Frekvence / Problém / A tedy pachatelem je konkrétně kdo?

Zjevná znalost bachařů (2 lidi, které znám pracovali u vezeňské služby

  • Stejnou otázku mi pokládá každý den i sám pachatel.
  • Vždy fikaně tak, abych jakoby odpověděl na něco jiného a on přitom vytěžil informaci, zda o něm mám nějaké informace.
  • „A víš kdo jsem?“

Protože s touto situací přicházím do kontaktu denně, zkusím sepsat pár vzorců, které se neustále opakují.

  • Nejpravděpodobnější mi příjde varianta 2 pachatelé
  • Jeden naprostý idiot, zakomplexovaný šašek. Ten druhý ještě větší. 

TO 1.

  • rád plánuje, strategicky likviduje oběť
  • reálně to znamená, že není schopen predikovat ani jednu mou reakci, jakožto cíle obtěžování
  • pokud má člověk chuť, lze naprosto jednoduše doplňovat každou druhou, jím vyřčenou větu tak, že končí slovem „takže jsi debil“.
    • zde zpravidla už automaticky obrana „A co když jsem někdo jiný“
    • „Kámo, ale já nemluvím na tebe / Já nemyslel tebe“
    • „Já se ti snažím pomoct“
    • „Já jsem se teď připojil, já nejsem ten co to dělá“
  • specifikem je snaha vyvolávat iluzi, že jde o policii, exekutory, tajnou službu, vězně (který sedí na doživotí a je mu všechno jedno) – zde situace, která se odehrává v mnoha variantách často.
  • :Příspěvek jsem uložil bez informace „u nás trest doživotí neexistuje“ (je u jiného příspěvku). Uvztekaný šašek, který mi opět musí dokazovat opak psaného a hlavně má zase paranoidní (oprávněně) záchvaty, mě uráží „kámo, kámo, u nás trest doživotí neexistuje, tos nevěděl?“. Během toho lze vnímat jakoby vyrušování jeho slov (vysílačka). Nyni lze slyšet snahu rychle to nejak obkecat.
  •  
  • Zkrátka kohokoliv, kde je předpoklad, že se oběť nebude pouštět do žádného protiútoku
  • lze zřetelně vnímat naprosté přesvědčení, že mám panickou hrůzu z policie. Přitom opak je pravdou. Což však pachatel stále nechápe a považuje mě za nějakého kriminálníka na útěku, který se sesype z každého zvuku majáčku. 
  • zatímco v případě druhého pachatele jde 
  • neustále provokuje. Ale tak uboze a tak tupě, že si to lze jen stěží představit.
  • Je tak neschopný vymyslet /použít cokoliv nad rámec svých schopností, že raději tvrdí „kámo, já mám takovou taktiku chápeš? Já ho utýrám tím stejným pořád dokola“
  • Kdykoliv se obtěžovaný pustí do konfrontace, okamžitě je tento debílek neschopen jakékoliv reakce. Přechází do obrany stylem:
    • na vše odpověď „No však jo“
    • A co jako
    • Po minutě se urazí, naštve, začne vztekat a hned řve „Ty z.rde jeden“ „Do p.če kámo, co mám dělat?“
  • pravděpodobně se inspiruje a snaží se používat schémata, postupy, které vidí u jiných. „Pane šéfko, ja jsem to ještě trochu vyšperkoval“ 
  • Používá aplikaci na změnu hlasu – často zapomene přepnout hlas zpět

TO 2

  • starší jedinec 
  • má na svědomí několik životů
  • má mladě znějící hlas – to často zneužívá ve snaze vytvářet dojem mladého chlapce
  • homosexální / pedofilní orientace – nyní se snaží toto spojovat spíše jako se „záměrným scénářem“ protože mě zjevně štvou poznámky a popisování jak „by se chtěl laskat s mužským přirozením“ (nebudu doplňovat další nechutné popisy)
  • rovněž používá několik hlasů. Je však naprosto zřejmé, že ačkoliv se snaží působit dominantně, nebezpečně – jde o naprostého tragika, na kterého když se zařve, neví co říct (věrtšinou ihned zkouší automatické reakce)
  • Orientaci na exekutory (rád zmiňuje „Ale já myslel exekuce života“) – zejména snaha neustále brzdit jakýkoliv rozvoj s cílem dostat svou oběť do dluhů a poté si neustále hrát na exekutora . 
  • Toto prezentuje jako fanatický boj proti flákačům, čištění ulic od nepracujících apod
  • Rovněž panická hrůza z prozrazení. Když se něco sepisuje na web, či hrozí odeslání mailu na policii, lze slyšet „Ne, ne, nee, to neeee“ 
  • Neustále nutí svou oběti do řešení s policíí. Přitom fanaticky narušuje pozornost = je si jist, že si oběť nijak nepomůže. Spíše naopak.
  • Proto zejména v počátcích snaha ať je oběť označena za schizofrenika a poté ji už nikdo nevěří

