Slouží zejména pro zainteresované = nutná znalost kontextu.
Navazuji na poznámky v telefonu
Záznam rezonancí a scénářů tak, jak na sebe navazují či jednotlivé uzly
Později bude provázáno s problémem = pochopí i zbytek
#1
“No čili” = má se jevit jako plachá entita, která mi chce pomoct a přemáhá se, či nejistě kopíruje pachatele, abych měl co napsat. (předchozí poznámky / záznam v tel totiž pachatele notně rozhodil)
Jen pro úplnost – události,které se odehrály v sobotu a které naprosto mění můj pohled na vše zkusím popsat v příhodný čas. Stále hledám adekvátní emoce pro něco, co člověk, technicky vzato, nemá nikdy zažít (pozor, nevnímat negativně) – (experimentální využití magnetického pole, rezonancí, elektromagnetického vlnění a vliv těchto prvků na smyslové orgány / vnímání, potažmo mozek). Pozor – má být vnímáno jako obrazec “osoba, portrét, klepe si na čelo” + obrazec či zvuk “fanatik, blázen, mimoň”.
Nyní se spouští, či mixuje řada informací, úvah, myšlenek, souvislostí, kontextů, možností, variant = všechny jsou nějakou variantou situace, která vyplývá z faktu, že není jasno kdo se dostává k těm či oněm informacím. Jednodušeji řečeno – pachatelé mají mnohdy přístup k soukromí obětí (narozdíl od těch, kteří zkouší pomáhat – pravděpodobně) + záměrně se vydávají za někoho, kdo má být vnímán pozitivně = pomáhající, další oběť apod. Cílem je zmatení, utajení atd.
Průběžně střídáno se snahou vyvolat nepromyšlené, zbrklé sepsání všeho co vím, co jsem si poznačil apod. Velká pravděpodobnost situace, kdy příspěvek bude pro nezaujatého čtenáře nepochopitelný, abstraktní, nestravitelný = negativní emoce. Naopak pachatel získá důležité detaily + případné potvrzení že něco nepřehlédl = iluze že nic nehrozí atd. atd.
Výše sepsané nyní spojováno s kontextem: Je to stále stejné, stejně nudné, pachatel jen zdržuje atd atd. Přitom se situace citelně mění, posouvá kupředu.
#2
Programuji. Každá chybka = rezonanční sampl + snaha o negativní emoci, či ponížení = “To už bys měl dávno znát”. Jako vždy, při čtení tohoto sdělení textovou formou, zcela odlišné vnímání.
Samozřejmě ignorace faktu, že vůbec něco slyším, či na mě někdo jakoby mluví a já se nad tím vůbec nepozastavuji. Avšak POZOR na úvodní větu!!!
Nyní se spouští další ohraný scénář = únikový entita = pachatel sám sebe vykresluje jako tajného agenta, který vše vyřešil a pomocí speciálních metod z dílen FBI či CIA (nebo jiné dle typu oběti) napovídá = snaha ponížit oběť, narušit sebevědomí + v případě odhalení se pachatel bude vydávat za někoho jiného = má dojít k likvidační situaci: Pachatel bude oslavován jako hrdina. Toto zároveň spojeno s každou aktivnější obětí. Tzn oběť která vše vyřeší = má být vnímána jako pachatel, který chce být hrdinou, nebo dostal strach.
K tomu navazují deviantní scénáře: synchronizace, emoční propojení s pachatelem + situace, která se odehrává přesně tak jak nemá = má nasrat
Nastupuje scénář, jehož cílem je, uvolněná atmosférá = psaní vtipných příspěvků, komentářů + tak nějak lidské vyjadřování = ztráta sebereflexe = pozdější čtení někdy vnímáno naprosto odlišně = “Tvl, co jsem to napsal?” = řada navazujících scénářů (návštěvníci, pomlouvání, atd)
#3
Pachatel už jen opakuje nesmyslné fráze
A tak jsem si připomněl dnešní scénu z obch. centra FUTURUM. Relativně klasický děj: Olaši, jídelní sektor, sedí uprostřed, mluví hrdě svým národním jazykem, který nemá výrazy např pro: ráno, večer, ochranka
Zaujal mě právě přichozí olach, který vypadal jak karikatura “dominantní entity” > zejména detail: dioptrické brýle se šnůrkou (trendy dioptrické brýle měli všichni muži). Ten se šnůrkou následně udělal několik obligátních gest (např. utření nosu ukazováčkem a palcem)
Poté došlo ke konfliktu. Nejsem rasista, ale dokument o šimpanzích v pralese je tomu skutečně nejblíž. Vzájemné polévání se nápoji, řev, zastrašování pomocí rychlého přiblížení apod.
Tácky a bordel samozřejmě uklidí někdo jiný.
Všiml jsem si také, že jeśou v této komunitě IN videohovory. Jelikož samci často drží telefon v urovni břicha a při mluvení mnohdy koukají úplně jinam – je obraz natočen do určitého úhlu = možnost že na podobném principu je založeno podprahové podsouvání obrazců “někdo nad”.