Reklama na tuto hru mi na youtube vyskakuje víc než často.
- Vždy stejný styl grafiky
- Vždy stejné ovládání
- Vždy stejný princip.
- Vždy naprosto odlišný obsah stránky, na kterou reklama odkazuje!

Reklama na tuto hru mi na youtube vyskakuje víc než často.
Oběť je neustále rozptylována pomocí iluze, že se děje některá z následujících situací:
Někdo snímá JEN OBRAZ mého počítače (soused, hacker, student apod.)
To stejné (OBRAZ) + SLYŠÍ parazitní ZVUKY stejně jako oběť
To stejné (OBRAZ), ale zároveň snímá také ZVUK
Snímá POUZE ZVUK + počítač nebo telefon
Snímá ZVUK + soused + šmírák
Soused + klasické zvuky
Pachatel, který se tím vším baví
Další oběť
Scénáře pro tyto případy jsou docela primitivní. I tak je třeba být na ně připraven. Zpravidla jsou použity následující prvky:
Důvod? Pravá hemisféra.
Tím spíš na oběť = protivníka takové praktiky fungují. Avšak jen za určitých okolností. Účinnost těchto postupů velice rychle a navíc ZCELA odpadá.
Zejména když:
Já v tomto případě postupoval trochu jinak. Cca a 5 let jsem tento problém řešil víceméně v soukromí (tzn jen na svém webu :-D)
Výsledkem tak je situace, kdy:
A navíc:
Dnes získané informace opět doplňují některá místa.
Update: nefunguje na mobilu. Jak myslíte, že došlo k publikování takové verze?
Můžete vyzkoušet: https://lovecokamziku.cz/lab/editor/
Ani jeden není pozitivní, mimo jiné, z toho důvodu, že jsem doposud žádný takový “neslyšel”.
Klíčová slova jako zdroje úvah.
Následně dochází ke snaze o vyvolávání konfliktu mezi sousedy. Někteří mají například pocit, že naprosto čistě slyší to, co se děje v bytě vedle nich. Reálně ovšem slyší partu dementů, kteří pouze pomocí rezonančních zvuků mluví jakoby od sousedů.
Ve skutečnosti však stojí např před domem, sedí v autě, nebo jsou úplně jinde a situaci monitorují skrze mobilní telefon.
Proč nemůžu všechny aplikace ovládat hlasem? Často vím jak se určitá funkce jmenuje, ale nevím kde se nachází.
Chci třeba prostě říct: RETRIGGER NE a hotovo.
V kontextu tohoto webu lze tento příspěvek vnímat něco jako hrubá stavba >>> nový, krásný dům. Jinak řečeno – zmapováno, veřejně dostupné avšak možnost vysvětlit ještě stravitelnější formou / okruh dokončen >>> další kolo
Přehlížení, ignorace problému. To, co v mém případě funguje automaticky, u řady jiných chybí.
Oproti tomu: Problém postupně roste, je stále více komplexní = do jeho pochopení se nikomu nechce.
Neurčité sdělení = nezajímavé. Chybí souvislosti = předchozí status.
Spojeno s negativním pohledem na svět + klasické hlouposti jako: “s úsměvem” apod. CHYBA.
Problém někoho jiného = cizí, mě se netýká = nemusím řešit. CHYBA.
Využití dlouhodobě budovaných stereotypů KONSPIRACE + neurčitý, podvědomý obrazec – něco jako: americké senzacechtivé dokumenty, pomatenci, fanatismus, nemožnost diskuze, extrémně obsáhlé, nečitelné texty apod. = NEGATIVNÍ EMOCE = MOZEK TAKOVOU INFORMACI SPíŠE IGNORUJE.
Děje se pomocí různých hlasových vzorků.
Ty zní buď povědomě ve smyslu někdo z přátel nebo dominantně. – V obou případech se předpokládá, že taková informace bude vnímána jako PRAVDIVÁ
Do těchto hlasových vzorků se přidá skupina předpřipravených samplů, které se opakují dlouhodobě
Mozek vnímá řeč podobně jako hudbu = tyto informace se člověk naučí jako píseň. Fígl spočívá v tom, že se ji naučí vaše podvědomí. Vy o tom nemáte tušení = dochází k manipulaci
Autor textu jako tento slyší (samply často společné i pro čtenáře): “Co to píše”, “On se zbláznil”, “Sry, ale toto mě nezajíma + unfollow”
Tyto podprahové zvuky jsou většinou pouštěny krátce po zveřejnění příspěvku. Cílem je vytvořit negativní emoci spojenou s autorem textu (blázen, konspirace, nesmysly, to se nemůže dít) + ideálně vytvořit téma pro “debatu u piva” = “Hele, četl jsi, co tam píše ten lovec? Dobrá blbost že?”
To, o čem píšu není nějaké poblouznění či vykonstruování si fiktivního problému.
To, o čem píšu jsou reálná fakta podložená 5 lety “detailního zkoumání” (1) + reálných, podrobně popsaných a odzkoušených postupů. Mnohé z nich jsou překvapivě veřejně dostupné.
Většinou připojen již notně ohraný kontext = tento deviant onu informaci zpeněží a z ní bude mít jiný prospěch. Druhou variantou je, že tato informace povede ke zhoršení situace.