Gangstalking / Modelový scénář
Na této stránce detailně rozebírám jeden ze scénářů, který se v rámci tohoto obtěžování odehrává. Přesný popis jak vše probíhá + veškeré návaznosti a souvislosti.
Díky tomu lze chápat co vlastně tento typ trestného činu obnáší. Takřka veškeré ostatní scénáře / souvislosti jsou už jen různé, stále se opakující, varianty téhož.
Obsah
- Co této situaci předchází
- Průběh
- Souvislosti
- Hlavní komplikace
- Co následuje
Základní prvky.
Na nich je celý trestný čin postaven.
- Vysokofrekvenční zvuk / Rezonance
- Rezonující šum, Liparský tón
- Pozicování zvuku - díky odrazům, vlnovým délkám, interferencím, stojatému vlnění a dalším fyzikálním jevům je docíleno toho, že určitý zvuk lze slyšet jen na nastaveném místě. Někdy stačí jen jinak natočit hlavu, posunout se o pár metrů vedle a parazitní zvuky zmizí.
- Vzduchový sloupec, přirozená frekvence - zjednodušeně řečeno jde o situaci, kdy zvuk nemá kam unikat a tak se v daném prostoru odráží tam a zpět. Vzniká tak tón, který se odvíjí od parametrů daného prostoru + zda je prostor ozavřen na obou koncích, na jednom apod. Lze spočítat. To platí i pro nosní dírky, zvukovod, a další dutiny.
- Slyšitelný a neslyšitelný zvuk. Lze vytvořit zvuk, který neslyšíte, ale mozek vnímá slova / řeč. Výsledkem tak je podprahová informace. Tento prvek je intenzivně zneužíván k podsouvání různých informací / našeptávání a vytváření různých iluzí. Zvuk, který používají pachatelé lze označit jako primitivní. Člověk si na něj postupně zvykne a dokáže zcela jasně rozlišovat podprahové informace.
Základní vzorce
- Pachatelé a jejich myšlenkové pochody postrádají jakékoliv prvky logiky. Ve všem.
- Jedná se o trestný čin. Cílem je způsobit konflikt, problém.
- Zahltit myšlenky, vyvolat nepozornost.
- Nízký intelekt = neschopnost reagovat na jakýkoliv argument. Proto snaha spouštět další hlas dřív, než je dokončena věta (ať už dalšího hlasu, či obtěžovaného)
- Provokace plynoucí z toho, že jde o obtěžování na dálku.
- Pachatelé si vzájemně neustále nalhávají, jak mají vše dokonale promyšlené, že na ně nikdo nemůže. Oběti pak stále dokola připomínají, že se nemá pokoušet nic řešit atd.
- Snaha bránit oběti v nadávkách směrem k pachatelům (např pomocí entit, které se jeví jako další oběti. Využito upravených hlasů a rezonancí v nich obsažených). Oběť má vztek dusit v sobě a poté vybuchnout.
- Časté snahy vyvolat konflikt mezi vícero obětma (zejména díky efektu, který je aplikován jejich hlas. Zní poté stejně.).
- Různé role, entity, různé hlasy. Po určité době lze zřetelně slyšet, že jsou všechny jeden a ten stejný. Mění se pouze výška tónu (mužský, ženský....)
- Obtěžovat oběť ideálně v době, kdy nemůže reagovat (společnost, jízda v MHD apod.)
Detailní popis jednoho ze scénářu.
- Obsahuje řadu často se opakujících návazností / souvislostí.
- Lze jej vnímat jako takový mustr. Mění se jen role / drobné detaily
- U jiných obětí pravděpodobně jiné varianty (trochu jiná slova, konkrétní spojitosti).
- Avšak celek a průběh je totožný.
balit
- Je velice pravděpodobné, že řada sdělení, které jsem si poznačil jsou mnohdy záměrně spojeny s co nejnechutnějším hlasem. To proto, že napíšu nějaké signifikantní slovo + např. tupá kráva, deviant atd a ve skutečnosti jde o některou z dalších obětí. Zkrátka někoho, kdo absolutně nejde slyšet.
- Je z něj taky zcela jasně zřejmé, jaké svině žijí mezi námi, lidmi.
Hlavní komplikace
- Pro nezaujatého člověka je tento text s největší pravděpodobností nečitelný (komplikovaný, nezajímavý obsah. Což je pravda)
- Jenže taky jde o přesný popis toho, jak probíhá obtěžování + detailní rozbor veškerých souvislostí a problémových částí.
- Dá poměrně práci sepsat text tak, aby obsahoval sled jednotlivých události tak, jak se dějí a zároveň dával smysl.
- A hlavně, aby bylo zřejmé, jakou neuvěřitelnou kupu totálních zbytečností, nesmyslů a sraček musí tupec vytvářet, aby si mohl, pěkně z povzdálí dovolovat na inteligentního člověka.