TEN A TA

  • k tomuto se váže specifický moment, který jsem zažil na chatě
  • jde o dvojici (či jednotlivce, který používá 2 hlasy)
  • ta je ve spojitosti s tímto jevem slyšet velice často (žena popisována jako starší, muž mladší)
  • to jediné co dělají je neustálá provokace, mletí totálních nesmyslů a otravování
  • opět jsem se hrabal ve zvucích v počítači a najednou naladil v šumu individuum, které jakoby znám spíše skrz „syntézu hlasu“. Šlo o naprosto reálný hlas. Po prvotním překvapení (Něco úplně nového) znejistělo následně individuum. První jeho dotaz byl, zda jsem od policie. Ani tentokrát jsem si tento šum neuložil.
  • Samozřejmě se tímto nabízí mnoho otázek + čas + forma komunikace + pohyb informací + reakce okolí atd. atd. 
  • existuje protipól ve formě manželského páru, bývalých policistů, či agentů, snad kontrarozvědky, soudců. Prostě něco v tomto duchu. Ti se podíleli na zavádění systému, který je nyní devastován či jej studovali jakožto specifický jev. Zajímavé příběhy ze starých dob (prostředí Malý pitaval z velkého města) ve spojení s výzvědnou službou. (nyní záměr napsat větu „Bohužel díky zde popisovaným sviním…(těžko se vnímá) „ a hned následně spojeno s > pozitivně myšlená dvojice / msta.) Samozřejmě se týká těch výše či níže popsaných.
  • Jeden příběh byl však dost specifický, systém, hlas manželky, pásky, krádež, igelitka, zkoumání co a jak funguje
  • Existuje však i alternativa – ruské rádio / diskuze radistů > diskuze ohedně manipulací, v případě ruského rádia specifické ukázky těchto postupů. Zde se inspirovali pachatelé kteří tyto postupy neustále zkouší na mě. 

Informace / Údaje / Jména, které se zdají důležité:

