel po 3 letech poprvé (ale každé ťuknutí do klávesnice, šustnutí ano)
  • Poté např cigareta a komentář > „On je strašně slušný člověk“ > to každý slušný člověk vztáhne na sebe. A když jich je víc? > opět klasická snaha o zmatení
  • Tyto neurčité poznámky jsou hned v zápětí zneužity k vyvolání nějakého „AHA“ > a hned má být chyba na straně oběti. Zase jen něco špatně pochopil.
  • Já píšu web. Soused najednou taky píše web (přitom soustavně tvrdí, že nemá počítač aby se podíval na tyto informace). Proto lze veškeré negativní poznámky (které sedí zejména na pachatele) směřovat na mě (mnohdy se tak děje i když je výsledná informace naprosto nelogická, absurdní „Jako Popelka že?“ „To bylo na tebe“ „to někdo říká tobě skrze tebe“ = nadávky/argumenty)
  • Cigareta > záměrná snaha načasovat důležité odpovědi na vydechnutí kouře. Když schválně zadržení, tak na určitých místech (jako např nyní v FM) se děje: „Už vydechl?“ „Ne, ještě ne“ a jakmile se tak stane „Jo teď“ 
  • K tomu vždy úchylné komentáře „Já se na to vyseru, ono to funguje“ + x vysvětlujících informací, které ale skupina dementů najednou neslyší. Tzn. že z jiného pohledu jde úplně o jiný scénář apod. Tzn v tomto případě: Já ukázal směrem tam, kde předpokládám, že je debil > ten samozřejmě uslyší něco ve smyslu „on teď ukáže na toho, kdo vyhrál tohle kolo“

Oddálit / znechutit / zabránit řešení

Pozor na iluze. Reálně o tom nikdo nemusí vědět.

Při sepisování poznámek či agresi směrem k pachatelům spojenou s jasnou argumentační převahou dochází ke zklidnění situace či „masirování ega“ neustálým užasem nad tím, co je sepisováno. V mnoha situacích však může docházet k mylnému přesvědčení, že takové informace vnímá i někdo jiný než pachatelé (kteří se tímto způsobem mohli dostat k mnoha specifickým znalostem)

Snaha šikanovat i za pomalé řešení tohoto problému

  • entita Debílek
  • toto už je naprostá bizarnost
  • pachatel je sám proti sobě
  • cílem je pravděpodobně křečovitá snaha znechutit cokoliv
  • další možností je vytvořit negativní asociaci s jakoukoliv pomocí

Dement, který si poroučí, co se bude řešit

  • entita Debílek
  • entita TUPÉ PRASE. Viz sekce ENTITY
  • Pokud je možnost, že oběť přemýšlí nad prací, spouští se tento nebo podobné scénáře
  • Cílem je znechutit jak práci, tak řešení tohoto obtěžování
  • Projevuje se jako odporný, debilní hlas, který si hraje na nějakého manipulátora a ten si poroučí, že se v žádnem případě nebude pracovat a bude se řešit tento „systém“, který mu byl, jakožto jeho „stvořiteli“ odcizen

Všechno už je sepsané, vyřešené / Zbytečně ztrácíš čas

  • entita Debílek
  • cílem je zabránit nějakému řešení
  • negativní asociace
  • různé doplňující nahrávky „Oni to mají lepší“ „Já/Oni to mají vyšperkované“
  • Během sepisování se spouští scénář „Zájmena“

Ten kdo vše řeší = pachatel, který má strach z dopadení

  • zde netřeba rozepisovat
  • tento scénář je nejintenzivnější v případě rozepsaného webu, nejsou pohromadě veškeré potřebné informace

Hezká stránka, ale…

  • toto se opakuje pokaždé, když založím nový web / stránku
  • najednou jakoby vše psal někdo nový (spuštěna předpřipravená nahrávka: „Cože, on to píše jen jeden?“)
  • tzn i přes fakt, že vždy existuje odkaz na web starší, kde jsou veškeré, doposud (spuštěna snaha diktovat vše dopředu) + (tak my se mu snažíme pomáhat a…) + (ku.va, do p.če) sesbírané (spuštěno počkej ještě) + (když to budeš psát takto, bude to nakonec vypadat, že tě otravuje jen občas) + (záměrně řečeno slušně) informace (spuštěno „Kámo, máš to tučně“) + („Jo, dívej se, on…“) > nyní krásně vidět, jak to celou dobu probíhá. Záměrně nepíšu vše. Což je mnohdy umocňováno ještě snahou pouštět několik takových nahrávek současně.
  • Takže znovu. I přes fakt, že existuje odkaz na starší web, kde jsou veškeré doposud sesbírané informace, dochází ke spouštění nějakých fiktivních entit, které řeší, že nový web je sice hezký, ale chybí tam mnoho informací a že ten další to má lepší (ale adresa opět nesdělena).