- Pachatel se mě snaží provokovat tím, že tvrdí, že to, co slyším je jedna z bývalých obětí, která to vzdala. Následují nechutné poznámky pachatele, který má komentovat dění těsně po této události. "Tak už to máš za sebou D." + mlaskání apod. (Nyní, když vše přepisuji na web dochází ke změně kontextu. Daný komentář se vztahoval k situaci, kde pachatel "jen" poslouchá někoho se stejným jménem během intimní chvíle.)
- Poté nechutné výkřiky, pazvuky apod. Pachatel totálně zešílel a pořád vykřikuje, jak bude ostravská legenda. A já mu to tady všechno pěkně sepisuji. Reálně má pachatel strach a chce zabránit sepsání těchto detailů.
- Zmíním, že ten, kdo mě momentálně obtěžuje je tělesně postižený, retardovaný deviant.
- Pomocí další entity (jiný hlas) je řečeno, že dokonce jde o paraplegika
- Zmíním, že se tato informace objevuje dlouhodobě.
- Hned se spouští entita kamarád, který to taky řeší + "Jo, žeee" = entita, která má být na straně oběti a tedy vnímána pozitivně.
- Zde navíc důležitý prvek. Zásadní roli hrají hlasy a rezonance v nich obsažené (podrobně rozepíšu v příspěvku). Díky tomu je dosahováno nechutnosti celé situace. Když je poté snaha přepsat dění textově, vše se jeví naprosto odlišně.
- Řada pokusů proto v tomto bodě končí....
- Zapisuji si poznámky = postupně nabíhá hlas "hodný stařík, který ale mluví otravně" a hysterická kráva, která odporným hlasem opakuje to, co píšu a zároveň se snaží narušovat pozornost tímk, že se neustále snaží řešit vše, co si zapisuji.
- Následuje spuštění hlasů, které mě co nejotravnější a nejnechutnější formou nabádají, abych se věnoval práci. Abych řešil něco jiného. Vždyť tak hrozně trpím (hlas se div nerozbrečí). Mluví odporně, nepříjemně. Jasný záměr narušovat poznámky.
- Soubezne s tim vsim snaha neustale opakovat jak jde porad slyset. Jak se porad jen soustredim na neho. Jak jsme propojeni a podobne sracky.
Cilem jsou pouze tupe, vysnene picoviny tohoto krypla. Jinak nerealne.
Zde se zapne jakoze hruby / dulezity hlas, ktery zkousi oznamovat "vsak pockej". K tomu uchylne pribehy nejakeho chcipacka, ktery se msti vsem tryznitelum. POkazde u toho tohle prase tupe heka, kdyz se snazi mluvit za obeti a sebe jakovzdy stavi dp role vsemozneho
Porad dokola tento chcipak dokazuje, jaka to je tupa nula. Neumi nic. Nechape nic. Ale vsem tvrdi ze jen on neco ovlada.
Hovno. - Na to hned urputná snaha napojit hodňoučké nevidomé. Protoěe chcípakovi opět dokazuju jaká je troska, musí se vtírat a dělat "hodnou entitu".
- Následně řekne nějaký blábol svým reálným hlasem: "Aďulko, prosím tě" + mumlání = hned se spustí hlas / entita "spasitel". Má znít sympaticky. Opět tedy snaha o vznik pozitivně vnímaného prvku, který to "nandává pachateliL. Přitom mluví naprosto identicky, jen hrubším hlasem.
Průběžně proto musí být spuťěna vtěrka "ženský hlas", ten pořád opakuje Adame výborně, Adame výborně + jiný hlas (rovněž ženský) "Aaaano, aaaano". - Vždy je následně tvrzeno, že jde o další oběti, které jsou poslouchány a prase je záměrně zesměšňuje nahrávkama vytrženýma z kontextu (stale opakuje, vnucuje jejich hlasy. Či je používá ve svůj prospěch)
- Pachatel se vzteká a snaží se připomenout něco trapného ve spojitosti se mnou.
- Následuje ticho. Tu a tam se spustí mužský hlas, který opakuje a jen tak na oko řeší něco z toho co jsem právě napsal.
- V momentě, kdy to podle zvuku vypadá, že si nebudu moct dělat poznámky, či jinak reagovat - spouštějí se tupoučké dívčí hlasy (vždy stejné). Ty zapáleně diskutují "Myslíte si, že ho někdy dopadnou?" "On to má fakt promyšlené" a další sračky zakomplexovaného primitiva. Tyto nesmysly si nahrává sám pachatel.