  • Martínek („Martínku, nech už toho“)
  • J.K.
  • D. (vezeňský kadeřník – ne tak často). Na Fifejdách (viz příspěvek Touchpad a latence / Spojitost s Ostrava Fifejdy) bydlí poblíž dědy (pivovar – bílý věžák) člověk s tímto příjmením – zjištěno až následně (na zvoncích navíc několik dalších jmen, které dávají smysl jako „kontrolní/potvrzovací“. Jde zároveň u dům, který je ve směru jedné části zvuků. Specifické jsou např: Děda spí u okna, lze slyšet: „Kámo, on už umírá asi, dívej. Kámo, já uvidím jak někdo umírá“ či x variant ohledně čekání na to, až děda zemře nebo kdy vykrást jeho byt. To proto, že děda často mluví o tom, kolik bere důchod, kolik má doma peněz (přitom je už dávno schoval jinde) apod. + informace ohledně dávné krádeže zboží některého Spyshopu (jeden velký český v tu dobu ukončil činnost) a zkoušení této techniky na okolních domech. 
  • Asi je každému zřejmé, jak působí situace, kterou je navíc říci dost nahlas – děda – „To neříkej, co když to někdo slyší“ v kontextu celého problému o kterém píšu + postoj nezaujatého okolí)
  • To by samozřejmě vysvětlovalo také způsob, jakým se lze dostat do počítače (různé softwary a zařízení) a bavení se tímto.
  • Vzpomínám si, že babička zmiňovala snahu někoho odemknout v noci dveře či je rovněž řešena krádež peněz pod fiktivní nabídkou služeb. Z důvodu stáří už na to děda zapomněl a mě jsou tyto informace fanaticky narušovány, či jsou záměrně šířeny jako zesměšňování.
  • Babička rovněž zemřela na následky pádu = přímá viditelnost na onen dům. Ale předpokládám, že jde jen o nesouvisející náhodu. 
  • Netřeba zmiňovat hysterické paranoidní šílenství, když u dědy, který bydlí ve vysokém panelovém domě zapnu morseovku.
  • Po sepsání tohoto příspěvku urputná snaha docílit smazání zejména přezdívky zmíňky o D. (ale zároveň tak, aby se někdo mohl smát „Dívejte jak má strach“). Vůbec nevím o koho jde. 
  •  Na konci textu bude odkaz na stránku, kde rozebírám i další variantu této situace. Nyní pokračujte ve čtení. 
  • Přímá viditelnost na dům u nádraží Ostrava-Vítkovice (zde jsem byl fotit, opět vnímání specifických zvuků). Z domu u Nádraží Vítkovice přímá viditelnost jak na dům mého dědy, tak dům Ostrava-Zábřeh (vše panelové věžáky), kde jsem nějakou dobu bydlel a opět zažil řadu specifických situací spojených s popisovaným jevem a snahou ho nějak skrze mě narušovat, zjišťovat co a jak. Ale to už jsou jen mé úvahy, kombinace. 
  • rovněž se k Fifejdám vážou scénáře a posedlostí VF pískáním a snahou pomocí tohoto zvuku manipulovat s lidma („kámo, já na to příjdu“)
  • Reálně se však tento zvuk projevoval spíše v Zábřehu. Buď venku, sinusovitý, VF, pomalé vlnění = plynulé kolísání tónů
  • Soused, který neustále ladil nějaký podobný zvuk a pak zakřičel „Ku.vaaaaa“
  • Další naváznost – příběh nějakého blázna, který omylem, nebo čistou náhodou narazil na nějaký zvuk, či frekvenci, či signál v síti #větvička + desítky variant + zesměšňování, záměrné otravování, připomínání tohoto příběhu jen aby hned následně zase byla řečena nějaka tupost a někdo se mohl povyšovat, že ON TADY může mluvit. Načež ostatní reagovali „ježiš, ti nám tady chyběli“. A od té doby probíhá destrukce tupostí, která postupně likviduje další a další lidí. Přičemž tupci se neustálé cítí jako největší machři, protože „Kámo, chápeš, oni na nás nemůžou“ zesměšňuji policii, tajnou službu, ilumináty a všechny ty zlé. A samozřejmě jim něco jako „kámo, já mám hlad, a proč nesvítí světlo a nejde net“ „vy z.rdi, kámo, hej, poď je ještě podusit“ dojde až když se to stane. Samozřejmě reálně jsou jen loutkama a hodící se „otravná“, ale jinak naprosto zbytečná, buňka.
  • Jednu dobu velice častá situace, kde každý říkal: „Já jsem Evžen“ + „Tošenovský“. Následně jsem narazil na web se specifickou metodou učení jazyků – autor bývalý agent tajné služby, Evžen Galvanovský (spouští se VF pískání v uších) > tato situace vypadá sice jak z nějakého filmu, ale s ohledem na fakt, že se vše děje již několik let, neustále něco píšu veřejně a nic se mi nestalo, tak parta cigánských vězňů mi dává větší smysl. (a opět Porubská nemocnice, 2 mrtví dozorci, zneužívání této situace pro zastrašování). Dlužno dodat, že k tomuto se často váže scénář o hrdinných romech, kteří hudbou bojují proti zlu. Nikdo nevylučuje, že nejsou další lidé jako já, kteří v rámci svých možností dělají to, co v danou chvíli považuji za normální, nápomocné. Jenže v kontextu toho všecho a toho, jak často, respektive vždy následuje tato scénka, je to jak podmínka nějakého skriptu.
  • Navíc stejně tak je neustále dokola omíláno (a v podstatě používáno jako jeden ze šikanozních scénářů), že opět skupina vezeňských hajzlů / či jiní (hledám správný ekvivalent výrazu zmr.ečci) zneužívá mnou psané informace za účelem budování iluze „vševědoucích“.
  • Zároveň se snaží o to, aby se web táhl co nejdéle. I toto opět zároveň napadáno: vše jde pomalu, co když nezachráním nějaký život a bude to má vina, mám to řešit s policíí a ne si tady psát pro zábavu nějaké příspěvky. Samozřejmě záměrně ignorován fakt, že celek je natolik specifický problém, že je třeba aby vše bylo vysvětleno. A navíc, snažil jsem se už dost. Viz. Podniknuté kroky.
  • Pro zajímavost / či úplnost ještě přidám další informaci. Ta se rovněž opakuje často. Jsou-li zmínění entity vězní, cigáni apod., následuje scénář: hackeři, parta mladých bělochů, kteří se baví otravováním lidí, na cigánech zkouší jak funguje možnost manipulace s lidma a jakýkoliv moment tohoto typu (tedy sepisování informací o pachatelech) využívají k přenesení pozornosti jinam. To je ten pravý důvod, proč jsem napsal o cigánech, hudebních válečnících. Prý. (Že co?) Tak o romech. > aby bylo jasno – já nerozlišuju žluté, černé, bílé – rozlišuju normální a debilové
  • Mimochodem – napadlo vás někdy nenabízet zboží vždy přímo před městskýma kamerama? Nebo snad máte jistotu, že to nikdo něbude řešit? Mě je to samozřejmě jedno, ale děje se mi tato situace tak často, že už bylo třeba se o tom zmínit. A protože mnoha lidem hned naskakují různé asociace – celý život chodím hodně pěšky, takže denně pendluju někde po městě.
  • nyní slyším zvuk „Adame, ty si to neuvědomuješ, ale toto je ostuda“. Mám ten příspěvek smazat raději? Asi jo, že? „Vždyť jsi fotograf“ > tady pozor > toto je další „důležitý“ hlas > ubrečený, negativní, paranoidní stařík.
  •  Zde odkaz na MYŠLENKY > id #2