Nalezení řešení

  • entita Debílek
  • Poškozený narazí na něco, co omezuje pachatele (např. zvuk apod.).
  • Ihned, jakmile je to možné, dojde ke spuštění rádoby inteligentních proslovů: „Na to jsi mohl přijít už dřív“, „Je s podivem, že jsi na to přišel až teď“, „To jsme mu poradili my“, „To je díky nám“, „Oni mu to řekli“
  • Cíl: ponižovat oběť
  • Je to další z mnoha ukázek toho, že jsou poslouchány telefony či prostory nic netušících lidí. Odtud pochází řada exotických prvků jako slušná mluva, zajímavé nápady apod.
  • Případně se spouští ještě doplňující diskuze o tom, jak moc je toto chování normální a že přece je třeba poškozenému, který je rozumný, vysvětlit (reálně – jen jej co nejvíce ponížit) co udělal špatně.
  • Kromě toho, že takové chování není vůbec normální, tak i kdyby – někdo kdo je rozumný a snaží se pomoct poškozenému (a z jakéhokoliv nepochopitelného důvodu to nejde udělat jinak) > nebude se pitvat v tom, co by kdyby, ale bude se snažit postupovat stále vpřed > k řešení a odstranění pachatelů (podobné situace mnohdy spouští scénářek: „To mi vyhrožuješ?“ +

Sepisování informací

  • Spouštění různých hlasů, které řeší, že se tomu věnuju příliš
  • Nátlak
  • Snaha o slušné vyjadřování (naučené fráze)
  • Obsah sdělení však záměrně ponižující

Nikoho to nebaví poslouchat

  • sepisování / třizení již sepsaných poznámek má znamenat jejich stálé opakování
  • nikoho už prý nebaví poslouchat stále dokola to stejné
  • Tato poznámka je cca rok a pů stará. Tentýž scénář probíhal 1-2 dny zpět (27.2.22)