- V momentě, kdy napíšu "hlasy jsou vždy stejné" = spustí se něco jako posměch "Tak proč si to nevypneš?" (rozumněj stejný hlas = stejný zvuk = má být jednoduché vypnout - a taky že je. Pokud znáš onen postup. Což je opět oblast, kde pachatel snaží co nejvíce obtěžovat.)
- Po dopsání opět "Výborně". Tentokrát hlas hodný strýček + "Na to jsi příšel ať teď?" + "To už jsi mohl napsat dávno" + podprahově: Celé je to jen divadlo / hra, protože se tímto způsobem řeší tento případ (zde řada navazujících scénářů. Všechny mají stejné téma - ponižování oběti. Toto se opakuje stále dokola již několik let.)
- Během psaní věty nabíhá hlas tupá kráva: Tyyy voleeee, chápete to, on to řeší, on to vyřeší. Nyní, při čtení to vypadá jako obyčejná snaha podpořit, ale to je omyl. Během problémové situace je citelné jak mnohé scénáře nepočítaji s variantou , že vše bude zveřejňováno.
- Následují hlasy, které zní sice normálně, ale jde jen o jednu vetu a zcela jasné nahrávky vystřižené ze zcela jiné situace a kontextu.
Pomocí těchto snaha obkecat + smich "Chápete?" " To jinak nejde". Do toho snaha mluvit potichu jakoby mnou. Vnitřním hlasem. Nevim, zda pachatel věří nejaké pohadce o telepatii, nebo předpokládá, že nic nechápu. - Následně další vtěrka > starší mužský hlas > To je pašák / to je machr + Popelka.
- Když o tom píšu a to vůbec ne vesele, samozřejmě dojde ke snaze vyvolávat lítost. "Oni se jen snažili podpořit" atd. Přitom se tento prvek opakuje po celou dobu.
- Za dané situace jde jen o urputnou snahu pořád na mě něco chrlit.
- Proto odkaz na nevidomé. Tím pádem začnou mluvit entity pan a paní. Nevidomí = předpoklad, že jim nikdo nebude chtít nadávat (vypjatá chvíle).
- Přitom hlasy mají úplně stejné jako ty svině, co pořád otravuji.
- Coz je hned následně potvrzeno tupým výkřikem "Do piceee" (existuje stejná varianta tohoto výrazu, ale jakoby křik mladé holky). Předchozí byl hrubší. Možná snaha napojit na již vytvořenou nahrávku.
- Hned zase pokus o Výborně. Ale raději jen tichounce a přerušeně
- A tak stejně musí nějaká entita řvát "Bravo, bravo".
- Opět připomenutí, že tím ztrácím čas. Mám toho nechat a věnovat se práci.
- Najednou se spouští hlas mladého "gasparova": "Do pi.e, ty pi.o, kámo. Já sem v pi.i. Já sem to trochu přehnal asi."
- Nyní opět naefektovaný hlas, který se mi snaží nadávat. "Ty č.ráku jeden". + "Tak je to správně". Ten stejný hlas "Popelka to vyřešil"
- Najede hlas jednoduchá entita (ve smyslu inteligence), která se vysmívá pachateli: Toto bude na té stránce + snaha přípravit spuštění: "My jsme mu to nadiktovali" apod
- Spouští se mladý chlapecký hlas - "Kámo, tak ty jsi troska"
- Lze slyšet, jak pachatel vzlyká a brečí (nyní, když píšu příspěvek se snaží záměrně onu situaci vykreslovat tak. že to byl jen takový posměšný pláč)
- Vzlyky a komentář "Já z toho nemám jak uniknout" + podprahově toto není pachatel, ale jiná oběť na pokraji sil. Hovno.
- Změna: Jde o souseda / sousedku a záměrné načasování tak, aby byla slyšet část rozhovoru. Tato situace se odehrává pravidelně. Cílem je hlavně snaha zdiskreditovat oběť.
Děje se totiž následující:
- Stejně jako u oběti je snímán zvuk u některého ze sousedů.
- Oběť je soustavně provokována.
- Ve vhodný okamžik je oběť navedena na určité téma. Záměrně provokativní.
- Souběžně dochází k pocitu, že některý ze sousedů řeší identickou situaci, ale oběť vnímá jako jasného viníka + různé nesmyslné poznámky.
- Poté dojde k tomu, že oběť ve vzteku zareaguje (např křikem) na zcela konkrétní informaci, kterou slyší. A teď pozor: Klidně se může stát, že ona informace / věta byla skutečně např ve vedlějším bytě řečena. Ale v naprosto jiném kontextu, který absolutně nesouvisí s tím, co řeší oběť. Avšak oběť působí jakoby by poslouchala sousedy a vykřikovala nesmysly.
- Naštěstí je toto zpravidla spíše přáním pachateů a tak si alespoň "hrají" na sousedy a ponižují oběť komentáři: "Co to je za blázna? On nás poslouchá?" apod.