Detailní informace o zneužití VF zvuku

Detaily ohledně “hlasových linek”

  • Postaveno na VF zvucích – člověk je tedy spíše neslyší, jen vnímá.
  • Část je udělána záměrně tak, aby byla slyšet, ale ne pro každého. Jde záměrný, cílený útok a je tedy zneužito buď subjektivních sluchových vad, citlivého sluchu, či jiných prvků.
  • Jsou používány metody jako – postupné zesilování / zeslabování, přeskakování na jiné tóny v závěru vět. zde často slyšitelné překrývání několika slov, zvukových iluzí či jevů, jako např vnímání zvuků o stejné frekvenci, ale jiné hlasitosti apod. (připomínám VF spektrum a tedy prakticky nemožnost identifikace konkrétního tónu = pozornost se upíná spíše na význam / informaci)
  • Co se týče překrývání – jde buď o změnu výrazu “To je chytrák” / “To je ču.ák” a nebo o změnu tónu – jedno slovo míří dolů (jako závěr věty) a překrývá jej jiné (jakoby otázka). Snaha odvést pozornost jinam.
  • Hlasitá část tedy upoutává pozornost, což samo o sobě narušuje možnost přemýšlet (zejména vpočátku).

Experimenty se zvuky

  • Značný problém také způsobuje fakt, že ne každý má možnost věnovat se studiu DAV softwaru, tzn programů na produkci hudby a experimentovat se zvuky.
  • Navíc jde samozřejmě o oblast, kterou se pachatel snaží všemožně hystericky narušovat. Je zde použita taktika, kdy se pachatel snaží navodit pocit, že je to pro něj strašná zábava otravovat někoho, kdo neví, co nejlépe funguje (což samozřejmě v případě sadistického prasete bude současně i pravda).
  • Mnohdy také pomocí fiktivních entit, nebo fragmentů pomocných informací záměrně navede oběť na nějaký postup a poté vše záměrně zamotává. Konkrétně se často opakuje postup, kdy oběť pravděpodobně míří správným směrem, to je narušeno fiktivní entitou / hlasem, kdy je doporučen postup jiný (který navíc mohl fungovat v minulosti – oběť tím spíše přistoupí na tuto možnost – avšak jde o něco diametrálně odlišného). 
  • V mém případě se také zdá, že pachatel vyloženě šílí z faktu, že jsem schopen přicházet na jednotlivé postupy. Avšak mnohdy mě zajímá zejména hudba a kdyby mě to prase neotravovalo, v podstatě bych to asi takto detailně neřešil (zde pozor – dojde k podprahovému vnucování informace, že tím pádem je vše záměrné divadlo např některého z rodičů předešlé oběti a pachatel za nic nemůže)
  • Pachatel vyvýjí nátlak tak dlouho (zejména hrou na city), až oběť případně ustoupí ze zvoleného postupu během experimentování se zvuky – což se stane zejména ve chvíli, kdy se nemůže dopracovat žádného výsledku (částečně také díky soustavnému otravování). A vzápětí začne provokovat tím, že předchozí postup byl správný, či napoví zase jinou variantu a snaží se oběť o nejvíce rozhodit. 

VF zvuky = problém

  • Samozřejmě mohu doložit mnohé zvukové ukázky. Avšak je důležité mít napaměti fakt, že je vše postaveno na takřka neslyšitelných, specifických zvucích. 
  • Což je v přímém rozporu s tím, co většina lidí čeká od nějaké ukázky. Tzn. PLAY = WOW, Tak to je masakr. To jsem nevěděl. STOP = ticho. 
  • Ačkoliv existují specifiké zvuky, kde se projevují velice zvláštní akustické jevy – jde o natolik titěrné zvuky, že je pravděpodobně ne každý bude vnímat.
  • Navíc je také možné, že nějakou dobu trvá, než si je člověk naposlouchá.
  • Nemám jistotu, že tím nedojde ke spuštění toho, co slyším já. S největší pravděpodobností nikoliv, ale člověk nikdy neví. Tak či onak, jde mnohdy o zvuky / efekty, které lze dnes slyšet v řadě písní (skoro až přebuzený efekt flanger, chorus).
  • Zde pozor – aby nedošlo ke zbytečnému konfliktu. Pointou je zejména zdůraznit fakt, že je rozdíl něco OVLÁDAT / CHÁPAT a naopak. I proto jedna reklama na efekt FLANGER zmiňuje kapely typu BEATLES jakožto MASTERS OF FLANGER. Jde totiž o jedno z tajemství hudby. Něco co v podstatě nejde slyšet, ale spíše vnímat. A právě uvědomnění tohoto faktu je něco, čemu se chci věnovat. Ono totiž klidně také může jít o prvek, kterým lidstvo zniči samo sebe. Aniž by si uvědomovalo, že šlo o toto. Teoreticky by se to tedy stát nemělo :). Každopádně asi každý chápe, jak v takové situaci vyznívá situace, kdy vás obtěžuje tupé prase a strašně ho vzrušuje, že mi brání ve zkoumání tohoto jevu a zároveň pokud na něco příjdu, tak si to ukradne.
  • Ony speifické akustické jevy se projevují tak, že lze v podstatě “slyšet” neslyšitelný zvuk. Nelze popsat jinak.
  • Dokážete přesně popsat, že se “tam” něco mění, ale jde o neslyšitelnou složku.  A zrovna tyto zvuky jsou poměrně složité a je v nich ukryto velké tajemství (v podstatě takový hypersonický efekt).
  • Samozřejmě se tím pádem musí odehrát standardní scénář, že je někdo zneužije naprosto ubohým způsobem a ukájí se tím, že může někoho otravovat způsobem, který takřka nikdo nezná (a to i na úrovni odborné veřejnosti.
  • Mnohdy na to oběť dokonce nepříjde nikdy a výsledkem jsou pak diganózy schizofrenie, slyšení hlasů atd.