Zabránit získání jakýchkoliv informací

  • deviantní jedinec
  • že je použita specifický jev / postup je jisté
  • zaostalé entity, jakožto loutky, věří každému nesmyslu (že mají telepatickou schopnost, že něco ovládají apod.)
  • hlupáci, které se cítí jako nadlidi se zase vztekají, když oběť má snahu dohledávat si specifické informace
  • jedním ze scénářu jak tomu zabránit je
    • použití co nejotravnějších hlasů
    • vytváření co nejnesmyslnějších slovních spojení
    • výsledkem je pak třeba nějaká uřvaná kreatura, která při nalezení nějakého článku hystericky řve: „Jo kámo, on nám to všechno najde“, „Já sem ti říkal, že když ho budeme dráždit, tak nám to všechno dohledá“ 
    • Tomuto samozřejmě preventivně předchází pouštění předpřipravených nahrávek, kde hlavní roli nějaký retardovaný šimpanz s hlasem 20 letého mladíka, který se snaží co nejvíc mluvit jako žena. Ten hystericky popisuje (přitom vůbec není komu) jak se „kámo napojil na něčí mozek. Jak přesně vidí to co on. Jak může zkoumat veškerá jeho zákoutí“ + mlaskání apod. + namachrovaný hlas „Jo, mám ho“. Asi má znázorňovat entitu prase, který se baví ovládáním lidí a potřeboval šimpanze, pomocí kterého bude obtěžovat mě (tedy opět pojítko na staré prase > viz entity
  • Je vážně komické, čemu jsou někteří jedinci schopni věnovat čas
  • Mimo jiné je opět potvrzeno snímání dat z počítače, které je spouštěčem takových samplů
  • Samozřejmě, že je ihned spouštěno několik primitivních podprahových informací, které mají vše vysvětlovat jinak
  • Toto už se opakuje tak často, že se jen směju, jak se fanatické individua křečovitě snaží za použití takřka sci-fi postupů psychicky zlikvidovat ostravského fotografa 🙂
  • Následuje spuštění namachrovaných hlasů (děje se vždy v takové situaci), které situaci komentují jako: „No, tak tentokrát to nevyšlo, ale to nevadí“ „Ale to není pravda, on si vymýšlí“
  • Zde je velice problémový prvek > snaha představit si intonaci. Ta je totiž zcela zásadní. Změnou intonace lze jednu a tu stejnou větu říct nechutně a taky neškodně. Všímám si toho při zpětném čtení mých poznámek. Mnohokrát se zdá. jakoby poznačený sampl byl neškodný.
  • Také jsem si stále více jist, že primární příčinou toho co se děje je jednoduše fakt, že dokážu tyto věci vnímat. Jen prasata, která za tímto stojí nikdy nebyly v tak daleké galaxii. Tam, kde jsou lidé s něčím abstraktním – rozumem. 
  • Během psaní předchozích odstavců často se opakující schématko: narušovat pozornost komentováním okolních zvuků = vytvářet co nejhloupější spojení. Např. šik = „Co, počkej, on říkal dick? Jako péro? Kááámo, na co se to díváš?
  • Následuje scénář spuštění entity, která komentuje předchozí poznámku a snaží se litovat, zesměšňovat pachatele. Jenže – projev je stejně retardovaný a jde jen o změněný hlas. Takže ano, pachatel nadává sám sobě. Takový idiot to je. 
  • Nyní dochází ke zmatenému přepínání různých hlasů. Lze přirovnat k přepínání stop na CD, poslechnutí prvních slov a přepnutí na další. Cca 4x za sebou.
  • Protože si retardovaný šimpanz myslí, že je hrozný frajírek, tak samozřejmě občas během toho slintá do mikrofonu komentáře „On to má tak propracované chápeš?“ „Počkej, já mu tam ještě něco pustím“. Přitom ho absolutně nikdo nemá jakýkoliv zájem poslouchat a toto dělá jen jako maskování trpného momentu. A zjevně si neuvědomuje, že ho takto ještě umocňuje.
  • Čeho jsem si zřetelně všiml:
    • pachatel počítá, že oběť vnímá všechny hlasy neurčitě
    • není schopna se v nich jakkoliv orientovat
    • behem prvních pár slov tohoto bodu hned snaha zastrašovat něčím jako „kámo, on se přizná že vše slyší čistě“
    • jenže – pachatel má z toho strach.
    • jde totiž o to, že mozek si postupně zvykne na tyto specifické zvuky světe a div se, naučí se (alespoň je tomu tak v mém případě) precizně ladit jednotlivé frekvence
    • proto často stači vědomě přeladit na vnímání nižších / vyšších frekvencí
    • souběžně s tím stoupá rozlišování detailů a schopnost udržet „mušku“ (že?), nitku, vlákno
    • a tím pádem lze vnímat naprosto bizarní mentály, kteří nejsou schopni jakkoliv reagovat na takovou situaci. Stále věří, že se vždy ze všeho vykroutí nějakým pazvukem a ztratí se v moři jiných zvuků. Jenže je z toho komická parodie, kde slyšíte pořád jednoho dementa, co mele ABSURDNÍ věty > věta v půlce useknutá, najednou změna tóniny, jakoby napojení jiné věty a po pár slovech ticho a jistota, jak zase elegantně někoho zmátl. Tak se zasměje, oddychne si a pak uslyší „Co to zkoušíš? Vždyť tě pořád slyším. Uvědomuješ si to?“ > reakcí je totální zmatek „Kámo, kámo, já mám problém, co mám dělat? Poraď mi. Kámo“

Automatické napovídání

  • když začne oběť něco sepisovat, má být spuštěn automatický systém na napovídání
  • další nesmysl, kterým si tupý primitiv obhajuje pouštějí stále stejných nesmyslů
  • spuštěn sampl „No, to není tak pravda“ > mužský hlas
  • v tomto případě se jednalo o klasické schéma:
    • připomenutí některého z důležitých detailů
    • předpoklad, že si jej poznačím
    • připrava několika dementních poznámek / nahrávek

