Pachatelé vnímají výrazy: Socipat, Hovado, Psychopat apod. jako kompliment, něco co “zní drsně”.
Často pro tyto výrazy slouží jako podkres hlas osoby, která působí dominantně, použila tento výraz avšak ve zcela jiném kontextu. Pořízeno např pomocí mobilního telefonu. V hlase je obsažen obdiv, kompliment, který člověk vnímá podprahově. Viz Emoce v hlase neschováš
Tohoto jsem si všiml díky tomu, že pro výraz “To je hovado” je použit hlas člověka, kterého znám. Kontext je však naprosto odlišný. Tedy např.: Např akrobatický lyžař udělá jedinečný skok a reakce na to “To je hovado” (jiní řeknou např. To je blázen, to je magor, to je machr, to je šílenec apod.).
Tímto postupem si pachatelé neustále vytváří iluze své nadřazenosti. Tzn pouští sami sobě podprahové zprávy.