Tvrzení “Vše se děje jen tobě a nikdo o tom neví”

  • Cílem je znechutit řešení
  • Zastrašit
  • Vnutit pocit lokálního “obyčejného” týrání

Různé

Vícero lidí používá tentýž hlas (stejně nastavený efekt)

  • iluze jedné entity
  • jedná se zejména o prasata, které se takto snaží krýt

Soustavné připomínání toho, že dochází k omylu, o kterém nikdo neví

  • Snaha upoutávat takto pozornost
  • Jakoby pachatel předpokládal, že to každého totálně psychicky zlikviduje

Opakování

  • Mnohdy je zcela zřetelný moment, kdy dojde k opakování konkrétní informace
  • Což je důležitá část celého problému
  • Skupina dementů si neustále dělá nároky na to, že ONI jsou autory těchto informací
  • Z toho plynou veškeré ty tupé hlasy a „My ti chceme říct“ / „Poslouchej“ / „Ne to nebylo na tebe“

Oddělení linek / svědků

  • (spuštěn sampl „Dívejte, jak si to tam hnedka napíše“)
  • děje se velice často
  • použito v případě, že hrozí situace, kdy dvě oběti budou poslouchat stejnou linku ale jsou na různých místech
  • základním prvkem je opět rezonanční šum / chorus
  • to vytváří hlas (např ženský, mužský)
  • lze vnímat vnucování stoupající či klesající frekvence (každý vnímá jinou)
  • Takto dojde k oddelění linek

Umělé / Záměrné vyvolání citlivějšího sluchu

  • doprovázeno pískáním v uších
  • většinou následuje poté, co retardované prase zjišťuje, že nejde slyšet a neustále hysterickým, ubrečeným, křikem prosí o pozornost
  • zvýšená citlivost na okolní hluk
  • zejména nárazovité zvuky (nevím zda skutečně dochází ke zvýšení jejich počtu, nebo je to způsobeno zvýšeným vnímáním)
  • lze pozorovat tak mnohem častější „nechutné“ zvuky u okolních lidí (kašlaní, zahlenění, chrchlání, plivání, smrkání) #liparskyton #tuba

Proč to všechno řešíš sám / Dej to na policii

  • z mého pohledu jasný záměr zdiskreditovat oběť
  • tento názor na základě předešlých zkušeností
  • Mnohdy záměrně posměšné zabarvení. Pachatelé si byli jisti, že se jim nic nestane.

Přůběh noc / den

  • Mnohé problémové části se odehrávají během noci
  • K ránu se poté vždy opakuje jedno a to stejné – pachatele jakoby někdo načapal a postupně vypíná jednotlivé zvuky (reálně jde pachatel pravděpodobné spát)
  • Často spuštěny již nahrané scénáře, které jsou vytvářený např u jiných obětí
  • Pachatel začíná být vždy posedlý tím, aby oběť šla spát dříve než on
  • Spouštění trapných, primitivních fráziček

Nekonečné tlachání o ničem a neurčité zájmena

  • pravděpodobně má zdržovat
  • upoutávat pozornost
  • vždy jen neurčité rozhovory / hádky
  • „Proč jsi MU to řekl?“ > „Protože mě naštval“ (není zřejmé komu, co apod.)
  • Mnohdy spojeno s vysvětlením, že se takto „něco“ nahrává do hlavy > zde samozřejmě možnost, že jde hlavně o to, ať se zdiskredituje ten, kdo o tom píše
  • Najednou ovšem začíná předešlý rozhovor pokračovat (resp to tvrdí jiný hlas „Ale ono to pokračuje“) a opět kdybych to uměl, kdybych přemýšlel, kdybych nemachroval jak vím vše a neumím si nastavit žádný zvuk
  • Mezitím je možnost, že si člověk přivykne na určité zvuky / rytmy, ovšem ty se dají zas jednoduše vyrušiti > pustit si hudbu apod.

Přidal se někdo nový

  • tímto se obhajují neustále se opakující scénáře
  • po určité době se vždy do situaci jakoby zapojí někdo nový kdo začal „slyšet“ a retardovaní devianti tedy opět přehrávají stále stejné, x-.krát zopakované situace a jsou v tranzu z toho, že je slyší někdo nový, kdo nic nechápe (přitom je to s největší pravděpodobností jen další falešná entita, kterou vytváří další hlupák > finanční prospěch?) (samozřejmě druhá varianta je „řešení“)
  • Nyní jsem jako vždy napomínán za slovo krypl. A jako vždy (ne, nebudu psát, že je mi to jedno, když o tom píšu tuto větu) > jsem slušný člověk a jestli někoho urážím a říkám, že si to zaslouží, je to směřováno výhradně tam, kam to směřováno má být. 
  • K tomu scénář: snaha o dominanci zamezením nadávek / zastrašováním (na oběť co se brání nejsou pachatelé příliš zvyklí > často je zjevně slyšet paniku, snahu vše ututlat)

Scénář / Toto dělá policie

Scénář / Toto je msta těch, které předtím takto otravovala policie a já jakožto slušný člověk v pozici „rukojmého“

Scénář / Nadávání / Toto se nahrává

Scénář / Ponižování / Ostatní to nebaví poslouchat

Scénář / Provokování / Teď mi pusť tohle / Co to je za hnusnou písničku

Scénář / Iluze / Prosby nechte ho být

Scénář / Ponižování / Co tam tříkáš / Děláš hluk

Scénář / Vše co je značeno = bylo špatně pochopeno

Scénář / Nesmíš prozradit, že jim to funguje

Scénář / Já si to testuju

Scénář / Toto je vyšetřování, pomoze a poslouchejte (prasárny) > další varianta – v prasárnách jsou ukryty důležité detaily

Scénář / Nechoďte na ten web (tento) – je to past / je tam vir

Entity vytvořené pravděpodobně primitivním pachatelem

Často lze slyšet, jak pachatel mluví v rámci nějaké entity, následně se začné vztekat, protože se nepodřizuji a se stále spuštěným efektem (např starší žena) začne vulgárně nadávat “Do p.čee už”

Z mého všechny hlasy spojuje jeden a to pachatelům originální. Ten zní jako 13 letý puberťák. 

  • Fanatický jedinec pubertální hlas,
  • Uřvaný, hysterický, ženský hlas
  • Úchylný, deviantní hlas – pravděpodobně mužský
  • Deviantní homosexuální prase
  • Mladé hlasy, které se snaží neustále vyvolat velký konflikt či někoho týrat
  • Hlas jakoby mutující mladíček
  • Hlasy, které se dají popsat jen jako záměrně co nejotravnějí znějící pazvuky. Kromě různých posměšků jsou to náhlé změny frekvencí, prskání apod.

Entita fanatický důchodce

Debilové také vytváří řadu scénářů, které jsou postavené na nějakém fanatickém důchodci, nadšeném radioamatérovy (a tedy opět prvek > snímání obrazu z počítače pomocí rádia), který se snaží „vycepovat“ nadějného mladíka, jenže vůbec nerozumí tomu, co dělá a proto neustále vše komentuje jak „je to zbytečné“, „to máš dobré“. „já nechápu co tam pořád řeší“

Informace + doplňování = nadávání těm nesprávným. Navíc sedí rytmicky.

Příklad: Výborně
Reálně jde slyšet: Jméno / Výborně / Jenomže (“jenomže” má melodicky sestupný průběh). 
Může se tedy dít: Někdo řekne výborně, já slyším to co jsem řekl, ten / ta co řekl/-a výborně slyší “Jdi to řiti”, přičemž samozřejmě primárně nadávám na někoho jiného. 
Jak k tomu může docházet: Plošné poslouchání mobilních telefonů. A postarší radista/-ka si to neuvědomuje, či nemá jak zjistit kdo jsem, protože stejně jako já slyším “výborně”, je slyšet mé “Jdi do řiti”

Další častá spojení:

Počítej – snaha poukázat na projevy hlasů během počítání. Reálně často zní jako: Počítej s tím, že

Kam dál?

Bloky informací

Šokující odhalení / Souhrn

Téměř dokonalý zločin

Gangstalking / Poznámky

Gangstalking

Slyšení hlasů / Technická část

Inbox

 

Téma

Slyšení hlasů

Můj příběh

Zajímavosti

Příběh 22

Zázrak jménem zvuk

2022 © Walter Mitty